Vitutusketju

  • 1 124 737
  • 8 557

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä miksi, mutta tuon keskisuomalaisen jutun jälkeen veti täysin huuruun tällä pojalla. Tekis mieli ostaa oikeasti koko seura ja potkia kaikki pihalle sekä lähteä itse hoitamaan kaikki hommat. Onneks olen köyhä, hymiötä perään. Nyt tämä härhäkkä keskittyy hetken oikeaan elämään ja lähden juoksemaan vitutuksen ulos, onneks ei oo pakkasta eden kolmeakymppiä!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä miksi, mutta tuon keskisuomalaisen jutun jälkeen veti täysin huuruun tällä pojalla. Tekis mieli ostaa oikeasti koko seura ja potkia kaikki pihalle sekä lähteä itse hoitamaan kaikki hommat. Onneks olen köyhä, hymiötä perään. Nyt tämä härhäkkä keskittyy hetken oikeaan elämään ja lähden juoksemaan vitutuksen ulos, onneks ei oo pakkasta eden kolmeakymppiä!

Ei tähän JYP.n toimintaan kannata liikaa energiaa käyttää eikä varsinkaan kannata yrittää ymmärtää mitään. On mitä on.

Hyvää lenkkeilyä.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiedä miksi, mutta tuon keskisuomalaisen jutun jälkeen veti täysin huuruun tällä pojalla. Tekis mieli ostaa oikeasti koko seura ja potkia kaikki pihalle sekä lähteä itse hoitamaan kaikki hommat. Onneks olen köyhä, hymiötä perään. Nyt tämä härhäkkä keskittyy hetken oikeaan elämään ja lähden juoksemaan vitutuksen ulos, onneks ei oo pakkasta eden kolmeakymppiä!
Hyvä, että muistutit. Se on vieläkin 120 miljoonaa eurojaskassa tarjolla.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Mulla on vuosia ollut kausikortti, mutta nyt on eka kertaa sellainen fiilis, että uusinko enää ens kaudeksi jos ei mitään muutoksia tule. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että en uusi.
Sama vika, että juuri nyt ei tee mieli laittaa penniäkään jos ei saa vastinetta. Otetaanko kuitenkin vaikka keskinäinen haaste. Kaikki muutkin saa lähteä mukaan. Katsotaan maaliskuun puoleen väliin saakka. Jos uskottavuutta ja tekemisen meininkiä on JYP puolelta palautettu (tekisi mieli sanoa että nöyryyttä, mutta ihan siihen en usko) niin pysytään vielä kelkassa?
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sama vika, että juuri nyt ei tee mieli laittaa penniäkään jos ei saa vastinetta. Otetaanko kuitenkin vaikka keskinäinen haaste. Kaikki muutkin saa lähteä mukaan. Katsotaan maaliskuun puoleen väliin saakka. Jos uskottavuutta ja tekemisen meininkiä on JYP puolelta palautettu (tekisi mieli sanoa että nöyryyttä, mutta ihan siihen en usko) niin pysytään vielä kelkassa?
Joo jos siihen mennessä tulee oikeita ratkaisuja, niin sitten olen valmis pysymään mukana.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on vuosia ollut kausikortti, mutta nyt on eka kertaa sellainen fiilis, että uusinko enää ens kaudeksi jos ei mitään muutoksia tule. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että en uusi.

Kyllä tällaisesta elämäntavasta on ihan mahdollista oppia pois. Keksii vain jotain järkevää hommaa. Menee vaikka pelaamaan pipolätkää tai menee katsomaan muuta urheilua. Eikä maksa todennäköisesti niin paljoa.
 

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on vuosia ollut kausikortti, mutta nyt on eka kertaa sellainen fiilis, että uusinko enää ens kaudeksi jos ei mitään muutoksia tule. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että en uusi.
Itselläni ei ole ollut, mutta olen miettinyt, että pitäisi ostaa, kunhan JYP saa jalkeille hyvän joukkueen. Enää en harkitse, ei ole uskoa enää.
 

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on vuosia ollut kausikortti, mutta nyt on eka kertaa sellainen fiilis, että uusinko enää ens kaudeksi jos ei mitään muutoksia tule. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että en uusi.
Mulla on ollu kans kausikortti. Päätin jo että lantin lanttia en tällä kaudella tuohon puljuun enää työnnä. Ja vahva on tunne siihenkin että kortti jää uusimatta, niin on mitta täynnä tätä touhua.
Tällä hetkellä mietin sitäkin että kiinnostaako lauantaina ees lähtee hallille ja voi olla että kotona on kivenpi olla.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla on ollu kans kausikortti. Päätin jo että lantin lanttia en tällä kaudella tuohon puljuun enää työnnä. Ja vahva on tunne siihenkin että kortti jää uusimatta, niin on mitta täynnä tätä touhua.
Tällä hetkellä mietin sitäkin että kiinnostaako lauantaina ees lähtee hallille ja voi olla että kotona on kivenpi olla.
En Jyppiläisiä ole, mutta kannattaisiko tästä tehdä joku nimilista/vastaava JYPille? Että kuinka paljon kausikorttilaisia on nyt laittamassa rahat toisaalle. En tiedä kiinnostaisiko siellä siltikään.

Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta. Mutta onhan tämä nyt KalPalaisillekin hankalaa kun rakasta vihollista ei voi edes vihata enää.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
En Jyppiläisiä ole, mutta kannattaisiko tästä tehdä joku nimilista/vastaava JYPille? Että kuinka paljon kausikorttilaisia on nyt laittamassa rahat toisaalle. En tiedä kiinnostaisiko siellä siltikään.

Pahoittelut vieraisiin pöytiin huutelusta. Mutta onhan tämä nyt KalPalaisillekin hankalaa kun rakasta vihollista ei voi edes vihata enää.

Ehkä joku vaikutus.

Viitaten tämän päivän palaveriin. Boikottilista JYPin kautta rahoittavia organisaatioita kohtaan voisi lisätä rahoittajien painetta. Markkinointi ei toimi, jos se alkaa toimimaan itseään vastaan. Tälläkin vähäinen merkitys, mutta siltähän se aktivismi aina tuntuu. "onkohan tällä mitään merkitystä..".

Voin näyttää esimerkkiä. Lupaan olla ostamatta yhtäkään Valtraa lähiaikoina. Tai ainakaan ennen kuin hommaan tulee joku tolkku.
 

Hieroja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei tähän JYP.n toimintaan kannata liikaa energiaa käyttää eikä varsinkaan kannata yrittää ymmärtää mitään. On mitä on.

Hyvää lenkkeilyä.
Kiitos, hyvät oli lenkit! Vitutus hävis pakkaseen, vaikka happi meinas loppua. Nyt voikin hyvillä mielin painua pehkuihin ja unohtaa JYP ainakin yhdeksi yöksi ja töissäkin onneksi huomenna kiire niin ei kerkiä palstaa kytätä. Huomenna on hyvä päivä tiedossa ja ehkäpä aurinko paistaa jostain ikkunasta kilpahalliinkin Jossain vaiheessa!
 
Suosikkijoukkue
JYP, Colorado Avalanche #8 #32 #91 #96
Mulla on vuosia ollut kausikortti, mutta nyt on eka kertaa sellainen fiilis, että uusinko enää ens kaudeksi jos ei mitään muutoksia tule. Tällä hetkellä on sellainen fiilis, että en uusi.
Täällä vahvasti samat fiilikset, Peleissä käynyt ekaa kertaa 03-04 kaudella pienenä pojankloppina ja siitä säännöllisesti ja vähemmän säännöllisesti tähän päivään saakka. Toista vuotta putkeen nyt kausikorttilaisena ja juuri Rautakorven ja Niemisen palkkaus itsessään sai ostamaan kausikortin.
 

jakke-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olisit Eronen voinut säästää sen voittomaalin jatkoajalle :') prkl...
 

Liitteet

  • IMG_20240117_204019.jpg
    IMG_20240117_204019.jpg
    106,7 KB · kertaa luettu: 148

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heti kun orastava toive kauden pelastamisesta heräsi niin se huuhdotaan pöntöstä alas. Ja kuinkas muutenkaan kuin kotikaukalossa ylivoimaiselle sarjajumbolle, vieläpä paskomalla housuun kolmannessa erässä johtoasemasta. Päätöserää vei SaiPa aivan 100-0.

Oliko se SaiPalla joku 25 ottelua alla ilman kolmen pisteen voittoa.

Nyt muuten vituttaa. Melkein olin jo unohtanu tämän tunteen Jypiä seuratessa kaiken tämän seuran sekoilun keskellä.
 

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Jos herätään todellisuuteen hetkeksi.

Minkä joukkueen Saipa todennäköisimmin voittaa? Sen toiseksi paskimman.

...se ollaan me.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös