Vitutusketju

  • 1 126 201
  • 8 557

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Muutaman viikon tauon jälkeen olisi kyllä ollut kiva lähteä hallille mutta se taitaa nyt jäädä väliin. Kiitos ihanan koronarokotteen jälkioireet… Yhtään ei vituta ja sillein!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muutaman viikon tauon jälkeen olisi kyllä ollut kiva lähteä hallille mutta se taitaa nyt jäädä väliin. Kiitos ihanan koronarokotteen jälkioireet… Yhtään ei vituta ja sillein!
Onhan tuossa vielä iltaan aikaa... Itselläni hävisivät aika yhtäkkiä.. Toki olin vain todella väsynyt ja vetelä. Tietty jos kuumetta on, niin ei sitten.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
- Mun mielipiteitä ei hyväksytä
- Kauden surkein peli
- Kemell ei tehnyt maalia
- Jukurien ainoan maalin teki ex-JYP
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
- Mun mielipiteitä ei hyväksytä
- Kauden surkein peli
- Kemell ei tehnyt maalia
- Jukurien ainoan maalin teki ex-JYP
Ei tähän voi sanoa kuin tämän: Mitä helvettiä?

Mua vituttaa lähinnä tämän tason valitusvirret, kun JYP voittaa. Vaikka peli ei ollut täydellinen, niin siitä otettiin 3 pistettä, päästettiin vain yksi maali ja joukkue taisteli hienolla asenteella alusta loppuun. Jos kannattaja ei pysty tällaista suoritusta arvostamaan ollenkaan, vaan haukkuu koko suorituksen maanrakoon, niin en kertakaikkiaan voi ymmärtää.

Mikä kannattaja se sellainen on, joka ei osaa iloita joukkueen voitosta ja hienosta taistelusta?
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Mikä kannattaja se sellainen on, joka ei osaa iloita joukkueen voitosta ja hienosta taistelusta?
Anteeksi mitä? Tällainen syyttely vituttaa enemmän kuin mikään muu maailman asia…
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
No aika selkeästi tuollaisen mielikuvan annat meille muille, kun raivoat JYPin paskaa suoritusta voitetun pelin jälkeen. Jos et halua herättää tällaisia mielikuvia, niin ehkä pitäisi käyttäytyä eri tavalla.
Totuudet totuuksina. Paskahan JYP oli ja oon huolestunut, jos näät asian toisin. Totta vitussa JYP taisteli upeasti. Ja kerro toki miten mun pitäisi käyttäytyä, jos kerta oon niin vitun negatiivinen ihminen.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Totuudet totuuksina. Paskahan JYP oli ja oon huolestunut, jos näät asian toisin. Totta vitussa JYP taisteli upeasti. Ja kerro toki miten mun pitäisi käyttäytyä, jos kerta oon niin vitun negatiivinen ihminen.
Totuus on, että JYP voitti ottelun. Totuus on, että JYP on sarjataulukossa kuudentena. Totuus on, että JYP suorittaa kokonaisuutena hienosti, kun joukkue on nuori ja valmennus on uusi.

Saat käyttäytyä miten haluat, mutta jokainen reagoi siihen käytökseen omalla tavallaan. Jos et halua näyttäytyä negatiivisena ihmisenä, niin käyttäydy positiivisemmin. Hyvin yksinkertaista.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
- tulosveto ei osunut tänäehtoona
- pari SHL-joukkuetta haluaa näköjään pilata mun pitkävetolapun, etenkin kun kerrankin kaikki liigapelit osui lapulla oikein
 

laalki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Philadelphia Flyers
- Mun mielipiteitä ei hyväksytä
- Kauden surkein peli

Kyllä ne hyväksytään, niitä ei vaan oikein ymmärretä. Montako surkeinta peliä tälle kaudelle on jo osunut, vai käyvätkö ne paskemmaksi vain kauden edetessä? Myönnän, etten hirveästi ole otteluseurannoissa roikkunut mutta antisi on ollut lähinnä tuota voivottelua.

Tuntuu että odotuksesi ovat jossain ihan muissa sfääreissä kuin joukkueen rosterin odotusarvo, valmennuksen saama työaika jne. antaisivat aihetta.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Totuus on, että JYP voitti ottelun. Totuus on, että JYP on sarjataulukossa kuudentena. Totuus on, että JYP suorittaa kokonaisuutena hienosti, kun joukkue on nuori ja valmennus on uusi.

Saat käyttäytyä miten haluat, mutta jokainen reagoi siihen käytökseen omalla tavallaan. Jos et halua näyttäytyä negatiivisena ihmisenä, niin käyttäydy positiivisemmin. Hyvin yksinkertaista.
Niin, jokainenhan saa olla mitä mieltä vaan. Mutta aika törkeää tulla tuollein mua arvostelemaan yhden viestin takia (ja siihen tulleen vastauksen aiheuttamasta vitutuksesta).
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Kyllä ne hyväksytään, niitä ei vaan oikein ymmärretä. Montako surkeinta peliä tälle kaudelle on jo osunut, vai käyvätkö ne paskemmaksi vain kauden edetessä? Myönnän, etten hirveästi ole otteluseurannoissa roikkunut mutta antisi on ollut lähinnä tuota voivottelua.

Tuntuu että odotuksesi ovat jossain ihan muissa sfääreissä kuin joukkueen rosterin odotusarvo, valmennuksen saama työaika jne. antaisivat aihetta.
Muutama surkea peli on osunut ja paskempiakin pelejä varmasti tulee vielä. Ja jos järkeä käyttäisi niin voisi jotain tajutakin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Niin, jokainenhan saa olla mitä mieltä vaan. Mutta aika törkeää tulla tuollein mua arvostelemaan yhden viestin takia (ja siihen tulleen vastauksen aiheuttamasta vitutuksesta).
Ei ollut mikään yksi viesti. Sulta on tässä alkukaudesta nähty jo vähintäänkin kymmeniä järjettömän negatiivisia viestejä. Olet heti luovuttamassa, kun joku pienikin asia menee pieleen. Minä vain esitin oman mielipiteeni tällaisesta käytöksestä. Olen pahoillani, jos se tuntuu törkeältä, mutta minullakin on oikeus esittää mielipiteitä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei ollut mikään yksi viesti. Sulta on tässä alkukaudesta nähty jo vähintäänkin kymmeniä järjettömän negatiivisia viestejä. Olet heti luovuttamassa, kun joku pienikin asia menee pieleen. Minä vain esitin oman mielipiteeni tällaisesta käytöksestä. Olen pahoillani, jos se tuntuu törkeältä, mutta minullakin on oikeus esittää mielipiteitä.
Mitä sitten? Kuka käskee lukemaan mun viestejä? Mä oon mä enkä muuksi voi muuttua, vaikka se esim. sua vituttaisi.
 

Santtu76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Niin, jokainenhan saa olla mitä mieltä vaan. Mutta aika törkeää tulla tuollein mua arvostelemaan yhden viestin takia (ja siihen tulleen vastauksen aiheuttamasta vitutuksesta).
En yleensä osallistu näihin torikokouksiin, mutta toisinpäin tämä asia meni silloin Kärpät-JYP ottelussa alkukaudesta. Minä olin sitä mieltä että joukkue pelasi huonosti ja sinä et. Rupesit siitä vääntämään ja vielä seuraavana päivänä kuittailit toisessa ketjussa. En nähnyt kuitenkaan tarvetta siihen kommentoida sen kummemmin, koska mielipiteitä maailman mahtuu. Ehkä sen voisi todeta tähänkin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä sitten? Kuka käskee lukemaan mun viestejä? Mä oon mä enkä muuksi voi muuttua, vaikka se esim. sua vituttaisi.
En ole käskenytkään muuttumaan, enkä odota sitä. Olen vain esittänyt oman mielipiteeni tuollaisesta käytöksestä, koska se minua kovasti ihmetyttää. Kuten huomaat, niin en ole ajatuksieni kanssa yksin.

Lisäksi ihan suoraan sanottuna tulee vähän huolestunut olo, kun reagoit noin negatiivisesti pieniin asioihin.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
En ole käskenytkään muuttumaan, enkä odota sitä. Olen vain esittänyt oman mielipiteeni tuollaisesta käytöksestä, koska se minua kovasti ihmetyttää. Kuten huomaat, niin en ole ajatuksieni kanssa yksin.

Lisäksi ihan suoraan sanottuna tulee vähän huolestunut olo, kun reagoit noin negatiivisesti pieniin asioihin.
Et käskenyt? Mitä muutakaan kuvaa tuosta sun viestistä voisi saada… Ja kun et mua tunne niin suosittelisin olemaan hiljaa mun elämään liittyvistä asioista, kiitos.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ja kun et mua tunne niin suosittelisin olemaan hiljaa mun elämään liittyvistä asioista, kiitos.

Itse ulkopuolisena suosittelisin sinulle internetin sulkemista loppuillaksi, hyviä yöunia sekä ärrimurrikeksien syömättä jättämisen huomiselle, sekä mahdollisesti toisella jalalla nousun kohti uutta päivää.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et käskenyt? Mitä muutakaan kuvaa tuosta sun viestistä voisi saada… Ja kun et mua tunne niin suosittelisin olemaan hiljaa mun elämään liittyvistä asioista, kiitos.
Ei tarvitse suuttua... Olet kuitenkin 90% ajasta yksin näiden ajatuksiesi kanssa.

Hei iskä! Sain kokeesta 81/2...

Jaahas...3 tehtävää ihan päin vittua tehty, mä häpeän.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et käskenyt? Mitä muutakaan kuvaa tuosta sun viestistä voisi saada… Ja kun et mua tunne niin suosittelisin olemaan hiljaa mun elämään liittyvistä asioista, kiitos.
En voi sille mitään, jos tulkitset viestejäni siten, että käskisin sinua muuttumaan. Siitä ei ole kyse. Minua vain ihmetyttää tuollainen selkeästi muista poikkeava käytös.

Enkä nähdäkseni ole puhunut sanaakaan sinun elämääsi liittyvistä asioista.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Ei tarvitse suuttua... Olet kuitenkin 90% ajasta yksin näiden ajatuksiesi kanssa.

Hei iskä! Sain kokeesta 81/2...

Jaahas...3 tehtävää ihan päin vittua tehty, mä häpeän.
Kuka on saanut 8 1/2 ja milloin? En ainakaan mä…
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
En voi sille mitään, jos tulkitset viestejäni siten, että käskisin sinua muuttumaan. Siitä ei ole kyse. Minua vain ihmetyttää tuollainen selkeästi muista poikkeava käytös.

Enkä nähdäkseni ole puhunut sanaakaan sinun elämääsi liittyvistä asioista.
Turhapa tätä on enää jatkaa, kun et selvästikään ymmärrä. Hyvää jatkoa vaan.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Hävittiinkö me juuri kotimatsi pleijariviivan alapuolella olevalle joukkueelle, lukemin 10-0, ja tekikö JYPistä poistettu pappakerho hattutempun ja vähintään tehot 0+4?

Keskustelujen perusteella vaikuttaisi siltä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös