Mainos

Vitutusketju

• 1 007 082
  • 4 979

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Ess:stä lainattuna Yllin kommentit kun lehdistötilaisuutta saadaan odotella: "Ottelu oli kuitenkin melko tasainen. Meidän alkumme oli todella heikko. Sitten kakkoserän synkkä hetki venytti kotijoukkueen johdon jo neljään osumaan. Päätöserän kirimme ei riittänyt. Olen hyvin pettynyt tulokseen, koska meillä oli kovat odotukset ja toiveet tähän iltaan."

Ei jumalauta.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Sekä ilman ykkössentteriä.

Nämä kaikki puutteet on nyt valitettavasti realisoituneet.
Kyllä,laitoinkin johonkin toisen ketjuun siitä,että pitäisi saada aloituksia voittava ykkössentteri.Carlsson on ok tuossa Lässin ja Lassen kanssa mutta Vilenistä ei ole ykkösen keskelle.Samoin Kumpulaisen kohdalla voidaan todeta,ei ole siihen valmis.Eli kauteen lähdettiin kolmella kakkos-kolmossentterillä. Toivottiin toki,että nuoret pystyy ottaa isomman roolin mutta olisi varmaan vaatinut,että muu paketti olisi kunnossa.
Joku legendaarinen valmentaja sanoi,että rakenna joukkue voittavan maalivahdin, hyvän puolustajan sekä keskushyökkääjän ympärille.Nyt huomattiin,että näistä ei oikein toteutunut maalivahti eikä se keskushyökkääjä.Puolustajia on mutta jokin sielläkin mättää kaikilla,pitäisi olla riittävästi laatua parempaan kuin nyt on nähty.

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Pakko kirjottaa tänne vitutusketjuun omat masentelut.

Olen täysin varma, ettei tänne hankita yhtään ketään. Jengi ei löydä hallille ja muutenkin pelisuoritteet on yhtä vuoristorataa.

(yritän siis jinxata tätä asiaa ja olen mielelläni väärässä)

Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Pakko kirjottaa tänne vitutusketjuun omat masentelut.

Olen täysin varma, ettei tänne hankita yhtään ketään. Jengi ei löydä hallille ja muutenkin pelisuoritteet on yhtä vuoristorataa.

(yritän siis jinxata tätä asiaa ja olen mielelläni väärässä)
Varmaan todennäköisempää on että pelaaja liikenne käy ulospäin kuin sisäänpäin. Ellei ex automyyjä alkanut Nupen kanssa painamaan rahaa koska eihän sitä ainakaan enempää tule ottelutapahtumista versus budjetoitu

Brett

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat ja muut jotka eivät voita
Luulen taas, että ei luovuteta koskaan, vaan pelaajia hankitaan. Varmaan niin, että aina joku lähtee jos joku tulee. Ja kenties tuossa on kestänyt rahan puutteen vuoksi, koska haetaan uusia löytöjä. Pitäisi taas saada halvalla priimaa, ja se ei ole helppoa. Joku Schnarr tyylinen tuntematon, suht edullinen pelaaja esim. sentteriksi.

flow

Jäsen
Luulen taas, että ei luovuteta koskaan, vaan pelaajia hankitaan. Varmaan niin, että aina joku lähtee jos joku tulee. Ja kenties tuossa on kestänyt rahan puutteen vuoksi, koska haetaan uusia löytöjä. Pitäisi taas saada halvalla priimaa, ja se ei ole helppoa. Joku Schnarr tyylinen tuntematon, suht edullinen pelaaja esim. sentteriksi.
Aaltonenhan lähti juuri ainakin osittain kulupuolelta. Toinen isomeren takaa tulleista pakeista ja toinen maalivahdista. Siinä tilaa ja uutta sisään.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Miten voi kahessa perättäisessä CHL-pelissä soida omissa oman ylivoiman aikana? Hävettää.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Aika nopeesti selostaja kyllä korjasi tuon.
Sitä paitsi Jasper Partikainen oli mun mielestä aika selvästi nolompi moka silloiselta selostajalta. Ja Juuselahan toisti tuota Jassen nimeä väärin varmaan noin puoli erää ennen kuin korjasi.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Sitä paitsi Jasper Partikainen oli mun mielestä aika selvästi nolompi moka silloiselta selostajalta. Ja Juuselahan toisti tuota Jassen nimeä väärin varmaan noin puoli erää ennen kuin korjasi.
Eikös tän päivän selostaja ole Voiman ex-selostaja Vihtilä? Mutta se PaRTikainen oli helvetin läppä viimeksi. Meni silloisella selostajalla se pari erää huomata virheensä.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Nämä kaksi Salzburg ottelua ovat olleet kyllä paskinta Pelicans-lätkää mitä olen pitkään aikaan katsonut. Ehkä pitäis laittaa palsta kiinni ja keskittyä peliin ettei tule sanottua mitään tyhmää :D

Lihamuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tony Virta. Heitän bussin alle vaikken hänestä valmentajana mitään edes tiedä. Jätkä hoitaa aikalisällä peptalkit kun 2min 5v3 yyveetä tulossa, lopputuloksena jätkät seisoo PAIKALLAAN koko 2min. Herranjumala mitä paskaa. En ymmärtänyt hänen sainausta tohon kokemattomaan valmennustiimiin, enkä ymmärrä edelleenkään. Ilmeisesti kuitenkin hyvä jätkä jne.

Lahelainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat SaiPa
Vituttaa niin vitusti tämän kauden paska suorittaminen, kun välillä pelataan kuin kaljaliigaa ja välillä pelataan 60min ehjää, hyvää lätkää.

Eli ikinä ei tiedä, tuleeko sieltä matsipäivänä priimaa vai paskaa. Kiva ostaa lippuja ja suunnitella matkoja näihin peleihin tällä kaudella! Olisivat edes tasapaskoja...

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tony Virta. Heitän bussin alle vaikken hänestä valmentajana mitään edes tiedä. Jätkä hoitaa aikalisällä peptalkit kun 2min 5v3 yyveetä tulossa, lopputuloksena jätkät seisoo PAIKALLAAN koko 2min. Herranjumala mitä paskaa. En ymmärtänyt hänen sainausta tohon kokemattomaan valmennustiimiin, enkä ymmärrä edelleenkään. Ilmeisesti kuitenkin hyvä jätkä jne.
Eikös tuota aika mitäänsanomattomaksi kaveriksi sanottu Kerholaisten leiristäkin ja vielä sai Hämeenlinnassa kritiikkiä joistain lausunnoistaan missä puhui täällä olevista ”menestymismahdollisuuksista” tms.

En tiedä mitä tällaisella sitten tehdään. Silander 2.0?

(1)
  • Tykkää
Reactions: Nas
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy