Joskus myös joidenkin yksilöiden henkinen tila on vähän surullinen.Ihan selvinpäin ollaan ja se tästä surullista tekee, niin viesteistä kuin myös seuran tilasta.
Moni on pettynyt jatkuvaan sekoiluun ja JR:n aikana ja nyt lopulla näytti, että JYP voisi olla se TOP 6 joukkue nyt sitten tästä tulee helposti vaikutelma, että sama sekoilu jatkuu kun noin karusti tuli pataan.Sen verran posia jatkikselle, että muualla se vasta lapasesta lähteekin. JYPin somen kommentteja kun lukee, niin ei voi kuin pyöritellä päätä.
Täällä on sentään vähän vielä järkeäkin touhussa mukana.
Ja 14 peliä näistä on ollu Tukan ja Nemon alaisena. Nyt se 15. peli oli sit se jonka takia kaikkien pitäis haistaa vitut ja paskat ja varsinkin uuden valmentajan kun ei ekassa pelissä onnistunu voittoa ottamaan? Sellanen meininki täällä tahtoo olla.Vähän laskeskelin tilastopuolelle, että viimeisen 15 pelin tahdilla saattaa jäädä säälitkin haaveeksi.
No minä en kai (vakavissani ainakaan) näin ole tehnyt. Tilastopuolella tykkään tarkastella viiden pelin jaksoissa ja sieltä suoraan tuo havainto. Itse asiassa lienen niitä harvoja, jotka ei ole hetkeen top-6:sta hehkuttanut. No, ehkä tuo kommenttisi ei minuun kohdistunut kaikilta osin.Ja 14 peliä näistä on ollu Tukan ja Nemon alaisena. Nyt se 15. peli oli sit se jonka takia kaikkien pitäis haistaa vitut ja paskat ja varsinkin uuden valmentajan kun ei ekassa pelissä onnistunu voittoa ottamaan? Sellanen meininki täällä tahtoo olla.
Sehän tässä vähän on, kun juuri nyt tuntuu, että suuret johtajat tekevät siitä hieman vaikeaa. Silti, katkeraan loppuun mennään.En minäkään ilosta pompi, mutta mielestäni nyt on hyvä hetki pitää oman seuran puolia.
Oikeassa olet, kommenttini ei koskenut sinua. Lainasin vaan viestiäsi pohjaksi ajatuksilleni. Täällä kun jengi on nyt ollut sitä mieltä, että JYP haukkasi paskaa potkujen takia ja vihdoin oltiin menossa TOP6, vaikka totuus on se, että viimeisen 14 pelin otannalla Tukka ja Nemo ei todellakaan ollut viemässä JYPiä yhtään mihinkään.No minä en kai (vakavissani ainakaan) näin olen tehnyt. Tilastopuolella tykkään tarkastella viiden pelin jaksoissa ja sieltä suoraan tuo havainto. Itse asiassa lienen niitä harvoja, jotka ei ole hetkeen top-6:sta hehkuttanut. No, ehkä tuo kommenttisi ei minuun kohdistunut kaikilta osin.
Vittu, sunhan pitäis nyt tykätä kun unelmas toteutui!Kamalaa katsottavaa.
Joo se on totta, että muualla on vielä paljon pahempaa menoa. Itse vaan siinä mielessä olen vähän pettynyt, että täällä normaalisti ei haukuta henkilökohtaisesti toisia ja vittuilla, mutta nyt selkesti lisääntynyt. Tää yleensä on mukava paikka kirjoitella, kun vaikka ollaan erimieltä, niin silti osataan keskustella pääsääntöisesti fiksusti. Ymmärrän toki, että jääkiekkoa herättää tunteita, niin se herättää itsessänikin, viimeks tänään puoliso sano, että parempi ois, kun katsoisit vieraspelitkin aina paikan päälle etkä kotona :D mut ois hyvä kun kaikki yrittäisi silti muistaa jollain tavalla käyttäytyä vaikka nimimerkin takaa kirjoittaakin :)Sen verran posia jatkikselle, että muualla se vasta lapasesta lähteekin. JYPin somen kommentteja kun lukee, niin ei voi kuin pyöritellä päätä.
Täällä on sentään vähän vielä järkeäkin touhussa mukana.
Sama, mutta mua ei vituta vaan päinvastoin iltani on pelastettu!Joukkue sekaisin, organisaatio sekaisin. Kyllä tämä kausi on ohi. Valitettavasti näin. Tämän päivän esitys oli todella huono. Vituttaa suunnattomasti.
Tämähän tästä sopasta vielä puuttuikin ei helvetin vittu jos on pahemmin loukkaantunut....Suomi voitti junnukisoissa harkkamatsin, mutta otteluraportissa luki:
”Jobin postia Suomi sai kuitenkin Jere Lassilanpudotessa kokoonpanosta ottelun aikana. Hyökkääjää ei nähty jäällä myöskään loppukättelyiden aikana.”
Ei saakeli.
Nyt en kyllä enää tiedä itkeäkö vai mennä mehtään huutamaan vittusaatanaa täyttä kurkkua. Toivotaan parastaSuomi voitti junnukisoissa harkkamatsin, mutta otteluraportissa luki:
”Jobin postia Suomi sai kuitenkin Jere Lassilan pudotessa kokoonpanosta ottelun aikana. Hyökkääjää ei nähty jäällä myöskään loppukättelyiden aikana.”
Ei saakeli.
Kiitos koskettavasta kirjoituksestasi veli @HOOLIGAN_ !Lähinnä vituttaa, että samaa sekoilua kaudesta toiseen ja seuraajat lähinnä hymistelee josko se nyt jne.
Minua vituttaa myös Pönön puolesta, hän on minunkin mielestäni tulevaisuuden valmentaja, mutta kiitos Seppäsen ja co sekoilun niin hän joutui aivan karseaan tilanteeseen.
Olisin mielelläni katsonut Rautakorven prosessin loppuun saakka, mutta minimivaatimuksena olisi pitänyt olla, että vetää tiimeineen tämän kauden loppuun. Ensi kaudella sitten uudet kaverit ruoriin, vaikka Pönö.
Tämä tilanne on epäreilu, seuralle, epäreilu Pönölle, epäreilu kannattajille sekä tietysti Rautakorvelle ja Niemiselle.
Seuran surullinen tila pistää vituttamaan, oletusarvona oli että Rautakorven johdolla JYP pudotuspeleihin päästessään vittumaisen raastava joukkue kenelle tahansa. Nyt odotusarvot loppukauden suhteen nollissa ja tämä ei tosiaan ole Pönön vika, Heiskanen vain lähes tekemättömässä paikassa.
Toivoa toki saa, ja itsekin toivon, että tekee ihmeen ja JYP alkaa suorittamaan vakuuttavasti, uskonko tähän en pätkääkään. Ainoa toive lähinnä on, että Rautakorpi treenauttanut myös kauden aikana kovasti JYPiä fyysisesti ja tammikuussa homma aukeaa ja Pönö ns vetää Rautakorven tiimin jälkiliukkailla hommaa menestykkäästi. Tähän voisi pienen toivonkipinän laittaa, sillä monesti Tapparan kanssa Rautakorvella homma meni näin. Tammikuussa homma alkoi aukenemaan ja kuntohuippu ajoitettu tuohon tammi-helmikuulle.
Nyt JYP kuitenkin järjesti vittumaisen joulun, kaikki tuki toki seuran pelaajille ja valmennukselle, mutta pukuherrat vituttaa.
Vittu huudettu kassalla 8.Vittu, sunhan pitäis nyt tykätä kun unelmas toteutui!
Jep. Voisi myös lanseerata pelitavattoman pelitavan.Piikikäs Tappara-fani lanseerasi tänään JYPin maalipaikattoman pelitavan. No oli meillä muutama maalipaikkakin.
Nauroin tälle viestille vähän liikaa.Luotan potkujen jälkeen JYPin loppukauden prosessiin ja playoff-junaan yhtä paljon kuin rikkinäiseen kondoomiin. Juhlakaudella, ei jumalauta.
Tämä vähän huoletti eilisessä pelissä itseäkin. Etenkin ottelun loppupuolella Jerry ja jopa Niku kävi aika kuumana. Jerryllä keittää harvoin ja Nikulla sitäkin vähemmän. Nyt oli kuitenkin selviä turhautumisen merkkejä esillä.Täällä jossain jo mainittiinkin Nikun ja Jerryn selkeästä turhautumisesta. En ihmettele yhtään, sillä ei JYPillä näin kädetöntä joukkuetta ollut edes korona-ajan jumbokausilla. Melkoisten halonhakkaajien kanssa joutuvat yrittämään pelaamista.