Mainos

Vitutusketju

• 1 230 553
  • 9 435

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Maalinteko
- Järjettömän paljon tyhmiä virheitä

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Vaikuttaisi siltä, että Jukurit on tehnyt kotiläksynsä ja JYP on vähän hukassa. Toki on tässä vielä aikaa mutta jotain pitää tapahtua. Jos jatketaan tällä tavalla niin kolme pojoa jää Mikkeliin.

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itseäni lainaten: todellakin tapahtui "jotain" ja se toi tänään voiton. Tämä porukka ei anna milliäkään löysää missään vaiheessa vaan meitä vastaan saa pelata täydet 60 minuuttia. Vitutusta tässä aiheuttaa taas tämä oma luovutusmentaliteetti.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Maalinteko
- Järjettömän paljon tyhmiä virheitä
Maalinteko olikin lopulta tarpeeksi hyvää mut tuollaisia virheitä ei vaan saa enää tulla, piste. Ja jäähyjä ei tartte ottaa noin paljon.

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
En nyt tiedä onko tilanne niin vakava, että kuuluisi tähän ketjuun, mutta sanonpa kuitenkin. Turkulainen, Gardiner ja Lambert ovat olleet toistaiseksi pettymyksiä joukkueessa.
Ottavainen pelaa pääosin hyvin, mutta viime peleissä on hyökkäyspään menetyksillä tai harhasyötöillä aiheuttanut vastustajan maaleja.

Päädyin laittamaan tähän ketjuun sen vuoksi, että Turkulainen ja Gardiner piti olla minun papereissa joukkueen kovimmat hyökkääjät. Gardiner teki kolme maalia kahteen matsiin ja vieläpä melko tärkeitä maaleja, mutta 12 pelatun pelin jälkeen 3+1=4 ja -8 tehotilastossa ei oikein näytä kärkiosaamiselta. Turkulaisella 8 peliin 1+1 ja -4.
Molemmilla riittää vauhtia ja pörräystä, eikä kyse ole siitä etteikö huvittaisi yrittää (mikä olisi selkeämmin tämän ketjun asiaa) mutta joku lukko on kyllä näillä kavereilla päällä.

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
En nyt tiedä onko tilanne niin vakava, että kuuluisi tähän ketjuun, mutta sanonpa kuitenkin. Turkulainen, Gardiner ja Lambert ovat olleet toistaiseksi pettymyksiä joukkueessa.
Ottavainen pelaa pääosin hyvin, mutta viime peleissä on hyökkäyspään menetyksillä tai harhasyötöillä aiheuttanut vastustajan maaleja.

Päädyin laittamaan tähän ketjuun sen vuoksi, että Turkulainen ja Gardiner piti olla minun papereissa joukkueen kovimmat hyökkääjät. Gardiner teki kolme maalia kahteen matsiin ja vieläpä melko tärkeitä maaleja, mutta 12 pelatun pelin jälkeen 3+1=4 ja -8 tehotilastossa ei oikein näytä kärkiosaamiselta. Turkulaisella 8 peliin 1+1 ja -4.
Molemmilla riittää vauhtia ja pörräystä, eikä kyse ole siitä etteikö huvittaisi yrittää (mikä olisi selkeämmin tämän ketjun asiaa) mutta joku lukko on kyllä näillä kavereilla päällä.
Aika samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Pakko on ihmetellä, mitä on Jerrypojalle tapahtunut? Kuin varjo itsestään aiemmilta kausilta. Samoin Gardinerilta odotan enemmän. Olkoon vaikka näkymätön koko pelissä, kun ruoska laulaa ja verkot soi.

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aika samoilla linjoilla ollaan täälläkin. Pakko on ihmetellä, mitä on Jerrypojalle tapahtunut? Kuin varjo itsestään aiemmilta kausilta. Samoin Gardinerilta odotan enemmän. Olkoon vaikka näkymätön koko pelissä, kun ruoska laulaa ja verkot soi.
Ei ole Gardinerin ruoskassa oikein ollut sitä sivalluksen saundia. Monesti aika väkinäisiä yrityksiä, eikä vaan lähde kunnolla. Severi Lahtinen sen sijaan on varsinainen snaipperi, Liigan laukaisuprosenteissa kakkosena - puolet vedoista menee sisään. Eli viiteen peliin kaksi laukausta! Sevelle syöttöpinnat on paljon tärkeämpiä.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Tää peli… Voisitteko herätä?

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sellainen ohipeli sitten.

JyyPee

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tuomarit ainakin päättänyt että JYP ei tätä vie.. selkeitä kamppeja ei vihelletä Saipalle, mutta JYP:lle kyllä vihelletään vaikka mistä..
No ei tämä peli nyt noihin ratkennut, mutta silti vtuttaa...

Hexa

Jäsen
Tuomarit ainakin päättänyt että JYP ei tätä vie.. selkeitä kamppeja ei vihelletä Saipalle, mutta JYP:lle kyllä vihelletään vaikka mistä..
No ei tämä peli nyt noihin ratkennut, mutta silti vtuttaa...
Ei nyt ehkä ihan pelkästään siihen ratkennut, mutta kyllä tuomarit pystyvät vaikuttamaan tasaisiin otteluihin yllättävän paljon. Muutenkin JYP ottaa liikaa jäähyjä lähes joka pelissä.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ulospuhallus pitkän jännityksen jälkeen. Kyllä nuorikin lihas väsyy kun aikaa kuluu, (nämä siis metaforeja). Joskus hävittävä, eteenpäin.
Paikalla olin ja tunteella mukana. Ei siis järkeä. En minä kyllä ulospuhallusta huomannut.

Edit: siis minulla ei analyysissä järkeä.

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paikalla olin ja tunteella mukana. Ei siis järkeä. En minä kyllä ulospuhallusta huomannut.

Edit: siis minulla ei analyysissä järkeä.

En minäkään. Peli oli kyllä vähän omituinen ja huonoa tuuria tänään, mutta en nähnyt ohipelinä. Tulos voi kyllä siihen näkemykseen johdatella.

Me jokainen näemme asiat eri tavoilla. Minusta oli havaittavissa pientä hyvän jänteen katkeamista hienosti sujuneen pitkän jakson jälkeen. Ei näitä pelejä pelkällä huonolla tuurilla voi selittää. Tappioita tulee ja nyt tuli tällä tavalla, kuten sanoin niin eteenpäin.

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Nuo helvetin tyhmät virheet!

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Puolustus
- Erittäin todennäköistä on ainakin viiden ottelun tappioputki (ellei käy ihmeitä, kuten runkosarjan ekassa pelissä)
- Eka tappio KooKoolle tällä kaudella
- Paikkoja oli taas eikä tehty!
- KooKoon voittomaali tuli vittumaisen myöhään
- YV

chubster

Jäsen
Vituttaa Hongan fleguilu oman maalin edessä voittomaalissa. Sitä ennnen riplailu mistä maali synty.

ja tuo yv tuntuu olevan vähän yhden tempun poni, onetimeria Kemellille ja thats it.

negaketjussa kun ollaan nii kyllähän se korpeaa että kerranki johdettiin peliä pariinki kertaan mutta kookoo oli kovempi ja paino rinnalle ja ohi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy