Ja Herttileilikin tuli ainakin ratkasumaalissa ;)Äläs nyt, raastepöydästä aloiteltiin taas eilen Tampereella. Legendaarista.
Ja Herttileilikin tuli ainakin ratkasumaalissa ;)Äläs nyt, raastepöydästä aloiteltiin taas eilen Tampereella. Legendaarista.
Raastemies:Dd nyt lensi kyllä kahvit näppäimistölleMahtaa olla raastemies murheissaan jos Pelsut voittaa.
On tuo Saukkonen kyllä mielenkiintoinen tapaus. Kova on yritys, mutta eihän tuo nyt vaan toimi.Herttileiri mitä pysty längeistä suoltavaa paskaa on tänään luvassa! Ettien että ja muuta paskan synnyttämistä normi passista.
Jokainen Saukkosen selostama peli kuulostaa siltä että se selostaa ensimmäistä peliään itselleen täysin vieraassaa liigassa jossa ei tiedä yhtään pelaajaa mutta silti yrittää keksiä pelaajille lempinimiä kuin tuntisi ne eli Jone Enlund jotta tuntuisi että on ollut kauan mukana ja tietää mistä puhuu.On tuo Saukkonen kyllä mielenkiintoinen tapaus. Kova on yritys, mutta eihän tuo nyt vaan toimi.
Äänentason vaihtelut ilman mitään tunnetta, ihme venytyksiä nimien kanssa ja mahdollisimman nopeaa puhetta "kiihkeissä" tilanteissa. Intohimo lajia tai selostamista kohtaan kadonnut vuosia sitten.
"Ja sitten syöttää sinne ja sitten mennäänkin sinne kulmaan ja siellä seuraavaksi, hetkinen oho oho, SIELTÄ TULEE herttileili sentään... ei tulekkaan vaan olikin pelikatko ilmeisesti. Tai erätaukohan se olikin, mutta joka tapauksessa..."
Ja noin 30 vuoden aikana ei ole kehitystä tullut Hockey Nightin ajoista lähtien.Jokainen Saukkosen selostama peli kuulostaa siltä että se selostaa ensimmäistä peliään itselleen täysin vieraassaa liigassa jossa ei tiedä yhtään pelaajaa mutta silti yrittää keksiä pelaajille lempinimiä kuin tuntisi ne eli Jone Enlund jotta tuntuisi että on ollut kauan mukana ja tietää mistä puhuu.
Ei sillä, selostaminen ei ole ihan iisiä kun pitää keskittyä jne mutta jos sä et pysy pelissä mukana siinä että onko kyseessä jäähy vai paitsio jos peli vihelletään poikki keskialueella niin..
Mun mielestä oli hauska kun muutama vuosi sitten ilmaiskanavilla Leijonien pelit selosti Saukkonen ja maksullisella puolella Mertaranta.Ja noin 30 vuoden aikana ei ole kehitystä tullut Hockey Nightin ajoista lähtien.
Aivan varmasti olisi nuoria sekä päteviä selostaja talentteja jonoksi asti odottamassa vuoroaan parrasvaloissa. Mutta raastepöydästä taas aloitellaan.
Joku itseään ammatillisesti kunnioittava voisi tietenkin vetää tosta johtopäätöksiä ja keskittyä vaikka Tulosruudun ankkuroimiseen.Mun mielestä oli hauska kun muutama vuosi sitten ilmaiskanavilla Leijonien pelit selosti Saukkonen ja maksullisella puolella Mertaranta.
Klassinen kiristystilanne jossa parilla eurolla pääset eroon Saukkosesta ja mun mielestä se kertoo jo aika paljon Saukkosen arvostuksesta ihan noin oman kanavankin puolelta.
Monta helppoa se on päästänyt? Pakisto ja erikoistilanteet siellä nukkuu.NN maaliin, jos Kokko päästää vielä yhdenkin helpon.
Kyllä kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras jääkiekkoselostaja Antero Mertaranta taisi olla siinä vaiheessa vielä kansan keskuudessakin niin suosittu, että tuo meni ennemmin niin että Mertarantaa haluttiin niin kovasti, että siitä voitin maksaa, eikä niinkään että Saukkosen sai pois. Tai kaksi kärpästä samalla hinnalla.Mun mielestä oli hauska kun muutama vuosi sitten ilmaiskanavilla Leijonien pelit selosti Saukkonen ja maksullisella puolella Mertaranta.
Klassinen kiristystilanne jossa parilla eurolla pääset eroon Saukkosesta ja mun mielestä se kertoo jo aika paljon Saukkosen arvostuksesta ihan noin oman kanavankin puolelta.
Valoja päälle nytNN maaliin, jos Kokko päästää vielä yhdenkin helpon.
Silloinkin Mertarannalla oli haukkujia mutta mun mielestä tosiaan se on ollut just osa sitä MM-kisojen hienoutta ja se on todellakin luonut sen tunnelman.Kyllä kaikkien aikojen ylivoimaisesti paras jääkiekkoselostaja Antero Mertaranta taisi olla siinä vaiheessa vielä kansan keskuudessakin niin suosittu, että tuo meni ennemmin niin että Mertarantaa haluttiin niin kovasti, että siitä voitin maksaa, eikä niinkään että Saukkosen sai pois. Tai kaksi kärpästä samalla hinnalla.
Monelle Mertaranta on yhtä kuin Leijonat. Ei siis niinkään kiekkotietäjä ja sillä tavalla hyvä/paras selostaja ollenkaan, vaan tunnelman antajana ja joka vuotisena perinteenä.
Mertarannan ja Saukkosen erona on että Mertsi osaa sentään kuitenkin luoda tunnelmaa ja ymmärtää edes auttavasti lajista nimeltä jääkiekko. Toki miehen olisi kannattanut eläköityä jo monta vuotta sitten, mutta kun puhutaan kujalla olemisesta kaikesta, SaukkosMika painii aivan omassa sarjassaan.Silloinkin Mertarannalla oli haukkujia mutta mun mielestä tosiaan se on ollut just osa sitä MM-kisojen hienoutta ja se on todellakin luonut sen tunnelman.
Ja Mertaranta ymmärtää pelistä ja etenkin pelaajista jotain vaikka usein jää jonkun puuttuminen huomaamatta tms, kuten voi jäädä kenellä vain etenkin jos keskittyy itse pelin tapahtumiin eikä kokoonpanoihin.
Saukkonen taas ei tunnu aina edes tietävän sääntöjä.
Amatöörin virhe varata mitään muuta ohjelmaa pleijarien ajaksiUskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
Viime keväänä joutui jo skippaamaan yhelle keikalle menemisen, ku pelattiin samana iltana finaalimatsi Tapparaa vastaan.Amatöörin virhe varata mitään muuta ohjelmaa pleijarien ajaksi
Vaihda pändiä?Uskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
Keikka jääUskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
Kova bändi. Piti itse kanssa lähteä mutta tuli muuta.Uskomatonta että joutuu tämmöisenä hetkenä rustaamaan vitutusketjuun, mutta helvetti sentään kun Polaris nimisen bändin Euroopan kiertue pysähtyy juuri tiistaina Suomessa ja mä oon tietysti menossa sinne keikalle, joten mahdollisen ratkaisupelin joutuu seuraamaan jälkilähetyksenä :D Mikään muu ei tällä hetkellä harmita
Ei se voi ratkaisupaikoissa olla noin staattista. Käsittämätöntä seisoskelua ja siirtelyä. Eihän kukaan edes yrittänyt hakeutua ite mihinkään vetopaikkaan vaan odoteltiin jotain kuningassyöttöä taas tyhjään maaliin. Voi kiesus. Irtokiekkojakin kun olis pomppinut tänään normaalia useamminYlivoima. YV-ketjut räjäytykseen, koska tuota paskempaa se ei enään voi olla.