Huumori on defenssi. Tosin taas tää tuttu "kausi ohi"-paska vituttaa muakin. Varmaan kohta kerrotaan miten kevät kauden 2025 vieras pelistä Kiekko-Espoota ei ainakaan tule pisteitä.Otteluketju vituttaa enemmän kuin peli. Te varmaan kuvittelette olevanne niin saatanan koomisia sillä saman paskan spämmillä. Taidan ottaa tauon koko foorumilta. Olen hyvin pettynyt muutamaan aiemmin asialliseen nimimerkkiin.
Niku + Honka kuulostaa omaan korvaan hyvin vaaralliselle kun kumpikaan ei ole erityisen puolustava pakki. Ymmärrän jos toinen pakeista on enemmän hyökkäävä ja toinen on puolustava niin silloin voi toimia.Ekassa erässä oli paikkoja, sitten peli menikin ihan hirveän näköiseksi rusettiluisteluksi.
Niku-Honka pari ei hirveästi pelannut yhdessä mutta tarjos aika monta läpiajoa Jukureille ja antoi hienon esimerkin pelipaikattoman jääkiekon hienouksista.
Jos oli tiistaina tahtoa joukkueella niin tänään ei sitten enää ollutkaan…
Ilmeisesti Rautakorven kenkimisen piti vapauttaa tunnelmaa. Lähinnä näyttää siltä, että osa pelaajista on vapauttanut itsensä ikävistä puolustusvelvoitteista.
Mietin aivan samaa.Otteluketju vituttaa enemmän kuin peli. Te varmaan kuvittelette olevanne niin saatanan koomisia sillä saman paskan spämmillä. Taidan ottaa tauon koko foorumilta. Olen hyvin pettynyt muutamaan aiemmin asialliseen nimimerkkiin.
Noh noh. Onneks on Liigan johtoporras, sarjajärjestelmä ja SaiPa. Tähän perään voisi laittaa hymiön.JYP on suomalaisen kiekkoyhteisön kuumin vitsi ja aivan syystä.
Joku raja näihin nyt kuitenkinJYP on suomalaisen kiekkoyhteisön kuumin vitsi ja aivan syystä.
SaiPan juttu tai sarjajärjestelmä ei ole kuuma vitsi, jatkuva kylläkin. Toivotaan ettei JYP siirry tuohon kategoriaan.Joku raja näihin nyt kuitenkin
SaiPa on aika vitun monta valovuotta vielä edellä
Any publicity is good publicity.JYP on suomalaisen kiekkoyhteisön kuumin vitsi ja aivan syystä.
Ylipäätänsä 90% viesteistä on aika raskasta ulinaa tällä hetkellä.Otteluketju vituttaa enemmän kuin peli. Te varmaan kuvittelette olevanne niin saatanan koomisia sillä saman paskan spämmillä. Taidan ottaa tauon koko foorumilta. Olen hyvin pettynyt muutamaan aiemmin asialliseen nimimerkkiin.