Vitutusketju

• 994 832
  • 4 914

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Ohhoh. Tämä on kyllä ikävä uutinen. Kaikesta päätellen ei ollut tyytyväinen rooliinsa (viime kaudella pelasi myös ylivoimaa) ja ymmärrän kyllä pelaajaa.

Kaikkea hyvää Myllärille jatkoon, minun joukkueeseen olisi mahtunut ihan helposti!

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Karmaiseva uutinen. Nyt on taas sen puolustuksen isännän saappaat täyttämättä jos vertaa viime kauteen Mylläri/Blood-akselille.
Nimenomaan. Jos oltaisiin saatu sekä Mylläri että Johanessen, kaikki olisi ollut enemmän kuin hyvin!

Johanessen on loistava korvaaja, mutta edelleen toivoisi yhtä äijää lisää pakistoon tämän uutisen jälkeen...

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
En tiedä mitä Mylläri pyysi koko kaudesta mutta luulen että kyse oli vain rahasta, valitettavasti. En usko että olisi ollut mikään edullinen pelaaja vaikka aina täyttikin roolinsa hienosti.

Ei sille ykköskorin palkkaa siltikään kannattaisi maksaa vaan katsoa mitä olisi saatavilla.
Johannesen ei varmaan ole kuitenkaan kallis ratkaisu ja vetää pari kautta täällä ja vaikkei samanlainen isäntä maalilla olekaan niin yleispakkeja tarvitaan aina.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
En tiedä mitä Mylläri pyysi koko kaudesta mutta luulen että kyse oli vain rahasta, valitettavasti. En usko että olisi ollut mikään edullinen pelaaja vaikka aina täyttikin roolinsa hienosti.

Ei sille ykköskorin palkkaa siltikään kannattaisi maksaa vaan katsoa mitä olisi saatavilla.
Johannesen ei varmaan ole kuitenkaan kallis ratkaisu ja vetää pari kautta täällä ja vaikkei samanlainen isäntä maalilla olekaan niin yleispakkeja tarvitaan aina.
Ajattelen erittäin vahvasti että Johanessen on mitä täydellisin korvaaja. Jopa niin että me saatiin tässä enemmän kuin pelkkä korvaaja ja lopulta erittäin korkea tasoinen pakki liigaan. Johanessen tulee olemaan ihan kurko.

Ja silti, tämä viimeisin uutinen *tuttaa suuresti!

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Jahas. Ikävä uutinen, etenkin kevättä ajatellen olisi ollut tärkeä palanen. Ei tuota reserviäkään liikaa ole.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Ohhoh. Tämä on kyllä ikävä uutinen. Kaikesta päätellen ei ollut tyytyväinen rooliinsa (viime kaudella pelasi myös ylivoimaa) ja ymmärrän kyllä pelaajaa.

Kaikkea hyvää Myllärille jatkoon, minun joukkueeseen olisi mahtunut ihan helposti!

Pelasi tällä kaudella enemmän kun viime kaudella. Selkeästi.

Tuli nyt vaan varmaan tsäänssi pelata elitserienissä.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Näitä voisi huumorilla kutsua jo kauden ekoiksi tyhjennysmyynneiksi, kun eka Jussi ja nyt Mylläri muualle.

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä oon kyllä tosi yllättynyt tästä edelleen. Mutta ilmeisesti auennut paikka jossain mitä halunnutkin. Toki jokunen tuttu Oskarshamnissa, mutta ne on melkeen pomminvarma karsija..

Lihamuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taas vituttaa. Väkisin käännän katseita myös sinne miksi tämmösiä sopimuksia tehdään. Hinnalla millä hyvänsä hyviä pelaajia edes hetkeksi? Pointtini ehkä on se että miksi me ollaan ainoita kellä tämmösiä sopimuksia on, joista tärkeimmät pelaajat voivat nostaa kytkintä sitten kun siltä tuntuu? Onko sarjassa tuulisempaa seuraa kuin Pelsu? JJ ihan ok paikko mut kyllähän tuo edelleen siis vahvistusta huutaa.

FastEnd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mä oon kyllä tosi yllättynyt tästä edelleen. Mutta ilmeisesti auennut paikka jossain mitä halunnutkin. Toki jokunen tuttu Oskarshamnissa, mutta ne on melkeen pomminvarma karsija..
Varmasti se tilipussi koska karsintasarja eli maksavat vielä hyvin, jotta vältetään putoaminen.

(1)
  • Tykkää
Reactions: tsei

Nilkkarallia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Taas vituttaa. Väkisin käännän katseita myös sinne miksi tämmösiä sopimuksia tehdään. Hinnalla millä hyvänsä hyviä pelaajia edes hetkeksi? Pointtini ehkä on se että miksi me ollaan ainoita kellä tämmösiä sopimuksia on, joista tärkeimmät pelaajat voivat nostaa kytkintä sitten kun siltä tuntuu? Onko sarjassa tuulisempaa seuraa kuin Pelsu? JJ ihan ok paikko mut kyllähän tuo edelleen siis vahvistusta huutaa.
Mä epäilen, että Jussin sekä Myllärin sopimukset oli alelappuja. Oli jotain puhetta, että Mylläri olisi vähän loukkaantunut keväällä? Se kenties vähensi sopimustarjouksia ja neuvottelujen kautta löydettiin tälläinen ratkaisu. Vaikea uskoa, että ilman myönnytyksiä Lelu olisi näihin lappuihin suostunut.

Jos verrataan Pelicansia ja runkosarjan oletettua top4 (Tampere, Helsinki, Oulu) niin kyllähän sen ymmärtää, että Lahdessa on pakko saada paljon vähällä. Miettii vaikka Hifkin ja Kärppien rahankäyttöä, sehän näyttäytyy molempien seurojen kohdalla siltä kun pikkupoika olisi karkkikaupassa. Mä uskon, että sekä Jussin että Myllärin kohdalla saatiin tulosta erittäin hyvällä hintasuhteella.

Vielä sisään tulevat vahvistukset tulevat mahdollisesti artistisopparilla, joten jos jotain näistä kikkailuista jäi sukanvarteen, sen olettaisi konkretisoituvan viimeistään siirtorajalla.

egar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, AC Milan, FC Lahti
Mä näen tän niin että me tarvittiin puolustaja ja mikä olikaan parempi kuin varmasti tasokas vanha tuttu jolle suurin osa jengistä ja organisaatio on jo tuttuja päivästä yksi alkaen.

Olkinuoran tasoinen maalivahti noilla meriiteillä ei tule koko Liigaan jollei tähtäin ole jossain muualla ja kun nousi huipulle niin myöhään niin ei ole ehtinyt eläkekassaa kerryttää juurikaan ja ihmisenä ymmärrän että rahakin houkuttaa varmasti.

Mun silmissä nämä molemmat ovat olleet sekä pelaajaa että joukkuetta auttavia sopimuksia. Jos meillä on mahdollisuus saada huippupelaaja siihen paikkaan missä meillä on akuuttia puutetta niin mun mielestä se pitää ottaa ja katsella sen jälkeen markkinoita hieman rauhallisemmin eikä hätiköidysti vaan hommata koko kauden sopimuksilla jotain farmifarmin kolmosparin jätkää tms.

Onhan liikennettä ollut muutenkin meidän joukkueeseenkin päin ja Laukkanen sanoi kauden alussa että eihän tämä joukkue ole valmis ja asioihin reagoidaan. Tämä on ollut sitä reagointia.

Jos kauteen oltaisi lähdetty Patrikainen-Nikkilä parilla niin eihän siihen kukaan olisi ollut tyytyväinen. Sama koskee sitä jos ei oltaisi palkattu Mylläriä vaan vedetty Puutio-Utunen-Riihinen kolmikolla joista kaikki oli pettänyt siinä vaiheessa rajusti ja niiden lisäksi oli kokoonpanossa Niemelä ja Käyhkö kun Jordan oli pelikiellossa. Mun mielestä olisi ollut karmeaa jollei tähän olisi reagoitu tai olisi molempiin näihin alettu raahaamaan jotain arpoja ihan paniikissa, sellaisia jotka vaativat kuitenkin koko kauden lappuja.

Onhan Liigassa ollut NHL-tähtiäkin työsulkujen aikana ja tiedettiin ettei ne täällä pitkään pelaa.

play_on

Jäsen
Suosikkijoukkue
dirty dozen
Mä epäilen, että Jussin sekä Myllärin sopimukset oli alelappuja.
Uudemman kerran kun ajattelee, niin kyllähän se näin taisi mennä että edullisesti olivat Lahessa vierailemassa. Pelimiehet tiedostivat arvonsa ja vaikka heille ei heti tärpännyt, niin nyt kuitenkin ovat leveämmän leivän äärellä.

Lopulta kalliita pelimiehiä kumpikin (syystäkin) ja saatiin vain hetkeksi, mutta etenkin Mylläri oli todella tarpeellinen paikko ja tason nostattaja koko joukkueen herätys vaiheessa. Hieno mies kaiken kaikkiaan.

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Voidaanko nyt olettaa, että pakistoon haetaan Myllärin lähdön takia lisää porukkaa vielä, (codename Pena esim) vai mennäänkö näillä? Kyllä toi joko kunnon hyökkäävää pakkia, tai omanpään luutaa kaipailisi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy