En tiiä enää oikein miten tän tulipalon voisi sammuttaa. Vituttaa todella paljon. Niin paljon, että mun mahaan koskee. Oon vasta 25v, jypin peleissä käynyt 6kk asti, tosin sillon vaan nukkunut ja imenyt äitini tissiä, mutta sieltä tää kaikki on lähtenyt. Aina ollut maailman suurimpia jyp sydämiä, rakastanut tota joukkuetta, nähnyt meidän huippu vuodet, mestaruudet ja sitä edeltävät heikommatkin ajat mitä nyt muistan. Nyt se kaikki on tuhottu, rikottu ja sanottu, että haista vittu. Mä tuskin oon yksin tän asian kanssa, mutta tää jypin sekoilu tuntuu mulle todella pahalle, pahemmalle mitä yksikään ero tyttöystävästä. Voisin verrata tätä tunnetta siihen, kun isäni joutu sairaalaan. En tiennyt mitä tehdä ja miten tuntea. Oli pelkkä ahdistus, että mitä tulee tapahtumaan. Nyt on aivan sama olo.
Pari kuukautta isä jakso taistella, sit hän nukkui pois. Tuleeko jypille sama kohtalo? Tuleeko tää joukkue kuolemaan ihan kokonaan? Jyp on ollut mun tuki ja turva usemman vuoden, kun ollu vaikeaa, niin jypin pelit on ollut se mikä on saanut mielen hyväks vaikka turpaan on tullutkin. Nyt ajatus pelistä saa mut voimaan pahoin ja rupee vituttamaan. Silti mulla joku osa aivoista koittaa sanoa mulle, että kyllä nää asiat korjaantuu ja jyp nousee vielä. Tänä iltana otan lasillisen viskiä, meen lattialle polvilleni ja rukoilen sen puolesta, että noi idiootit johdossa osaisi tehdä oikeita asioita.
Ennen oon ollut jyp fani ylpeästi. Enää en kauhean ylpeä oo, mutta fani silti. Ehkä se valo paistaa tännekin risukasaan joskus.
Pari kuukautta isä jakso taistella, sit hän nukkui pois. Tuleeko jypille sama kohtalo? Tuleeko tää joukkue kuolemaan ihan kokonaan? Jyp on ollut mun tuki ja turva usemman vuoden, kun ollu vaikeaa, niin jypin pelit on ollut se mikä on saanut mielen hyväks vaikka turpaan on tullutkin. Nyt ajatus pelistä saa mut voimaan pahoin ja rupee vituttamaan. Silti mulla joku osa aivoista koittaa sanoa mulle, että kyllä nää asiat korjaantuu ja jyp nousee vielä. Tänä iltana otan lasillisen viskiä, meen lattialle polvilleni ja rukoilen sen puolesta, että noi idiootit johdossa osaisi tehdä oikeita asioita.
Ennen oon ollut jyp fani ylpeästi. Enää en kauhean ylpeä oo, mutta fani silti. Ehkä se valo paistaa tännekin risukasaan joskus.