Jätä vaan nuo pääsi sisäiset supinat sikseenEi matsissa vaan täällä pientä supinaa
Kukas täällä Aholle on potkuja toivonut? Jotain esimerkkejä kiitos jos tällaisia pokkana heitellään?Kaiken huippuna Ahon potkujen huutelu :) :) :) ei saatana
Niin meidänkin, vitutus on molemminpuolinen.Aleksi Rantala jälleen meidän pelissä.
Melko varmasti Rantalaa itseäänkin vitutti.Niin meidänkin, vitutus on molemminpuolinen.
Ostos-tv sen osasi jo aikanaan kertoa, että eikä siinä vielä kaikki...Vuodenvaihteen pelit vedetään siis parhaassa tapauksessa ilman Rimpistä, Pistooli-Peteä ja Hämäläistä. Looking fucking nice!
Pöh, vahinkoja sattuu. Eteenpäin, hyvin Jaakko on esiintynyt meillä.Vituttaa Heikkisen surffailu maalivahdin alueella Lajusen yv-maalissa. Narri vittuun kokoonpanosta. 7-vuotias pikkupoikakin tietää ettet maalivahdin alueella saa olla.
Joni Ikonen siinä vasta vitutuksen aihe. Roikotetaan mukana noilla näytöillä.
Selkee ohipeli Rimpiseltä tänään. Vähän ennen peliä ihmeteltiin, että miksi Hellgren ei ole maalissa ja noh nyt sitä voi ihmetellä lisää.Ihan saatanan halpa maalin hinta tänään vastustajalle.
Niin minäkin. Tekeekö Sallinen maalia enää ikinä? Ethän sä ton parempaa paikkaa voi enää saada.Mutta kyllä mä tosta hyökkäyksestä eniten olen huolissani nyt
Ei varmaan ja Sallinen on kyllä mun mielestä selkeä taakkakin kentällä. Maksimissaan saisi olla nelosen keskellä.Niin minäkin. Tekeekö Sallinen maalia enää ikinä? Ethän sä ton parempaa paikkaa voi enää saada.
Joo ite käynnistelin Xboxin tuossa jo tabletilta katselin enää matsia, mutta taitaa mennä kiinni lähetys. Ohipeli ja ensi viikolla on uusi viikko. Rimpisen kyllä vois ottaa jo vaihtoon ja pakkaa laittaa sekaisin ja kokeilla jotain uutta.Nyt vittu riitti. Mietin vielä hetken että jos sitä kolmannen erän katselisi sittenkin mutta antaa olla. Ei viitsi pilata koko iltaa.