Mitä väliä sillä on kuka siellä on maalissa. Ruususta nyt ei mitään apua tuohon ole.Myytiin Ruusu pois eikä nyt ole maalivahtia, jonka uskaltaa vaihtaa maaliin.
Voisi vaihtaa maalivahdin. Se SAATTAISI herättää joukkuetta edes vähän.Mitä väliä sillä on kuka siellä on maalissa. Ruususta nyt ei mitään apua tuohon ole.
TäMäMyytiin Ruusu pois eikä nyt ole maalivahtia, jonka uskaltaa vaihtaa maaliin.
Topias Leinonen sanoo jossain hei.Mitä väliä sillä on kuka siellä on maalissa. Ruususta nyt ei mitään apua tuohon ole.
Viimeksi meni aika hyvin.Topias Leinonen sanoo jossain hei.
Hyvä, että luottoa löytyy!Ensi viikolla peli SaiPaa vastaan… Sitä ennen pitää kerätä runsaasti pisteitä, jos meinataan jumbosija välttää. SaiPaa ei voiteta.
Milloin ollaan voitettu Virran joukkue? Kivikaudella kait?Hyvä, että luottoa löytyy!
Kommunikaatio toimi myös kuin se kuuluisa rasvattu laakeri, eiku..Tuo 0-6 maali oli kyllä viisikkopuolustamisen aatelia...
Mutta kun nyt pelataan pelipaikatonta peliä sekä viisikkopuolustusta. Se on vaan liian vaikeaa pelaajille.Mun nuoruudessa siinä piti aina olla joku maalin edessä ja siinä ei saanut olla kivaa, nythän siinä saa olla rauhassa ja lapioida yksin kiekon maaliin.
Eli siellä yritetään siis sitä. Näköjään on vähän hankalaa, en silti ymmärrä miksi viisi ukkoa tuijottaa kiekkoa kulmassa ja maalit tehdään useimmiten maalilta. Onneksi ei ole mun päänsärkyni, höntsäkiekolta tuo puolustaminen omaan silmään näyttää.Mutta kun nyt pelataan pelipaikatonta peliä sekä viisikkopuolustusta. Se on vaan liian vaikeaa pelaajille.
Surullista ja surullista...itse en myöskään ymmärrä sinun dramaattista suhtautumistasi, joten ollaan tasoissa :)Edelleenkin vituttaa, kun monille faneille ei ole mitään väliä onko joukkue vikana vai ei… Surullista suorastaan.
Vika sija on sija, joka meinaa, että joukkue on sarjan paskin. Surullistahan se on, jos sillä ei ole mitään väliä.Surullista ja surullista...itse en myöskään ymmärrä sinun dramaattista suhtautumistasi, joten ollaan tasoissa :)
Jos jotain hyvää tässä ikävässä maailmantilanteessa, niin ei kauheasti jaksa kirpaista tämän kauden sijoitus.
Vituttaa myöskin se, että kannattajia huijattiin sanomalla ettei tyhjennysmyynteihin ryhdytä…