Ketjuun sopivasti vitutusta monessa nostattavan pohdinnan heitän ilmoille. Olen ymmärtänyt, että jossakin päin maailmaa on olemassa jonkinlaisia kotiareenan yleisömäärään sidonnaisia tv lähetyksen toteutumisia. Ajatuksena, siis kun kotiottelun lipuista on myyty vaikkapa 70% alkaa tällöin vasta mahdollisuus nähdä ottelu myös tv:stä kotona. Näin ilmeisesti pyritään varmistamaan yleisön saapumista hallille. Jos tahdot nähdä ottelun varmasti ja reaaliajassa, on se mentävä hallille kokemaan.
Tiedän ettei sellainen nykymaailmaan enää varmastikaan kiilaa / sovi kenellekkään, mutta olen aidosti helvetin huolissani tuosta hallien tyhjentymisestä. Se on semmoinen jatkuva kierre, joka on vaikea korjata ilman saatanan moista voittamista. Jotain tartteis tehä...
Tiedän ettei sellainen nykymaailmaan enää varmastikaan kiilaa / sovi kenellekkään, mutta olen aidosti helvetin huolissani tuosta hallien tyhjentymisestä. Se on semmoinen jatkuva kierre, joka on vaikea korjata ilman saatanan moista voittamista. Jotain tartteis tehä...