palli gunnar
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Olisko kannattanut tinkiä joukkueesta ja panostaa maalivahteihin ja valmennukseenKauteen lähdettiin kokemattomalla valmennuksella ja kahdella kakkosveskarilla.
Olisko kannattanut tinkiä joukkueesta ja panostaa maalivahteihin ja valmennukseenKauteen lähdettiin kokemattomalla valmennuksella ja kahdella kakkosveskarilla.
Suoltaa joka vaihtoon niin paljon paskaa, että minä en pysy edes perässä! On usein niin sekaisin, että aiheuttaisi huutonaurut jos ei vituttaisi niin, että edes veri kiertäisi.Voi vittu ilta pilalla kun saukkosmika luureissa
Sekä ilman ykkössentteriä.Kauteen lähdettiin kokemattomalla valmennuksella ja kahdella kakkosveskarilla.
Kyllä,laitoinkin johonkin toisen ketjuun siitä,että pitäisi saada aloituksia voittava ykkössentteri.Carlsson on ok tuossa Lässin ja Lassen kanssa mutta Vilenistä ei ole ykkösen keskelle.Samoin Kumpulaisen kohdalla voidaan todeta,ei ole siihen valmis.Eli kauteen lähdettiin kolmella kakkos-kolmossentterillä. Toivottiin toki,että nuoret pystyy ottaa isomman roolin mutta olisi varmaan vaatinut,että muu paketti olisi kunnossa.Sekä ilman ykkössentteriä.
Nämä kaikki puutteet on nyt valitettavasti realisoituneet.
Ei enää ikinä.Voittaako Pelicans enää koskaan?
Varmaan todennäköisempää on että pelaaja liikenne käy ulospäin kuin sisäänpäin. Ellei ex automyyjä alkanut Nupen kanssa painamaan rahaa koska eihän sitä ainakaan enempää tule ottelutapahtumista versus budjetoituPakko kirjottaa tänne vitutusketjuun omat masentelut.
Olen täysin varma, ettei tänne hankita yhtään ketään. Jengi ei löydä hallille ja muutenkin pelisuoritteet on yhtä vuoristorataa.
(yritän siis jinxata tätä asiaa ja olen mielelläni väärässä)
Aaltonenhan lähti juuri ainakin osittain kulupuolelta. Toinen isomeren takaa tulleista pakeista ja toinen maalivahdista. Siinä tilaa ja uutta sisään.Luulen taas, että ei luovuteta koskaan, vaan pelaajia hankitaan. Varmaan niin, että aina joku lähtee jos joku tulee. Ja kenties tuossa on kestänyt rahan puutteen vuoksi, koska haetaan uusia löytöjä. Pitäisi taas saada halvalla priimaa, ja se ei ole helppoa. Joku Schnarr tyylinen tuntematon, suht edullinen pelaaja esim. sentteriksi.
Aika nopeesti selostaja kyllä korjasi tuon."Bryggman on yksi suosikkipelaajia LAHDEN TURKOOSEILLE" onhan tämä peli paskaa mutta tuollainen selostusvirhe vituttaa enemmän
Sitä paitsi Jasper Partikainen oli mun mielestä aika selvästi nolompi moka silloiselta selostajalta. Ja Juuselahan toisti tuota Jassen nimeä väärin varmaan noin puoli erää ennen kuin korjasi.Aika nopeesti selostaja kyllä korjasi tuon.
Eikös tän päivän selostaja ole Voiman ex-selostaja Vihtilä? Mutta se PaRTikainen oli helvetin läppä viimeksi. Meni silloisella selostajalla se pari erää huomata virheensä.Sitä paitsi Jasper Partikainen oli mun mielestä aika selvästi nolompi moka silloiselta selostajalta. Ja Juuselahan toisti tuota Jassen nimeä väärin varmaan noin puoli erää ennen kuin korjasi.
Juu on. Tietysti jos siltä kantilta aattelee niin olihan toikin aika nolo moka, jos ei nyt niin räikeä xDEikös tän päivän selostaja ole Voiman ex-selostaja Vihtilä?
PartYkainen on uusi Bjöööööööninen. #legendaryEikös tän päivän selostaja ole Voiman ex-selostaja Vihtilä? Mutta se PaRTikainen oli helvetin läppä viimeksi. Meni silloisella selostajalla se pari erää huomata virheensä.
Eikös tuota aika mitäänsanomattomaksi kaveriksi sanottu Kerholaisten leiristäkin ja vielä sai Hämeenlinnassa kritiikkiä joistain lausunnoistaan missä puhui täällä olevista ”menestymismahdollisuuksista” tms.Tony Virta. Heitän bussin alle vaikken hänestä valmentajana mitään edes tiedä. Jätkä hoitaa aikalisällä peptalkit kun 2min 5v3 yyveetä tulossa, lopputuloksena jätkät seisoo PAIKALLAAN koko 2min. Herranjumala mitä paskaa. En ymmärtänyt hänen sainausta tohon kokemattomaan valmennustiimiin, enkä ymmärrä edelleenkään. Ilmeisesti kuitenkin hyvä jätkä jne.
SilanderEn tiedä mitä tällaisella sitten tehdään. Silander 2.0?
millon näin on tapahtunu?välillä pelataan 60min ehjää, hyvää lätkää.
millon näin on tapahtunu?
Okei joo totta, olin liian positiivinen. Pelataan muutama erä ehjää lätkää. Ainakin Raumalla mun mielestä.millon näin on tapahtunu?