Ihan liikaa tulee tällä kaudella nimenomaan KOTONA näitä murskatappio-ohipelejä.Ohipeli ja ensi viikolla on uusi viikko.
Ihan liikaa tulee tällä kaudella nimenomaan KOTONA näitä murskatappio-ohipelejä.Ohipeli ja ensi viikolla on uusi viikko.
Nyt seuran tekeminen tai tekemättömyys kertoo mitä halutaan. Muut seurat ovat jo aloittaneen joukkueiden vahvistamista. Meiltä putosi kaksi tärkeää miestä. Mitä tekee seura?Mutta kyllä mä tosta hyökkäyksestä eniten olen huolissani nyt kun Hämis ja Pistooli-Pete on poissa. Kaikki vaarallisuus, terävyys ja luovuus on poissa. Pitääkö lähteä vielä kaupoille?
Nojaa. 3 maalia eroa ei kyllä mun papereissa ole murskavoitto. Kotona ei olla sen isommalla erolla hävitty. Mutta kolmas kotipeli mikä kyllä on ohipeliIhan liikaa tulee tällä kaudella nimenomaan KOTONA näitä murskatappio-ohipelejä.
Kyllä mä laskisin sen jälkimmäisen Jukurit-pelin myös täydeksi ohipeliksi vaikka siitä lopulta voitto tulikin.Mutta kolmas kotipeli mikä kyllä on ohipeli
Kyllä mä laskisin sen jälkimmäisen Jukurit-pelin myös täydeksi ohipeliksi vaikka siitä lopulta voitto tulikin.
4600 katsojaa hallilla ja kuusi kiekkoa omiin. Luulisi hieman hävettävän!?Säälittävää että meidän uudesti syntynyt joukkue on tänä iltana taas tää jonka selkäranka naksuu ja pää ei kestä.
Miehen tuuletus kertokoon tarpeellisen. Joo, pelin kannalta merkityksetön, mutta omaan tukkoisuuteen nähden olisi luullut edes vähän näkyvän.jotain posia niin Ikonen sai maalin
Sehän nyt tosin oli täydellinen imurointi veskarilta. No, maali kuin maali.Miehen tuuletus kertokoon tarpeellisen. Joo, pelin kannalta merkityksetön, mutta omaan tukkoisuuteen nähden olisi luullut edes vähän näkyvän.
Ainoan laadukkaan maalintekijä ollessa telakalla, tämä voi valitettavasti hyvinkin toistua.Sehän nyt tosin oli täydellinen imurointi veskarilta. No, maali kuin maali.
Yleisömäärä ja Ikosen maali. Kaikki muu tästä pelistä onkin tämän ketjun kamaa. 37min jäähyjä. Tällainen _ei saa_ toistua.