Taas vituttaa. Väkisin käännän katseita myös sinne miksi tämmösiä sopimuksia tehdään. Hinnalla millä hyvänsä hyviä pelaajia edes hetkeksi? Pointtini ehkä on se että miksi me ollaan ainoita kellä tämmösiä sopimuksia on, joista tärkeimmät pelaajat voivat nostaa kytkintä sitten kun siltä tuntuu? Onko sarjassa tuulisempaa seuraa kuin Pelsu? JJ ihan ok paikko mut kyllähän tuo edelleen siis vahvistusta huutaa.
Mä näen tän niin että me tarvittiin puolustaja ja mikä olikaan parempi kuin varmasti tasokas vanha tuttu jolle suurin osa jengistä ja organisaatio on jo tuttuja päivästä yksi alkaen.
Olkinuoran tasoinen maalivahti noilla meriiteillä ei tule koko Liigaan jollei tähtäin ole jossain muualla ja kun nousi huipulle niin myöhään niin ei ole ehtinyt eläkekassaa kerryttää juurikaan ja ihmisenä ymmärrän että rahakin houkuttaa varmasti.
Mun silmissä nämä molemmat ovat olleet sekä pelaajaa että joukkuetta auttavia sopimuksia. Jos meillä on mahdollisuus saada huippupelaaja siihen paikkaan missä meillä on akuuttia puutetta niin mun mielestä se pitää ottaa ja katsella sen jälkeen markkinoita hieman rauhallisemmin eikä hätiköidysti vaan hommata koko kauden sopimuksilla jotain farmifarmin kolmosparin jätkää tms.
Onhan liikennettä ollut muutenkin meidän joukkueeseenkin päin ja Laukkanen sanoi kauden alussa että eihän tämä joukkue ole valmis ja asioihin reagoidaan. Tämä on ollut sitä reagointia.
Jos kauteen oltaisi lähdetty Patrikainen-Nikkilä parilla niin eihän siihen kukaan olisi ollut tyytyväinen. Sama koskee sitä jos ei oltaisi palkattu Mylläriä vaan vedetty Puutio-Utunen-Riihinen kolmikolla joista kaikki oli pettänyt siinä vaiheessa rajusti ja niiden lisäksi oli kokoonpanossa Niemelä ja Käyhkö kun Jordan oli pelikiellossa. Mun mielestä olisi ollut karmeaa jollei tähän olisi reagoitu tai olisi molempiin näihin alettu raahaamaan jotain arpoja ihan paniikissa, sellaisia jotka vaativat kuitenkin koko kauden lappuja.
Onhan Liigassa ollut NHL-tähtiäkin työsulkujen aikana ja tiedettiin ettei ne täällä pitkään pelaa.