Osmo Rapeli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kuusijuhla - Sex Festival
Knower kirjoitti:Voi aivopieru. Eikös tässä Viuhkola olisi tehnyt "juuri niin kuin kaikki odottavat" jos olisi lähtenyt sinne Änäriin? Nyt mies päätti tehdä omat ratkaisunsa oman arvomaailmansa pohjalta. Ja mitä tulee omiin valintoihin niin ei ole tullut lasta laitettua alulle vielä enkä tiedä tuleeko koskaan. Oma työ vie tällä hetkellä niin paljon aikaa, ettei elämään mahdu sen lisäksi kuin upea avovaimo ja koira. Ehkä mun pitäisi kuitenkin vielä repäistä ja valita vielä "rohkeampi ja vapaampi elämä", sehän on se tosiseikkailijoiden ja sankarien valinta.
~HA! "Aivopieru".
Minä toivoin että Piku lähtisi NHL:een kehittymään, ottamaan yhden harppauksen lisää kiekkoilijana. Valitettavasti kaveri halusi ottaa varman päälle, turvallisen version tässä vaiheessa, syystä tai toisesta.
Olen oikein onnellinen puolestasi, mutta noin niinkuin pienoisversiossahan on kyse samasta asiasta valintojen suhteen - olethan sinä vaimosikin hyvin todennäköisesti tavannut siksi että sinä tai hän uskalsi(t) kysyä kiinnostavaa ihmistä tanssimaan/rehveille.
Ehkä elämä on jollekin ihan kivaa yksinkin mutta kun uskaltaa kokeilla aina löytääkin jotain uutta ja vielä parempaa. Se on mah~tawaa kun ei vain aina pelaa varman päälle.
Knower kirjoitti:Mitä helvettiä Teppo Nummisella ja hänen lapsillaan on tekemistä Jari Viuhkolan päätöksen kanssa?
Teppo on yksi niistä sadoista eurooppalaisista kiekkoilijoista joilla on ollut perhe mukanaan NHL:ssä. Ihan hyvin on mennyt. Voipi olla että perhe on kovemmalla koetuksella rapakon takana tiukassa tahdissa, voi olla myös että homma jos toinenkin rupeaa korpeamaan täällä ja käy ohraiset perheen kanssa. Pointti se että ei liigaan jääminen nyt mitään onnellista loppua takaa, päinvastoin.
Knower kirjoitti:Mikä sopii Tepolle, ei välttämättä kiinnosta Jaria. Eri ihmisiä katsos.
Kyllä, NHL sopii Tepolle mutta ei välttämättä Jaria kiinnosta. Neuvotteli kuitenkin - kiinnostuksen merkki?