Vitutusketju

  • 1 124 550
  • 8 557

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Että sellainen juhlakausi.

Ymmärtäisin potkut jos oltaisiin playoffviivan alapuolella ja mahdollisuudet ihan nollissa, mutta nyt kun ollaan suorassa paikassa kiinni, en näe tässä yhtään mitään järkeä.

Ihan järkyttävä ratkaisu tässä kohtaa kautta. Noitaroviolle joutuisi melkeinpä se joka on tästä päättänyt.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
On kyllä juhlakauden tuntua ja "joululahjakin" vielä hyvissä ajoin. No, juhlat ne on paskatkin juhlat.

Rautakorven fuduihin en ota kantaa, mutta JYPin touhu organisaationa päätti taas mayhemin palauttaa.

Eli hyvää joulun odottelua jokaiselle fanille. Seppänen avaa lompakkoa ja hommataan Jalosen Jukka etuajassa?
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Että sellainen juhlakausi.

Ymmärtäisin potkut jos oltaisiin playoffviivan alapuolella ja mahdollisuudet ihan nollissa, mutta nyt kun ollaan suorassa paikassa kiinni, en näe tässä yhtään mitään järkeä.

Ihan järkyttävä ratkaisu tässä kohtaa kautta. Noitaroviolle joutuisi melkeinpä se joka on tästä päättänyt.
Valitettavasti tässä on järkeä, kun tietää mitkä asiat tähän ratkaisuun johtivat. Täysin oikea ratkaisu.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Valitettavasti tässä on järkeä, kun tietää mitkä asiat tähän ratkaisuun johtivat. Täysin oikea ratkaisu.
Avaa nyt meille vähän tätä järkeä. Kirjoitat monta viestiä jossa kerrot olevasi joukkueen sisäpiirissä, mutta et kuitenkaan suostu kertomaan mitään konkreettista.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Avaa nyt meille vähän tätä järkeä. Kirjoitat monta viestiä jossa kerrot olevasi joukkueen sisäpiirissä, mutta et kuitenkaan suostu kertomaan mitään konkreettista.
Koko JYP-yhteisöä ja puolta suomen liigaseuraajista ei kiinnosta vitukkeen vertaa mitä tässä on tapahtunut, mitäpä siis edes vihjailemaan sen suhteen mitä on tapahtunut.

/sarkasmi
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Avaa nyt meille vähän tätä järkeä. Kirjoitat monta viestiä jossa kerrot olevasi joukkueen sisäpiirissä, mutta et kuitenkaan suostu kertomaan mitään konkreettista.
Olen avannut kyllä sen mitä voin avata. Tarkkoja tapahtumia en voi avata, koska niitä ei haluta levitellä ulospäin.

Vaikka en voi avata tapahtumia kunnolla, niin halusin yrittää rauhoitella tilannetta kannattajien keskuudessa. Kaikkien kohdalla en varmasti siinä onnistu, mutta sille ei voi mitään.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
On kyllä huikea tapa puolustella organisaation toimintaa lähes asiassa kuin asiassa.

Eniten *otsikko* kaikki, tää on farssi.
Varmaan tämä yksi henkilö saisi mahdollisen seuran konkurssinkin käännettyä jollain ilveellä sellaiseksi jutuksi josta organisaatio selviäisi kuivin jaloin ja puhtain paperein.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Varmaan tämä yksi henkilö saisi mahdollisen seuran konkurssinkin käännettyä jollain ilveellä sellaiseksi jutuksi josta organisaatio selviäisi kuivin jaloin ja puhtain paperein.
Siis vaikka sanon tämän ratkaisun olleen järkevä, niin sehän ei tarkoita, että johto ei olisi tehnyt virheitä. Pois potkitun valmennuksen palkkaaminen oli virhe, kuten myös monien aiempien valmentajien. Samoin pelaajahankintojen puolella on tehty paljon virheitä - liian paljon.

Seppänen itse on tehnyt paljon virheitä ja puuttunut ihan liikaa joukkueen pelitapaan ja valmennukselle kuuluviin asioihin.

En ymmärrä miksi tämä täytyy yrittää vääntää niin, että en näkisi ongelmia tai virheitä missään, kun sanon tämän yhden ratkaisun olleen oikea?
 

Dr. Gallo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vegas Golden Knights
Organisaationa JYP on näyttänyt olevansa täysin amatöörimäinen.

Kannattajana sitä on jaksanut huonot ajat, hyvät ajat, huonot joukkueet, hyvät joukkueet, huonot valmentajat ja hyvät valmentajat, kunhan toiminnassa on ollut jonkinlaista johdonmukaisuutta, mutta huono tempoileva organisaatio on sellainen jonka kohdalla oma kärsivällisyys on hyvin lyhyt.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
En ymmärrä miksi tämä täytyy yrittää vääntää niin, että en näkisi ongelmia tai virheitä missään, kun sanon tämän yhden ratkaisun olleen oikea?
Kyllä se meitä muita vähän vaan ihmetyttää, että sinunkin takkisi kääntyy lähes välittömästi tiedotteiden jakamisen myötä. En muista nähneeni sinulta ensimmäistäkään viestiä, jossa olisit ennen tätä aamupäivää puhunut JR:n ja Nemon ongelmista organisaatiossa. Olet pikemminkin puhunut juuri päinvastaista, että kaikki organisaatiossa on erinomaisesti ja paremmin kuin pitkään aikaan. Nyt kun kaksikko vapautettiin tehtävistä, niin tiedät kuitenkin heti taas asian laidan ja että organisaation ratkaisu on oikea.

Ymmärrän sen, että oikeasti sisäpiirissä olevat eivät halua retostella täällä asioilla, koska sitä kautta putoavat pois sisäpiiristä. Jotkut käyttäjät tällä palstalla osaavat kuitenkin pudotella asiasta jotain tietoa ulos, ikään kuin todistaakseen olevansa sisäpiirissä. Mutta Nelfor sinun viesteissäsi ei ole koskaan mitään tällaista. Tykkäät kyllä alleviivata meille jatkuvasti sitä, että olet sisäpiirissä, mutta mitään konkreettista sinulta ei koskaan tule.

Ja aika usein ne vähäisetkin konkretiat mitä sisäpiiristä vuollat, ovat lopulta valuneet harakoille. Viittaan tällä esimerkiksi siihen, että juhlakaudelle JYP panostaa someen ja mihin kaikkialle. Koko viime kesän ja alkusyksyn puhuit sen puolesta, että "isoja juttuja tulee, tiedän sen sisäpiiristä, mutta en voi niistä mitään teille kertoa". Sitten kun niitä juttuja ei koskaan tipahtanutkaan, sinun laulusi muuttui uuteen muotoon. "Joo, oli kovia suunnitelmia, mutta ne eivät toteutuneet JYPistä riippumattomista syistä, näitä syitä peruuntumiselle en saa teille kertoa, kuten en sitäkään mitä JYPin oli tarkoitus tehdä".

Älä ota tätä liian henkilökohtaisena hyökkäyksenä sinua vastaan, mutta luultavasti näihin asioihin pohjautuu se, että täällä haastetaan nyt sinun näkemyksiäsi aiheesta. Joitakin ihmisiä voi ärsyttää se, että ohjeesi on aina asiaan kuin asiaan vain odottaa odottamisen perään, koska hyviä asioita on tulossa.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä se meitä muita vähän vaan ihmetyttää, että sinunkin takkisi kääntyy lähes välittömästi tiedotteiden jakamisen myötä. En muista nähneeni sinulta ensimmäistäkään viestiä, jossa olisit ennen tätä aamupäivää puhunut JR:n ja Nemon ongelmista organisaatiossa. Olet pikemminkin puhunut juuri päinvastaista, että kaikki organisaatiossa on erinomaisesti ja paremmin kuin pitkään aikaan. Nyt kun kaksikko vapautettiin tehtävistä, niin tiedät kuitenkin heti taas asian laidan ja että organisaation ratkaisu on oikea.

Ymmärrän sen, että oikeasti sisäpiirissä olevat eivät halua retostella täällä asioilla, koska sitä kautta putoavat pois sisäpiiristä. Jotkut käyttäjät tällä palstalla osaavat kuitenkin pudotella asiasta jotain tietoa ulos, ikään kuin todistaakseen olevansa sisäpiirissä. Mutta Nelfor sinun viesteissäsi ei ole koskaan mitään tällaista. Tykkäät kyllä alleviivata meille jatkuvasti sitä, että olet sisäpiirissä, mutta mitään konkreettista sinulta ei koskaan tule.

Ja aika usein ne vähäisetkin konkretiat mitä sisäpiiristä vuollat, ovat lopulta valuneet harakoille. Viittaan tällä esimerkiksi siihen, että juhlakaudelle JYP panostaa someen ja mihin kaikkialle. Koko viime kesän ja alkusyksyn puhuit sen puolesta, että "isoja juttuja tulee, tiedän sen sisäpiiristä, mutta en voi niistä mitään teille kertoa". Sitten kun niitä juttuja ei koskaan tipahtanutkaan, sinun laulusi muuttui uuteen muotoon. "Joo, oli kovia suunnitelmia, mutta ne eivät toteutuneet JYPistä riippumattomista syistä, näitä syitä peruuntumiselle en saa teille kertoa, kuten en sitäkään mitä JYPin oli tarkoitus tehdä".

Älä ota tätä liian henkilökohtaisena hyökkäyksenä sinua vastaan, mutta luultavasti näihin asioihin pohjautuu se, että täällä haastetaan nyt sinun näkemyksiäsi aiheesta. Joitakin ihmisiä voi ärsyttää se, että ohjeesi on aina asiaan kuin asiaan vain odottaa odottamisen perään, koska hyviä asioita on tulossa.
En ole puhunut valmennuksesta juurikaan, vaikka vähän olen optimistiseen tyyliini yrittänyt rauhoitella huhuja. Kuten totesin aiemmin, niin tilanne eskaloitui varsin nopeasti.

Vaikka kuulen ja näen asioita aika läheltä, niin en silti tiedä kaikkea. Monet kertomani asiat ovat olleet tavallaan asioita, mitä minulle on hehkutettu "ytimestä" ja olen innoissani hehkuttanut niitä eteenpäin. Olen ollut hyvin pettynyt siihen, että kerrotut asiat eivät ole toteutuneet ja näin ollen minäkin näyttäydyn tyhmässä valossa tiettyjen asioiden suhteen.

Jos kertoisin sisäpiiristä kuulemiani asioita tarkemmin, niin hyvin pian en enää kuulisi niitä asioita sieltä sisäpiiristä. Tällä olisi myös muita vaikutuksia, kuin pelkästään juttujen kuulemista, eli minun on pakko ottaa asia vakavasti.

Mutta en minä erityisesti siitä välitä, että uskovatko muut kertomiini asioihin. Jokaisen oma asia, mitä uskoo ja miten asioita tulkitsee. Kerron jatkossakin mitä kuulen, siinä määrin kun uskon voivani niistä kertoa.

Ymmärrän kyllä, että optimistisuuteni ärsyttää joitakin. Ihan samalla tapaa kuin itse ärsyynnyn usein liiallisesta negatiivisuudesta. Ainoastaan se vähän häiritsee, että osa porukasta ei ilmeisesti edes huomaa, että jaan myös paljon kritiikkiä eri asioihin liittyen.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
Jaa-a, enpä tiedä mitä tähän sanoisi. Ilmesesti sen "pelipaikattoman pelitavan" osalta sitten ei peli miellyttänyt. Alunperin oli tietysti väärin palkata Rautakorpi vetämään joku tällainen projekti. Aika shokkina tämä nyt tuli kyllä, pakko myöntää.
No ei näköjään, eikä kyllä kukaan valmentaja tällä pallolla pysty siihen, kun katsoo rosterin laatua suhteessa vaatimukseen mitä pelipaikattomuus vaatii, vittu mitä puuhastelua !
 
Suosikkijoukkue
JYP, Suomen maajoukkueet
En ole puhunut valmennuksesta juurikaan, vaikka vähän olen optimistiseen tyyliini yrittänyt rauhoitella huhuja. Kuten totesin aiemmin, niin tilanne eskaloitui varsin nopeasti.
Miten eskaloitui? mitä itse olen kuullut ja viimeksi tänään, niin mitään välirikkoa ei valmennuksen ja joukkueen välillä ollut, ei niin mitään !
 

tp2

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On kyllä huikea tapa puolustella organisaation toimintaa lähes asiassa kuin asiassa.

Eniten *otsikko* kaikki, tää on farssi.

Valitettavasti tässä on järkeä, kun tietää mitkä asiat tähän ratkaisuun johtivat. Täysin oikea ratkaisu.
No onnea ja menestystä uuteen sukellukseen! Heiskanen / Viitanen tuovat iloista, positiivista ja luovaa kiekkoa :D Tähän ei usko kukaan. Seppänen & saappaiden kiillottajat Viitanen/Heiskanen.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
En ole puhunut valmennuksesta juurikaan, vaikka vähän olen optimistiseen tyyliini yrittänyt rauhoitella huhuja. Kuten totesin aiemmin, niin tilanne eskaloitui varsin nopeasti.

Vaikka kuulen ja näen asioita aika läheltä, niin en silti tiedä kaikkea. Monet kertomani asiat ovat olleet tavallaan asioita, mitä minulle on hehkutettu "ytimestä" ja olen innoissani hehkuttanut niitä eteenpäin. Olen ollut hyvin pettynyt siihen, että kerrotut asiat eivät ole toteutuneet ja näin ollen minäkin näyttäydyn tyhmässä valossa tiettyjen asioiden suhteen.

Jos kertoisin sisäpiiristä kuulemiani asioita tarkemmin, niin hyvin pian en enää kuulisi niitä asioita sieltä sisäpiiristä. Tällä olisi myös muita vaikutuksia, kuin pelkästään juttujen kuulemista, eli minun on pakko ottaa asia vakavasti.

Mutta en minä erityisesti siitä välitä, että uskovatko muut kertomiini asioihin. Jokaisen oma asia, mitä uskoo ja miten asioita tulkitsee. Kerron jatkossakin mitä kuulen, siinä määrin kun uskon voivani niistä kertoa.

Ymmärrän kyllä, että optimistisuuteni ärsyttää joitakin. Ihan samalla tapaa kuin itse ärsyynnyn usein liiallisesta negatiivisuudesta. Ainoastaan se vähän häiritsee, että osa porukasta ei ilmeisesti edes huomaa, että jaan myös paljon kritiikkiä eri asioihin liittyen.
Ok, "jotakin" on tapahtunut. Enkä suuntaa tätä nyt Nelfor sinua kohtaan, mutta niin kauan kuin ei tiedetä tarkemmin mitä ihmettä siellä oikein on tapahtunut niin näyttäähän tämä silti aivan helevetin kummalliselta ja lyhytjänteiseltä.

Joo, ei ole peli mennyt eteenpäin sellaisessa kehitysvauhdissa kuin olisi voinut toivoa, mutta voi nyt perse sentään. JYPin joukkue on kasattu - jälleen kerran - aivan helevetin epätasaisesti. Siellä on kaksi ketjua, jotka ovat olleet lähes ottelusta toiseen selviytymässä ja positiivista on pitänyt etsiä yksittäisistä suorituksista - nekin hyvällä tahdolla ja pyhällä hengellä katsottuna. Ykkössentteriä ei ole: yksi tuleva kakkossentteri (Lassila, enkä sano pahalla mutta vielä liian isoissa saappaissa, on tulossa kyllä), ja hyvät kolmos/nelossentterit (BC/Malinen).

Ja, no, ei helvetti. En nyt tiedä. Olihan tämä nyt ihan käsittämätön (sananmukaisesti, kun ei tiedä) ratkaisu kaikesta huolimatta.
 

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
No onnea ja menestystä uuteen sukellukseen! Heiskanen / Viitanen tuovat iloista, positiivista ja luovaa kiekkoa :D Tähän ei usko kukaan. Seppänen & saappaiden kiillottajat Viitanen/Heiskanen.
Vaikka tässä ilkutaankin JYPille ja periaatteessa viesti pitäisi vituttaa, enemmän vituttaa, että olen aika samoilla linjoilla tällä hetkellä.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No onnea ja menestystä uuteen sukellukseen! Heiskanen / Viitanen tuovat iloista, positiivista ja luovaa kiekkoa :D Tähän ei usko kukaan. Seppänen & saappaiden kiillottajat Viitanen/Heiskanen.
No sullahan on selvästi enemmän tietoa JYPin asioista, kuin kenelläkään tällä hiekkalaatikolla. Kerro lisää! Janoamme faktoja.
 

rahor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Näköjään osuin (vahingossa) Seppäsen kanssa samaan johtopäätökseen eilisen pelin jälkeisessä kommentissani. Tällä pelaajistolla pitää pystyä joku Ässät voittamaan selkeämmin. Varsinkin kun lähes täysi rosteri on pelikunnossa ja käytössä. Eilen oli ja lisäksi peli-ilme oli kohdallaan, silti nihkeä voitto ja todella pienestä kiinni ettei hävitty. Peli oli hyvä tasomittari ja näytti, ettei tällä tavalla mitaleista taistella, vaan taistellaan tiukasti play-off -paikasta materiaaliltaan huonompien joukkueiden kanssa. Mielestäni Jypin pistesaldo on ihan ok, mutta peli ei ole riittävässä kuosissa.

Harmittaa, kovasti toivoin että Rautakorpi olisi onnistunut. Mutta virheeksihän tuo valinta osoittautui, kun kerran näin kävi. Vaikka pelistä aika paljon ymmärränkin, huippuvalmentamisesta en paljoakaan. Sen takia en osaa sanoa, minkälainen valmentaja Jypille olisi hyvä. Onko Jypillä edellytykset Ilveksen ja Tapparan tasolle? Kaikkihan sinne haluavat, mutta liiga on tiukka ja tasainen. Sen takia pieni pelko perseessä, että onko Seppäsen puheet ja tavoitteet pelkkää haihattelua ja tässä mennään ojasta allikkoon.
 

Eki25

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lukko-ottelun aikana mietin ettei Nemo ole vieläkään heittänyt pikkutakkia jäälle. Mielestäni perjantain peli olisi ollut sellainen. No, nyt se on myöhäistä.
 

AksornoAilet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Laadukas kiekkoviihde
Olen avannut kyllä sen mitä voin avata. Tarkkoja tapahtumia en voi avata, koska niitä ei haluta levitellä ulospäin.

Vaikka en voi avata tapahtumia kunnolla, niin halusin yrittää rauhoitella tilannetta kannattajien keskuudessa. Kaikkien kohdalla en varmasti siinä onnistu, mutta sille ei voi mitään.
Muistutan kaikkia, että nimimerkin takaa meistä kuka tahansa voi kertoa olevansa ihan missä tahansa ”sisäpiirissä” ja käydä ”vuotamassa” tänne ihan mitä tahansa.

Itse tiedän hyvinkin tarkkaan, mitä kaikkea kulissien takana on tapahtunut. Lyhyesti sanottuna kyse on pohjimmiltaan Seppäsen hurahtamisesta ideaan ”modernista paikattomasta” jääkiekosta, jonka seurauksena vääräuskoiset joutuvat kirkosta lähtemään.

Muitakin omituisia yksityiskohtia tähän kulttimaiseen pelikirjatouhuun liittyy, mutta en voi avata niitä enempää rikkomatta sitä mikä on pyhää.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Muistutan kaikkia, että nimimerkin takaa meistä kuka tahansa voi kertoa olevansa ihan missä tahansa ”sisäpiirissä” ja käydä ”vuotamassa” tänne ihan mitä tahansa.

Itse tiedän hyvinkin tarkkaan, mitä kaikkea kulissien takana on tapahtunut. Lyhyesti sanottuna kyse on pohjimmiltaan Seppäsen hurahtamisesta ideaan ”modernista paikattomasta” jääkiekosta, jonka seurauksena vääräuskoiset joutuvat kirkosta lähtemään.

Muitakin omituisia yksityiskohtia tähän kulttimaiseen pelikirjatouhuun liittyy, mutta en voi avata niitä enempää rikkomatta sitä mikä on pyhää.
Heh, tämä oli kyllä hyvä kirjoitus! Ensin disclaimerit, ettei ketä tahansa kannata uskoa ja sitten tietoa pöytään yhtä lailla nimimerkin takaa. (Edit) Ja vielä loppuun klassinen "enempää en voi kertoa".

Lukija jäi miettimään, pitäisikö tuota tiedontapaisena vai onko viritetty miina.

Hienosti muotoiltu, propsit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös