Turkoosisalpa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Tota vitun seisovaa viivelähtöä en vittu enää halua nähdä yhtään vitun kertaa.
Vahva tämä. Se vaatisi että meidän taktiikka ja / tai pelaajat voittaisivat vastustajan vastaavat, eikä sellainen oikein toimi nykyisessä Liigassa. Ainoa missä sen hyväksyn on se kohta jossa halutaan varjella omaa johtoasemaa ja pitää kiekkoa.Tota vitun seisovaa viivelähtöä en vittu enää halua nähdä yhtään vitun kertaa.
Vahva tämä. Se vaatisi että meidän taktiikka ja / tai pelaajat voittaisivat vastustajan vastaavat, eikä sellainen oikein toimi nykyisessä Liigassa. Ainoa missä sen hyväksyn on se kohta jossa halutaan varjella omaa johtoasemaa ja pitää kiekkoa.
Jos pelissä on sekava vaihe, ota peli haltuun ja viivelähtö.Tosi hyvin sanottu. Mietin, että miksi tuo viive niin ärsyttää, vaikka se onkin ihan pelikirjaan periaatteessa kuuluva, mutta ei se tosiaan kuulu viimeiselle kymmenelle minuutille kun ollaan kauden tärkeimmässä ottelussa maalin jäljessä. Kuka ihme on keksinyt, että se olisi hyvä idea? Nytkin tuhlattiin 3-4 minuuttia siihen, että pidettiin kiekkoa omassa päässä ja menetettiin se joka kerta kun kuskattiin puolivauhdilla sitä vastustajan träppiin. Miksi?
Mua vituttaa lähinnä se että Barto antoi tänäänkin meille täydet mahkut päästä pisteille, mutta kenttäpelaajilta ei tullut paljon, lue: yhtään apuja. Ja ylivoima oli jälleen taattua paskaa.Ehkä eniten ketuttaa se, että HPK hävis suoraan ja oltais voitu pelata siitä 6-sijasta tiistaina. Mutta joukkue ei sitä halunnut. Nyt me voidaan auttaa KooKoo sinne :)
Niin yvee on ollut tasalaatuinen se on surullista jos KooKoo tekee yhdessä yveessä enemmän varallisia maalipaikkoja kun Pelsut kolmessa! Just kävin katsomassa kuka johtaa maalipörssiä niin Tapparan Levtchi teki tänään 2 häkkiä, nousi 25 maaliin ja Smejkyn ohi. Voi veeMua vituttaa lähinnä se että Barto antoi tänäänkin meille täydet mahkut päästä pisteille, mutta kenttäpelaajilta ei tullut paljon apuja. Ja ylivoima oli taas taattua paskaa.
Hpk:ta vastaan on sitten pakko saada pisteitä. Varmaan tosi hyvää tekee semmonen tilanne tolle ylivoiman rentoudelle.
Tosiaan, tajusinpa vasta nyt että edellisestä kymmenestä pelistä Kerhon ainoat voitot on Sportista (kahdesti) ja Ässistä, joten tässähän meillä on iskun paikka.Mitä tässä on tota kepan peliä seurannut, niin ei pitäisi olla mikään mahdoton tehtävä ottaa kaikki pisteet lahteen tiistaina. Riittää että teette kaksi maalia.
uuuu kaks maalia, ei ole helppo homma.Mitä tässä on tota kepan peliä seurannut, niin ei pitäisi olla mikään mahdoton tehtävä ottaa kaikki pisteet lahteen tiistaina. Riittää että teette kaksi maalia.
niinpä, tuohan siis tarkottaisi sitä että kiekko pitäisi kaksi kertaa toimittaa tolppien väliin. Ei yhtä, vaan kaksi! Riittääköhän 60 minuuttia moiseen tekoon?uuuu kaks maalia, ei ole helppo homma.
Tosiaan, tajusinpa vasta nyt että edellisestä kymmenestä pelistä Kerhon ainoat voitot on Sportista (kahdesti) ja Ässistä, joten tässähän meillä on iskun paikka.
Mikäs ihme teille tuli? Ei siitä oo pitkä aika ku Kerho taisteli puolivälierien kotiedusta. Nyt edes sinne pääseminen on epävarmaa.
jos nokitellaan sakkaamisen määrässä nii tsekkaa meidän kausi tuosta 2022 alusta lähtien..Jaa a - sitä tässä on ihmetelty että mikä helvetti mättää. On itseasiassa mätänny jo pitemmän aikaa, hyökkäyspeli on täysin Jolyn varassa, ja kun hänet pimentää / Jolya ei napostele, ei tuolla kukaan muu saa mitään aikaiseksi. Mustonen-Joly oli toimiva pari, mutta Pike on kaikessa viisaudessaan päättänyt hajottaa sen. Ylivoimasta turha sanoa mitään. Alivoima toimi alkukaudesta loistavasti, mutta nyt sekin on alkanut sakata.
Kärjistetysti voisi sanoa, että Lebedefin loukkaantumisesta lähtien on kerhon peli ollut kaukana voittavasta.
Jos ja kun sääleihin tiputaan, tulee siellä noutaja hyvin nopeasti. Tulisi se kyllä todennäköisesti kuudentenakin.
Tänään oli semmonen rimanalitus että laitan tiistaina pelculle rahat kiinni.
Boldaus oma ja sille tuli naurahdettua. Onko tinkimisen varaa, että yksi maali riittäisi?Mitä tässä on tota kepan peliä seurannut, niin ei pitäisi olla mikään mahdoton tehtävä ottaa kaikki pisteet lahteen tiistaina. Riittää että teette kaksi maalia.
Tilanne on vähän samanlainen, kun olisit jonkun pitkäaikaisen ihastuksen kanssa päätymässä viikonloppulomalle ja ennen reissua vastapuoli ilmoittaa hänellä olevan menkat. Siinä sitten miettii, että jaksaako lähteä ollenkaan kauan odotetulle matkalle.
Noh onhan tässä toivoa, että molemmilla joukkueilla menkat loppuu ennen tiistaita ja saadaan kiimaa aikaiseksi.
Mä pistän rahaa Kerhon voitolle, sillä mun pitäisi varmistaa ainakin se yksi piste Pelicansille, koska mulla on sellainen karma etten vaan voi voittaa pitkävedossa.
En sentään, en ikinä vedä oman jengin puolesta, silloin vaan vituttaa kovemmin jos hävitään..Hetkinen, etkai sä oo alkanu vetää pivee turkoosit lasit päässä jo joulukuusta lähtien?
Mahtaa joukkuetta vituttaa ku ovat joka päivä kehittyneet ja menneet eteenpäin mut veli sielä vetelee lappuja Pelicansin voitolle.
En sentään, en ikinä vedä oman jengin puolesta, silloin vaan vituttaa kovemmin jos hävitään..
Mut näissä loppukauden peleissä oon vetänyt vastustajalle, paria peliä lukuunottamatta ja niistä peleistä suurin osa loppui tasapeliin varsinaisen jälkeen, eli jengi ei voittanut enkä mä voittanut. Se on se huonoin lopputulema :D
Hopeakaudella vedin jokaisen playoffien pelin Pelicansin vastustajalle, kalliiksihan se kävi mutta saatiin hei hopeaa! Finaaleista kaksi jäi vetämättä pitkävetoa ja niistä toinen loppui jatkoajalla Jypilla ja toinen varsinaisella.. Ihan vaan unohdin, sori.
Ja jos se menee oikein hyvin, pääsen lopulta sinne mersukauppaan :DEhkä me voitaski siis tehdä kannattajakeräys sun pitkävedoille ni saadaan kiiltävää kotiin ;)
Ollaanko me joskus voitettu tälläinen studiopeli?Siis ei helvetti! Studiopeli ja kaikkee ja ne on roudannu jonku **tun Mika Saukkosen selostamaan sitä. *****
Mä luulen kuitenkin, että kaikesta huolimatta säälipaikan nappaaminen harmittaa hiukan enemmän Hämeenlinnassa.Oltais muuten oltu kuudensia jos KooKoo ois kaatunut lauantaina. En nyt sanois et vituttaa, tänään oli kuitenki nii hieno taistelu mut pikkasen ehkä harmittaa :)