Pahoittelut kaikille, jotka nyt ottivat tuosta mun linkistä ja kommentista nokkiinsa. Tajusin sen hölmöyden vasta vastaanoton myötä. Typerä arviointivirhe, joka olis pitänyt jättää tekemättä - olisi muakin todennäköisesti vituttanut, jos joku olisi samantyylisesti tullunut IFK:n vitutusketjuun kommentoimaan.
Ei, enkä tee tätä minkään pelikiellon pelon takia, mulle on ainakin ihan se ja sama mitä nuo Modet touhuaa. Joskus olen ehkä viikon kakun saanut jos oikein muistan. Huoli pois, kyllä mä tekemistä keksin vaikka huilia tulisikin.
Pyydän anteeksi sen takia, että tuo kommentti oli nyt hetken mietintämyssy päässä istuneena ihan perseestä. Kaikki elää tunteella tässä samalla tavalla mukana. Kuten joku tuossa yllä sanoi, niin tämä oli huonon voittajan merkki. Sellainen en halua olla.
Tarkoitus on kuitenkin olla parempi ihminen päivästä toiseen, ja nyt otettiin takapakkia. Yritän huomenna löytää taas jonkun mummon, jonka taluttaa tien yli. Anteeksi kaikille täällä.
Ja ihan vilpittömästi tsemiä Jyväskylään. Teillä on todella kova porukka, ja odottelin tämänkin illan matsia savet housuissa. Tänään oli kova, vaiherikas ja viihdyttävä kiekkopeli. Kiitos JYPille siitä, vaikka jo teidän neljännen maalin kohdalla rupesin vitutuksissani siivoamaan.
No ainakin on peilit puhtaat, pääsen nyt tarkastelemaan siitä itseäni entistä paremmin. Jos vaikka oppis jotain.
EDIT: Ja jos jotakuta vituttaa nyt tuota linkkiä katsella, niin sanokaa vaan. Saan sen viestin kyllä poistettua.