Vitutusketju

  • 1 124 489
  • 8 557

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitenkäs muuten Nikun penkitys HIFK pelissä. Kukaan ei ole sanonut erätauolla mitään ja sitten Hämäläinen vaihtoaitiossa nöyryyttää penkittämällä. Luovuus, positiivisuus ja mitä näitä oli.

Tämä keissi on hyvä pitää mielessä ja tässä framilla ettei vaan mene kenelläkään ohi.

Olisko mahdollista että ensi pelissä jotkut fanit menisi sanomaan kesken pelin vaihtoaitioon Hämäläiselle että tule pois sieltä. Muutenkin olisi hyvä antaa painetta Hämäläiselle kotiyleisön toimesta. Mitä se voisi haitata?
 

Jarzki

Jäsen
Mitenkäs muuten Nikun penkitys HIFK pelissä. Kukaan ei ole sanonut erätauolla mitään ja sitten Hämäläinen vaihtoaitiossa nöyryyttää penkittämällä. Luovuus, positiivisuus ja mitä näitä oli.

Tämä keissi on hyvä pitää mielessä ja tässä framilla ettei vaan mene kenelläkään ohi.

Olisko mahdollista että ensi pelissä jotkut fanit menisi sanomaan kesken pelin vaihtoaitioon Hämäläiselle että tule pois sieltä. Muutenkin olisi hyvä antaa painetta Hämäläiselle kotiyleisön toimesta. Mitä se voisi haitata?
Kannatan. Joku "Tommi Hämäläinen haista v**tu"-chantti olisi myös kova, tosin pääsisivät myös Jyväskylän jv:t töihin. Eiköhän sieltä heitettäisi jokainen osallistuja ulos. Jos ei järkkärit omatoimisesti niin Seppäsen jyrähdyksen jälkeen sitten.

Voi kun näkisi Hämäläisen joskus ihan kasvotusten. Voisi käydä ihan henkilökohtaisesti kiittämässä tähän mennessä aikaan saaduista tuloksista. Tajuaisikohan edes mitä haetaan takaa.

Turhauttaa.
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Toivottavasti ilmoitus
Kyllä se on vuorovesi kääntynyt siihen suuntaan, että valitettavasti perinteinen Nykäskylän Traktorit on se vitsi tässä yhtälössä. Sori en oo pahoillani.
Samaa mieltä vuorovedestä. Kannustan kuittailemaan aktiivisesti tämän kauden loppuun, sillä saattaa se ranta-ankkuri irrota sen jälkeen Mikkelissäkin.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Kyllä se on vuorovesi kääntynyt siihen suuntaan, että valitettavasti perinteinen Nykäskylän Traktorit on se vitsi tässä yhtälössä. Sori en oo pahoillani.
Joo, ei tämä ollut mikään kannanotto Jukureita kohtaan tai edes tarkoitus dissata mikkeliläisiä - jonkin hassuttelevan lempinimen olisin huiman innovatiivisesti keksinyt mistä tahansa vastustajajoukkueesta, joka pistää JYPiä peräreikään 6-0. Rehti onnittelu siis Mikkelin Jukureille voitosta.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Kyllä se on vuorovesi kääntynyt siihen suuntaan, että valitettavasti perinteinen Nykäskylän Traktorit on se vitsi tässä yhtälössä. Sori en oo pahoillani.
Nää on herkkiä aiheita. Ei kyllä yhtään loukkaa tuo Nykäskyläsi. Vaikka synnyinkaupunkiani nimittelet. Olen kyllä itse joskus kutsunut Mikkeliä Kikkeliksi ihan vitsillä toki.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Sitä vahvistusta on odotettu Estephanin lähdöstä alkaen. Ei ole Viitasen verkoilla tulossa.
Vähän alkaa tuntumaan sille et Viitasen verkot on kärsineet pikkupojat-elokuvasta tuttua vandalismin muotoa, välihuutajan sanoja vähän mukaillen verkot on raahattu rantahietikolle, hakattu kirveellä hyvin pieniksi pätkiksi ja syötetty (Viitasen) rumalle akalle.
On tää sellaista touhua kyllä, et kohta melkeinpä siirryttävä viinasta kovempiin aineisiin.
Jyväskylää on kutsuttu ajan saatossa ryynikyläksi syystä X, ja jos meno jatkuu samanlaisena mitä se on nyt, niin pian kyllä tarvitaan (jos ei jo tällä hetkellä) ryynejä sanan varsinaisessa merkityksessä jos haluaa että pelit ja oikeastaan kaikki muukin uutisointi JYPiin liittyen näyttäisi hyvältä.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Kirjoittelun taso samaa tasoa kuin organisaation touhutkin.
Tästä on oltava (valitettavasti) samaa mieltä. Ja silti on niin masokisti et käy täällä itse heittämässä sisällöttömiä viestejä / lukemassa, mitä tapahtuu kulisseissa. Ihan kuin katsoisi hidasta ja tuskaista kuolemaa sivusta käsin.

Pitää varmaan laittaa jatkoaikaan estot päälle tai muuten vaan pitää omatoimista paussia tästä kakkatunkiosta.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiiä enää oikein miten tän tulipalon voisi sammuttaa. Vituttaa todella paljon. Niin paljon, että mun mahaan koskee. Oon vasta 25v, jypin peleissä käynyt 6kk asti, tosin sillon vaan nukkunut ja imenyt äitini tissiä, mutta sieltä tää kaikki on lähtenyt. Aina ollut maailman suurimpia jyp sydämiä, rakastanut tota joukkuetta, nähnyt meidän huippu vuodet, mestaruudet ja sitä edeltävät heikommatkin ajat mitä nyt muistan. Nyt se kaikki on tuhottu, rikottu ja sanottu, että haista vittu. Mä tuskin oon yksin tän asian kanssa, mutta tää jypin sekoilu tuntuu mulle todella pahalle, pahemmalle mitä yksikään ero tyttöystävästä. Voisin verrata tätä tunnetta siihen, kun isäni joutu sairaalaan. En tiennyt mitä tehdä ja miten tuntea. Oli pelkkä ahdistus, että mitä tulee tapahtumaan. Nyt on aivan sama olo.

Pari kuukautta isä jakso taistella, sit hän nukkui pois. Tuleeko jypille sama kohtalo? Tuleeko tää joukkue kuolemaan ihan kokonaan? Jyp on ollut mun tuki ja turva usemman vuoden, kun ollu vaikeaa, niin jypin pelit on ollut se mikä on saanut mielen hyväks vaikka turpaan on tullutkin. Nyt ajatus pelistä saa mut voimaan pahoin ja rupee vituttamaan. Silti mulla joku osa aivoista koittaa sanoa mulle, että kyllä nää asiat korjaantuu ja jyp nousee vielä. Tänä iltana otan lasillisen viskiä, meen lattialle polvilleni ja rukoilen sen puolesta, että noi idiootit johdossa osaisi tehdä oikeita asioita.

Ennen oon ollut jyp fani ylpeästi. Enää en kauhean ylpeä oo, mutta fani silti. Ehkä se valo paistaa tännekin risukasaan joskus.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En tiiä enää oikein miten tän tulipalon voisi sammuttaa. Vituttaa todella paljon. Niin paljon, että mun mahaan koskee. Oon vasta 25v, jypin peleissä käynyt 6kk asti, tosin sillon vaan nukkunut ja imenyt äitini tissiä, mutta sieltä tää kaikki on lähtenyt. Aina ollut maailman suurimpia jyp sydämiä, rakastanut tota joukkuetta, nähnyt meidän huippu vuodet, mestaruudet ja sitä edeltävät heikommatkin ajat mitä nyt muistan. Nyt se kaikki on tuhottu, rikottu ja sanottu, että haista vittu. Mä tuskin oon yksin tän asian kanssa, mutta tää jypin sekoilu tuntuu mulle todella pahalle, pahemmalle mitä yksikään ero tyttöystävästä. Voisin verrata tätä tunnetta siihen, kun isäni joutu sairaalaan. En tiennyt mitä tehdä ja miten tuntea. Oli pelkkä ahdistus, että mitä tulee tapahtumaan. Nyt on aivan sama olo.

Pari kuukautta isä jakso taistella, sit hän nukkui pois. Tuleeko jypille sama kohtalo? Tuleeko tää joukkue kuolemaan ihan kokonaan? Jyp on ollut mun tuki ja turva usemman vuoden, kun ollu vaikeaa, niin jypin pelit on ollut se mikä on saanut mielen hyväks vaikka turpaan on tullutkin. Nyt ajatus pelistä saa mut voimaan pahoin ja rupee vituttamaan. Silti mulla joku osa aivoista koittaa sanoa mulle, että kyllä nää asiat korjaantuu ja jyp nousee vielä. Tänä iltana otan lasillisen viskiä, meen lattialle polvilleni ja rukoilen sen puolesta, että noi idiootit johdossa osaisi tehdä oikeita asioita.

Ennen oon ollut jyp fani ylpeästi. Enää en kauhean ylpeä oo, mutta fani silti. Ehkä se valo paistaa tännekin risukasaan joskus.
Kaunis kirjoitus. Samaistun paljon ajatuksiin. Itsellä tuo seura on ollut tärkeä yli 30 vuotta ja on tullut pelattua, valmennettua ja tehtyä kaikenlaista ja ylpeä ollut ja hyviä muistoja, joita kaipaisi jo lisää. Tämä kausi alkoi näyttää siltä, että perkele, nyt tullaan taas, kunnes 20.12.2023 tapahtui jotain, meidän oma jäävuori/keulaportti tuli siinä.

Olen huono rukoilemaan, joten rukoile minunkin puolesta. Itse koitan kaivaa mahdollisimman paljon syitä tälle kaikelle pelleilylle ja kaivaa kaiken paskan esiin mitä pystyn.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaunis kirjoitus. Samaistun paljon ajatuksiin. Itsellä tuo seura on ollut tärkeä yli 30 vuotta ja on tullut pelattua, valmennettua ja tehtyä kaikenlaista ja ylpeä ollut ja hyviä muistoja, joita kaipaisi jo lisää. Tämä kausi alkoi näyttää siltä, että perkele, nyt tullaan taas, kunnes 20.12.2023 tapahtui jotain, meidän oma jäävuori/keulaportti tuli siinä.

Olen huono rukoilemaan, joten rukoile minunkin puolesta. Itse koitan kaivaa mahdollisimman paljon syitä tälle kaikelle pelleilylle ja kaivaa kaiken paskan esiin mitä pystyn.
Kiitos! En mäkään osaa rukoilla, oon sen pari kertaa tehnyt tässä lähiaikoina, mutta kunhan suljen silmäni ja höpisen asiat. Enkä mä mitenkään erityisen uskovainen ole, mutta nyt on pakko. En muuta enää keksi miten saisin edes pientä mielenrauhaa itelleni. Ja lupaan rukoilla kaikkien meidän puolesta, että asiat saadaan kondikseen.

Tää sekoilu on siis tosissaan mennyt mun kroppaan, välillä sisuskaluihin tulee kauhea vääntö, sit kun lukee näitä uutisia Facebookista, niin päähän alkaa koskea :D
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos! En mäkään osaa rukoilla, oon sen pari kertaa tehnyt tässä lähiaikoina, mutta kunhan suljen silmäni ja höpisen asiat. Enkä mä mitenkään erityisen uskovainen ole, mutta nyt on pakko. En muuta enää keksi miten saisin edes pientä mielenrauhaa itelleni. Ja lupaan rukoilla kaikkien meidän puolesta, että asiat saadaan kondikseen.

Tää sekoilu on siis tosissaan mennyt mun kroppaan, välillä sisuskaluihin tulee kauhea vääntö, sit kun lukee näitä uutisia Facebookista, niin päähän alkaa koskea :D
Jospa se viski johdattaa :D
 
Suosikkijoukkue
JYP, Diskos, D-Kiekko, Riemu, Kiri, Kirittäret...
En tiiä enää oikein miten tän tulipalon voisi sammuttaa. Vituttaa todella paljon. Niin paljon, että mun mahaan koskee. Oon vasta 25v, jypin peleissä käynyt 6kk asti, tosin sillon vaan nukkunut ja imenyt äitini tissiä, mutta sieltä tää kaikki on lähtenyt. Aina ollut maailman suurimpia jyp sydämiä, rakastanut tota joukkuetta, nähnyt meidän huippu vuodet, mestaruudet ja sitä edeltävät heikommatkin ajat mitä nyt muistan. Nyt se kaikki on tuhottu, rikottu ja sanottu, että haista vittu. Mä tuskin oon yksin tän asian kanssa, mutta tää jypin sekoilu tuntuu mulle todella pahalle, pahemmalle mitä yksikään ero tyttöystävästä. Voisin verrata tätä tunnetta siihen, kun isäni joutu sairaalaan. En tiennyt mitä tehdä ja miten tuntea. Oli pelkkä ahdistus, että mitä tulee tapahtumaan. Nyt on aivan sama olo.

Pari kuukautta isä jakso taistella, sit hän nukkui pois. Tuleeko jypille sama kohtalo? Tuleeko tää joukkue kuolemaan ihan kokonaan? Jyp on ollut mun tuki ja turva usemman vuoden, kun ollu vaikeaa, niin jypin pelit on ollut se mikä on saanut mielen hyväks vaikka turpaan on tullutkin. Nyt ajatus pelistä saa mut voimaan pahoin ja rupee vituttamaan. Silti mulla joku osa aivoista koittaa sanoa mulle, että kyllä nää asiat korjaantuu ja jyp nousee vielä. Tänä iltana otan lasillisen viskiä, meen lattialle polvilleni ja rukoilen sen puolesta, että noi idiootit johdossa osaisi tehdä oikeita asioita.

Ennen oon ollut jyp fani ylpeästi. Enää en kauhean ylpeä oo, mutta fani silti. Ehkä se valo paistaa tännekin risukasaan joskus.

Tsemppiä nyt, ei luovuteta vaan luotetaan siihen, että tää on vaan alkua uudelle tulemiselle. Kun itse pikkunasselina faijan kanssa kävin peleissä 80-luvun lopulla ja totuin menestykseen, oli ihan hirveää se taaperrus ja pelko toiminnan loppumisesta konkurssiin 90-luvulla (tästä oli paljon juttuja lehdissä silloin). Vähitellen kasvoi uusi voittamisen kulttuuri ja tuli uusi nouseminen, ehkä se vaatii taas sen kymmenen vuotta, mutta joskus vielä mitalipeleissä ollaan eikä vain käymässä. Eiks vaan?
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tsemppiä nyt, ei luovuteta vaan luotetaan siihen, että tää on vaan alkua uudelle tulemiselle. Kun itse pikkunasselina faijan kanssa kävin peleissä 80-luvun lopulla ja totuin menestykseen, oli ihan hirveää se taaperrus ja pelko toiminnan loppumisesta konkurssiin 90-luvulla (tästä oli paljon juttuja lehdissä silloin). Vähitellen kasvoi uusi voittamisen kulttuuri ja tuli uusi nouseminen, ehkä se vaatii taas sen kymmenen vuotta, mutta joskus vielä mitalipeleissä ollaan eikä vain käymässä. Eiks vaan?
No mä toivon kanssa, että vielä täältä noustaan ja varmasti noustaankin, tosin millon, niin sitä ei tiedä. Se olis mahdollista ihan muutamassa vuodessa, kunhan tuonne saataisiin oikeat ihmiset tekemään asiat.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hörähdin :D unohdin kirjoittaa myös tohon äsköiseen viestiin, kun sanoit et koitat kaivaa kaiken tiedon miks mennyt asiat näin, niin mä toivon suuresti, että kaikki ketkä näistä asioista saa tietoa, saisi myös vuotaa niitä tänne, kaikki mitä saadaan irti antaa paineen johdolle tekemään ratkaisuja.
Kyllä. Se on tarkoitus, että vuodetaan kaikkea mitä selviää ja pystyy vaan.
 

klongku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
”Rakas taivaan isä ja isä joka olet taivaassa, polvistuin tähän lattialle rukoilemaan teiltä apua. Etenkin sulta isä. Sä olit valtava jyp fani, sä oot nähnyt Jypin matkan ihan sieltä 80 luvulta asti, ellet jopa aikasemmin. Sä näit jypin mestaruuden, ylä ja alamäet. Sä opetit mut myös rakastamaan tätä lajia, opetit pelaamaan ja ennenkaikkea opetit rakastamaan Jypiä. Nyt meidän rakas seura on ajautunut todella syviin vesiin. Semmosiin vesiin, mitä sä et ois koskaan osannut kuvitella, että jyp ois näin syvällä. On ollut pelaajille raiskaus tuomioita, valmentajat potkittu, pelaajat heitetty bussin alle, tiedotus on karseaa, kohuja kohujen perään. Meidän jyp on ajettu siihen pisteeseen, jossa mä pelkään, että seura liittyy teidän seuraan sinne taivaaseen. Tuhotaan. Mä ja kaikki jyp fanit toivotaan, että teillä olisi voima antaa viisautta ja ohjata JYP johto tekemään oikeita asioita. Antaa apu ja viisaus pelastaa meidän rakastama seura. Me fanit ollaan tehty kaikki mitä voidaan. Se ei oo tuottanut tulosta, siksi käännyin teidän puoleen. Ootte rakkaita molemmat, isä ja taivaan isä. Terveisin poikasi ja jyp fanit. Kiitos ja aamen.”
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös