Rystykatto80
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Muuramen Yritys
Sanoin eilen muijalle että miksi näitä pelejä pitää katsoa kun alkaa vaan vituttaa. No en tiedä, ehkä se pitää lopettaa.
Varmasti ja sitähän Rautakorven tiimi tekikin, mutta pimeälle aitiolle se ei käynyt.Olisiko ensin kannattanut nostaa joukkue suosta ja sitten vasta, kun on noustu alkaa näitä junnuja kehittelemään, ellei poikkeusyksilöjä löydy?
Varmasti ja sitähän Rautakorven tiimi tekikin, mutta pimeälle aitiolle se ei käynyt.
On tämä joskus itselläkin käynyt mielessä, plus jääkiekko jo lajina pitää sisällään paljon sellaista, mikä ei istu minun omaan arvomaailmaan. Mutta kun on jo pienenä muksuna JYPin faniksi ajautunut, niin vitunkos teet. Pakko jatkaa.Sanoin eilen muijalle että miksi näitä pelejä pitää katsoa kun alkaa vaan vituttaa. No en tiedä, ehkä se pitää lopettaa.
Aikamoinen annettiin siimaa ja vedettiin siima pois tapahtuma kyllä.Voisi sanoa että oltiin saatu jo pää pinnalle sieltä lietteestä mutta sitten joku kiskaisi painojen kanssa pohjaan koko shown.
Olisiko ensin kannattanut nostaa joukkue suosta ja sitten vasta, kun on noustu alkaa näitä junnuja kehittelemään, ellei poikkeusyksilöjä löydy?
Tässä on nyt ollut ihan muuta asiat vituillaan kun Vehviläisen pelaaminen.Miten tuo vitun Vehviläinen saa jatkaa peliä noilla esityksillä tänään! Vitols vaihettiin 2 maalin jälkeen pois jukurit pelissä ja nyt ei vaiheta. Kertoo itselle ainakin ihan tarpeeksi kiitän kaudesta jo tässä vaiheessa.
Tässä pelissä ihan uskottomia ratkaisuja siellä maalilla.Tässä on nyt ollut ihan muuta asiat vituillaan kun Vehviläisen pelaaminen.
Ja sitten takaisin omalle hiekkalaatikolle, kiitos.Onneks on hauskaa :DD
Tässä on nyt ollut ihan muuta asiat vituillaan kun Vehviläisen pelaaminen.
Eli kaikki on vitullaanKuten keskialue, pelitapaetu, pelitapa, viisikkopeli, ei saa pelata pystysuuntaan, ei myöskään liian hitaita lähtöjä, pitää pysyä evoluutiossa mukana, huom! pelin evoluutiossa, viisikko on enemmän kuin yhteenlaskettu osien summa ja niin edelleen.
Veikkaan et ens viikon viikonloppuna on. Ainakin jossain.Onneks on hauskaa :DD
Tää varmaan johtuu siitä kun joku aika sitten Jypin Kuopion vierailusta Valtra keuli toisella hiekkalaatikolla. Itekin tulin just sen takia…Ja sitten takaisin omalle hiekkalaatikolle, kiitos.
Ei teidän tarvitse seurata perässä, jos joku meistä on töhöillyt.Tää varmaan johtuu siitä kun joku aika sitten Jypin Kuopion vierailusta Valtra keuli toisella hiekkalaatikolla. Itekin tulin just sen takia…
Minä oon sitä mieltä et sekä Pennen pitäminen että ulostaminen on molemmat surkeita vaihtoehtoja.Tää on kyllä erikoinen fiilis, kun tuntuu, että kohta on pakko tapahtua jotain isoa, mutta en tiedä mitä. Hyviä vaihtoehtoja ei ole.
Suurempi luotto mulla olisi Meeri Räisäseen kuin Veiniin.Onko jypillä farmisopimusta Laukaan Gladiaattoreiden kanssa? Voisivat vaihtaa maalivahteja.