Tämähän se ja valitettavan odotetusti. Isoin kysymys kuka sen kausikortin heitti jäälle josta xsässä huhua, kuulemma tuli HS katsomossa.Vittu miten munatonta hiihtelyä.
Minä.Tämähän se ja valitettavan odotetusti. Isoin kysymys kuka sen kausikortin heitti jäälle josta xsässä huhua, kuulemma tuli HS katsomossa.
En yllättynyt meinasin laittaa otteluketjuun olitko sinä, näin tämän jotenkin sieluni silmin.. Lensitkö ulos, seuraava kyssäri.Minä.
Lensin, ottivat jonkun kuvan nykyisestä kortista talteen jotain varten. Porttikiellosta ei siinä kohti ainakaan mainittu, kai sieltä joku sitten perään soittelee tai mitälie.En yllättynyt meinasin laittaa otteluketjuun olitko sinä. Lensitkö ulos, seuraava kyssäri.
Hyvä että joku näyttää tunnettakin
Porttikielto olisikin priceless ehkä tämän hetken sitoutuneimmalle JYP kannattajalle. Sopisi juhlakauden kuvaan.Lensin, ottivat jonkun kuvan nykyisestä kortista talteen jotain varten. Porttikiellosta ei siinä kohti ainakaan mainittu, kai sieltä joku sitten perään soittelee tai mitälie.
Kiitos, tämän päivän hienoin JYP -teko.Minä.
edit. Joku useamman vuoden vanha kortti tosin oli.
Olet vapaustaistelija! Marttyyri.Lensin, ottivat jonkun kuvan nykyisestä kortista talteen jotain varten. Porttikiellosta ei siinä kohti ainakaan mainittu, kai sieltä joku sitten perään soittelee tai mitälie.
Tämä.En sano muutakuin sen et siinä vaiheessa kannattaa ehkä johtoportaankin pähkäillä pariin otteeseen nykymeininkiä jos viime vuosien kovin, hardcore-tason kannattaja (ja ellei jopa vähän senkin asteikon yläpuolelle kipuava) turhautuu tähän touhuun niin pahasti et kausaria lentää jäälle.
Tää kyllä kertoo vittu aivan kaiken tästä organisaatiosta. Kannattaja joka menee joukkueen perässä vaikka meren pohjaan heitetään pihalle hallista!Lensin, ottivat jonkun kuvan nykyisestä kortista talteen jotain varten. Porttikiellosta ei siinä kohti ainakaan mainittu, kai sieltä joku sitten perään soittelee tai mitälie.
Älä jaksa kritisoida! Ne on pirun kovia tsemppaa ja pörrää kivasti! Eihän ne maaleja tee, mutta kun yrittää parhaansa, niin se riittää!Yksi kausikortti lensi tänään jo. e: enpäs jaksanut lukea aiempia viestejä. Siinähän sitä ollaan jos vähätkin peleissä vapaaehtoisesti käyvät johonkin porttikieltoon laitetaan.
En vaan käsitä mitä rosterissa tekee nämä puujalkaiset ja -kätiset Koskelat, Vidgrenit, Petmanit, Roobat.
Minä en näiden piikkiin pistäisi mitään. JYPissä on neloskentän puukäsiä ollut aina.Yksi kausikortti lensi tänään jo.
En vaan käsitä mitä rosterissa tekee nämä puujalkaiset ja -kätiset Koskelat, Vidgrenit, Petmanit, Roobat.
Tämä olisi kieltämättä armollisempaa, hyvät muistot jäisiSarjapaikasta ja liigalisenssistä luopuminen - Jokerit tilalle.
Seppäsellä menee hermo, vie rahansa muualle, konkurssi uhkaa.
Ei jaksa enää. Joka kerta psyykkaa itsensä kannatusmoodiin ja sitten joutuu katsomaan kun kaarrellaan ja paskotaan alleen.
Ei