Vitutusketju

  • 216 748
  • 933

Fanatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ydinjätejoukkue
Vituttaa tuo haluttomuus. Ei vaan mene mun kupoliin tuo, että kaksi erää hakataan päätä seinään ja surffaillaan. Sitten kolmannessa pelataan se 10 minuuttia vaaditulla levelillä.

Haluan takaisin sen fiiliksen mikä oli esimerkiksi ekoilla liiga kausilla ja Jussin aikana. Jätkät painoi 110% lasissa ja oltiin iholla vaihdosta toiseen.
 
Se säälipleijarikamppailu meni sitten täysin omaan ripulointiin vissiinkin siinä. Juu juu oli flunssaa ja peräpukamia, mutta onhan tuo SaiPa silti meidän spitaalistakin joukkuetta vastaan niin surkea, että 5-6p olisi pitänyt ottaa. Ei otettu ja SaiPa pääsee lahjoittamaan nuo pisteet nyt Pelastusarmeijalle.

Seuraavat vastukset Ilves, Pelicans, Jukurit ja Lukko.
 
Viimeksi muokattu:

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Raskasta. Tyly on kausi huoh
 

Tilastomies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo ja muut laaksokunnan jääkiekkoseurat
Tekisi vahvasti mieli lopettaa tuon (minulle kaikkein aikojen tärkeimmän) seuran kannatus! Niin paljon murhetta ja huolia (=vitutusta) se on minulle viime kausina mielipahaa aiheuttanut. Annan vielä mahdollisuuden ensi kaudella Myrrälle nostaa mielipiteeni oikealla tasolle.

Kaiholla muistelen edellisen valmentajan aikaista KooKoon tekemistä kaukalossa, se sai minut takaisin ruudun ääreen KooKoon otteluihin entisen tekstiTV:n seurannan jälkeen
 

John Lidgett

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Vilmos Gallo
Tekisi vahvasti mieli lopettaa tuon (minulle kaikkein aikojen tärkeimmän) seuran kannatus! Niin paljon murhetta ja huolia (=vitutusta) se on minulle viime kausina mielipahaa aiheuttanut. Annan vielä mahdollisuuden ensi kaudella Myrrälle nostaa mielipiteeni oikealla tasolle.

Kaiholla muistelen edellisen valmentajan aikaista KooKoon tekemistä kaukalossa, se sai minut takaisin ruudun ääreen KooKoon otteluihin entisen tekstiTV:n seurannan jälkeen

Vahvaa tekstiä, ja voin sanoa, ettet ole näiden fiiliksien kanssa yksin. Tällä kaudella olen itsekin käynyt paikan päällä otteluissa vähiten koko 20 vuoteen, kun olen tämän seuran mukana kulkenut.
 
Tekisi vahvasti mieli lopettaa tuon (minulle kaikkein aikojen tärkeimmän) seuran kannatus! Niin paljon murhetta ja huolia (=vitutusta) se on minulle viime kausina mielipahaa aiheuttanut. Annan vielä mahdollisuuden ensi kaudella Myrrälle nostaa mielipiteeni oikealla tasolle.

Kaiholla muistelen edellisen valmentajan aikaista KooKoon tekemistä kaukalossa, se sai minut takaisin ruudun ääreen KooKoon otteluihin entisen tekstiTV:n seurannan jälkeen
Aamen T-Mies!

Kaiholla voi vain miettiä niitä Ahokkaan ajan raikkaita pelejä, missä KooKoolla oli toimiva pelitapa ja sitä toteutettiin.

Nyt on seurattu tätä Salon kaaosta jo liian pitkää ja olen täysin palanut loppuun koko KooKoon touhua kohtaan. Voin vain kuvitella minkälaista riemumarssia tässä olisi käyty, jos Ahokkaan pelityyli oltaisiin saatu säilytettyä.

Myrrälle kasaantuu kyllä kovat odotukset.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vahvaa tekstiä, ja voin sanoa, ettet ole näiden fiiliksien kanssa yksin. Tällä kaudella olen itsekin käynyt paikan päällä otteluissa vähiten koko 20 vuoteen, kun olen tämän seuran mukana kulkenut.
Minä olen käynyt katsomassa kaikki kotiottelut paikan päällä ja aion käydä jatkossakin. Ei vaan voi pysyä poissa vaikka näkisi myös TV:n kautta. Peli on parasta paikan päällä.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nyt on seurattu tätä Salon kaaosta jo liian pitkää ja olen täysin palanut loppuun koko KooKoon touhua kohtaan.
Eikös sinun kannattaisi ottaa tauko kokonaan KooKoon pelien seurannasta ihan oman mielenterveytesi kannalta? Tuntuu, että olet samaa mantraa hokenut jo usean kauden ajan.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Älä nyt vitutusketjuun tule pilaamaan hyviä vitutuksia positiivisuudella.
Oho. Sorry en huomannut, että tämä on vitutusketju. No aiheeseen liittyen vituttaa, että jostain ihmeen syystä luotan edelleen tuohon joukkueeseen.
 

Suppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oho. Sorry en huomannut, että tämä on vitutusketju. No aiheeseen liittyen vituttaa, että jostain ihmeen syystä luotan edelleen tuohon joukkueeseen.
Samaa mieltä. Viime kaudellakin oli tiukkaa ja loppukaudesta tuli isoja voittoja. Jotenkin tuo ailahtelevuus vaikeuttaa tunteen muodostamista minkäänlaiseksi. Ei pysty budjetoimaan yhtään pistettä etukäteen keneltäkään, edes Saipalta, mutta en silti olisi yhtään yllättynyt, jos Ilvekseltä napataan seuraavaksi taas 3 pistettä
 
Eikös sinun kannattaisi ottaa tauko kokonaan KooKoon pelien seurannasta ihan oman mielenterveytesi kannalta? Tuntuu, että olet samaa mantraa hokenut jo usean kauden ajan.
Täytyy sanoa, että Salon aikakaudella minun paikan päällä käydyt pelit on tippunut 75%.

Vastaappa Old Tom tähän kysymykseen joko Kyllä tai En ilman muita selvityksiä:

Oletko ollut tyytyväinen Salon KooKoon esityksiin tällä kaudella?
 

Rupture

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, WPG
Samaistun täysin tähän pelin seuraamisen kanssa sisältävään apatiaan ja uupumukseen. Kertoohan se tuosta meiningistä jos on esimerkkejä jossa joillain on pelin seuraaminen alhaisimpana mitä se on koskaan ollut.

Kun tässä kuitenkin nuori ollaan, niin aikaa ja energiaa riittää käydä monella vierasreissulla kauden varressa. Tämä kausi on kyllä ollut yksi henkisesti rankimmista miesmuistiin. Sitten kun käyttää sitä omaa vapaa-aikaa enemmän kuin että katsoisi nämä telkkarin välityksellä, niin tässä tuntuu jäävän pieni mustapekka käteen.
 

sknul

Jäsen
Suosikkijoukkue
montreal canadiens,
suolahden urho.
Vituttaa kun SaiPa on niin paska ettei osannut tänään voittaa varsinaisella. Olis taas pelitili kiittänyt.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Täytyy sanoa, että Salon aikakaudella minun paikan päällä käydyt pelit on tippunut 75%.
Minulla ei ole vähentynyt. Käyn aina katsomassa KooKoon kotiottelut, jos mahdollista valmentajasta riippumatta. Eipä tuo aina ole ruusuilla tanssimista edellisten valmentajien aikanakaan. Helpompaahan tietysti olisi Tapparan kannattaja, jos menestystä haluaa, mutta paha se on suosikkijoukkuetta lähteä vaihtamaan, kun on aina KooKoota kannattanut jo ennen liigaa.
 

Old Tom

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tämä vahvistaa sen: me olemme kriisiseura.

Helvetti on jäätynyt.
Enhän minä niin vastannut. Halusit vain lyhyen vastauksen ilman perusteluja. Aikaisemmassa viestissä mainitsin, että luotan edelleen tähän joukkueeseen. Olen ollut tyytyväinen moneen yksittäiseen otteluun, mutta sitten on myös paljon otteluita, joihin ei voi olla tyytyväinen.
 
Minulla ei ole vähentynyt. Käyn aina katsomassa KooKoon kotiottelut, jos mahdollista valmentajasta riippumatta. Eipä tuo aina ole ruusuilla tanssimista edellisten valmentajien aikanakaan. Helpompaahan tietysti olisi Tapparan kannattaja, jos menestystä haluaa, mutta paha se on suosikkijoukkuetta lähteä vaihtamaan, kun on aina KooKoota kannattanut jo ennen liigaa.
Tämähän se on, mutta kun siitä pelistä ei vaan nauti, niin parempi katsella töllöstä, kun sen voi myös välillä sulkea.

Toivottavasti Myrrä tuo uutta vipinää.
 

kurnuttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Jostain 2006 vuodesta on tullu pääosin pelit kateltua ja Kookoota seurattua. Tää on kyllä yks raskaimpia kausia, periaatteessa on hyvä joukkue ja ajoittain peli kulkee ja toivo herää. Sit taas vedetää matto alta ja pelataa aivan päin persettä.

Oli flunssaa ja poissaoloja, mut silti tämän viikonlopun Saipalta pitää ottaa 6/6 pistettä, kaikki muu on anteeksiantamatonta. Mie häpeän!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Kyllä on tämä ketju täynnä todella lojaalia fanikuntaa.

Höpöhöpöhöpöpöpöpöpöhöpö - minä olen kriittinen ja hermo menee perkeleen usein, mutta niin monen paskan läpi on tässä vuosikymmenestä toiseen istuttu ja tuhansittain euroja seuralle tuutattu, ja varmasti monilla täällä ihan sama tarina ja siinä on aivan turha alkaa lojaalisuudesta napisemaan.

T. 1996-1997 paikalla jokaisessa kotipelissä, never-förgöttiä, lojaalisti
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös