Mainos

Vitutusketju

• 397 743
  • 1 705

zliquid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänään vain upposi jokainen Ilves-laukaus reppuun. Ei voi mitään. Oli parempi peli kuin esim. JYP-tappio.

Ja jos ottelutapahtuman mielenkiinnosta puhutaan, niin oli jännittävä ottelu. Vielä 5-2 kavennuksen jälkeen saatiin pientä hurmosta aikaan, eikä missään vaiheessa vaikuttanut että ollaan Ilvestä paljoa jäljessä. Oli tunnetta, draamaa, ja maalipaikkoja. Itse nautin vaikka tappio vituttaa.

Mutta ehkä väärä viesti vitutusketjuun.

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
4600 katsojaa hallilla ja kuusi kiekkoa omiin. Luulisi hieman hävettävän!?
Minä taas häpeäisin sinuna itseäsi. Teijän joukkue on suorittanut tuolla tasolla koko ajan yläkanttiin, niin sinä tumpelo keksit välittömästi pistää tikaria, Kyllä oot ressukka ja joku painaa sielä omassa mielessä. Oot varmaan kieli pitkällä ootellu tätä tilaisuutta.. ja nyt helpottaa..Säälin sinua.

Suosikkijoukkue
Altavastaaja
Minä taas häpeäisin sinuna itseäsi. Teijän joukkue on suorittanut tuolla tasolla koko ajan yläkanttiin, niin sinä tumpelo keksit välittömästi pistää tikaria, Kyllä oot ressukka ja joku painaa sielä omassa mielessä. Oot varmaan kieli pitkällä ootellu tätä tilaisuutta.. ja nyt helpottaa..Säälin sinua.
Sori mut miten jotain joensuu (?) fania nyt jaksaa kiinnostaa miten tän jengin fanit paskan matsin jälkeen antaa ihan perusteltua kritiikkiä omilleen? Eiköhän täällä kaikki ole edelleen jengin alkukaudesta ihan aidosti ylpeä, en usko että kukaan täällä odottelee mitään tilaisuutta päästä iskemään puukkoa haavaan. Omat pöydät jne.

Peluuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Sori mut miten jotain joensuu (?) fania nyt jaksaa kiinnostaa miten tän jengin fanit paskan matsin jälkeen antaa ihan perusteltua kritiikkiä omilleen? Eiköhän täällä kaikki ole edelleen jengin alkukaudesta ihan aidosti ylpeä, en usko että kukaan täällä odottelee mitään tilaisuutta päästä iskemään puukkoa haavaan. Omat pöydät jne.
Ei kritiikki ole perusteltua ylisuoritetun alkukauden jälkeen, Sen tajuaminen tosin vaatisi tunneälyä. Ei ole mitään järkeä dissata omaa ylisuorittanutta joukkuetta yksittäisen ottelun takia. jos on silloinkin pakko päästä purkamaan pahaa oloaan, niin pitäisi myös peilistä huomata, kuka se huonovointinen on,

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Mitä sä mulle tulet lässyttämään? Painu sinne omille mestispalstoillesi takaisin.
Mäkin säälin sinua, kyllä vituttaisi asua jossain Pohjois-Karjalassa.

PS. Aika monta henkilökohtaisuutta sait yhteen viestiin... mutta älä huoli, en raportoi. Kaltaisesi ressukka ei sitä ansaitse.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy