Isossa kuvassa tämä hyvä alku oli se ratkaiseva asia, että tästä kaudesta jotenkin näytetään päästävän kuivin jaloin läpi.Kuntohuippu oli syksyllä ja moni muu joukkue on mennyt heittämällä meistä ohi.
Näinhän se on, ja tuosta saadaan olla todella kiitollisia että se hyvä momentum kesti niin kauan kun se kesti.Isossa kuvassa tämä hyvä alku oli se ratkaiseva asia, että tästä kaudesta jotenkin näytetään päästävän kuivin jaloin läpi.
Tällaisessa tilanteessa katseet kohdistuvat valmennukseen. Joukkueen henkisen vahvuuden heikkous paistaa kauas.Se mua hiukan ihmetyttää että meillä on kokenut joukkue täynnä pelaajia, jotka ovat olleet urallaan kovissa paikoissa ja isoissa rooleissa. Silti ei saada tällaisia sulamisia estettyä, se tuntuu oudolta.
Pitäisi olla pelikirja siihen että "mitä teemme kun johto alkaa sulaa". Kurittomuus ja hätä tappoi pelin. 3p oli ihan loppuun omissa käsissä kuitenkin.Tällaisessa tilanteessa katseet kohdistuvat valmennukseen. Joukkueen henkisen vahvuuden heikkous paistaa kauas.
Jep. Heti ekat sekunnit kolmannesta erästä kertoivat, että kovin vaikeaa tulee.Tällaisessa tilanteessa katseet kohdistuvat valmennukseen. Joukkueen henkisen vahvuuden heikkous paistaa kauas.
Ja pehmeyshän tiedettiin etukäteen. Mutta jos tehoja tulee tähän tahtiin niin täyttää roolinsa. Ja tosiaan kun pakettina Liedes myös pelannut hyvin Antosen kanssa 4 peliin 2+2 niin ei voi liikaa valittaa.Joose Antonen 4 otteluun 1+2. Kaksi syöttöä ylivoimalla tänään. Pakko sanoa, että on muuten sitten todella haahuilua 5v5 peli. En ihmettele sitten yhtään, kun on neljäs joukkue tänä vuonna. En muista Liigasta pehmeämpää kaveria hetkeen.
Ellei saada ryöstöhintaan.Ja pehmeyshän tiedettiin etukäteen. Mutta jos tehoja tulee tähän tahtiin niin täyttää roolinsa. Ja tosiaan kun pakettina Liedes myös pelannut hyvin Antosen kanssa 4 peliin 2+2 niin ei voi liikaa valittaa.
Jatkoa en kyllä tekisi, mutta loppukaudella on selkeä paikka tässä kokoonpanossa
Pakko myöntää olen samaa mieltä. Jatkoa en tekisi, mutta Liedeksellä kulkee Antosen kanssa.Ja pehmeyshän tiedettiin etukäteen. Mutta jos tehoja tulee tähän tahtiin niin täyttää roolinsa. Ja tosiaan kun pakettina Liedes myös pelannut hyvin Antosen kanssa 4 peliin 2+2 niin ei voi liikaa valittaa.
Jatkoa en kyllä tekisi, mutta loppukaudella on selkeä paikka tässä kokoonpanossa
Joo, ja tästä syystä hänen laittamisensa jäälle jatkoajalle 3v3 on aivan kuolleena syntynyt idea. Eihän siinä montaa sekuntia sitten kestänytkään.Pakko myöntää olen samaa mieltä. Jatkoa en tekisi, mutta Liedeksellä kulkee Antosen kanssa.
Kritisoin vain itse Antosen 5v5 peliä. Mielestäni se on kamalaa surffailua ja pelin ulkopuolella pelaamista.
Toki ei ollut yllätys, mutta silti.