Minulla ei ole kannuksia tai ymmärrystä kommentoida tätä - asia ei edes kuulu minulle.
Haluan kuitenkin yleisellä tasolla tuoda esille, että viime vuosien aikana, ihan joukkueesta ja faneista riippumatta, on ruvennut tulemaan kovasti tämänkaltaisia viestejä, kun menee huonosti. Valmentajia ja pelaajia syytetään reagoimattomuudesta - pitäisi tehdä jotain, kun peli alkaa karata.
Ja tämä ei siis ole sinulle vaan ihan yleisesti kehotan ihan kaikkia miettimään, että kuinka suuri osa valmennus- ja peliprosessia jääkiekossa on se itse peli. Se on se osa sitä prosessia, jota me fanit voimme seurata, mutta se on kärpäsen kakka siinä kokonaisuudessa nimeltä jääkiekko. Hyvällä joukkueella on toimintamalleja, joita harjoitellaan siellä joukkueen kesken - harjoituksissa. Se on suurin osa sitä jääkiekkoilijan arkea - pelit ovat ainoastaan näkyvä, pieni osa, tätä kokonaisuutta.
Se on lopulta aika vähäistä, mitä oikeasti voit tehdä siinä kesken pelin pelaajana tai valmentajana. Tappeleminen ja pää punaisena räyhääminen on ihan 1990-luvun hommia - psykologisesti tehotonta ja äärimmäisen lamauttavaa. Aniharvoin saadaan haluttua tulosta.