Ne on Liigassa kaikki.Pitäisikö ensi kaudeksi hommata pelaajia jotka eivät jäädy täysin jos hallissa on kyllä nemmän kuin tuhat katsojaa?
Ja tietty valmentaja joka ei jäädy pudotuspeleissä.
Ne on Liigassa kaikki.Pitäisikö ensi kaudeksi hommata pelaajia jotka eivät jäädy täysin jos hallissa on kyllä nemmän kuin tuhat katsojaa?
Ja tietty valmentaja joka ei jäädy pudotuspeleissä.
Mulla on 2003, kun Lasse Jämsen silmien edessä seiskapelin ratkaisi...yhtä tyhjä olo.En tiedä edes vituttaako. On vaan niin tyhjä olo, ettei koskaan ole lätkämatsin jälkeen tällaista ollut. Ei koskaan.
Mulla on 2003, kun Lasse Jämsen silmien edessä seiskapelin ratkaisi...yhtä tyhjä olo.
Olen tätä samaa tässä pohtinut. Ensireaktio (ja selvästi myös monilla muilla lähellä istuvilla) oli jotain nauruun repeämisen ja shokin välillä. Käsittämätön tapa nousta paskan pelin viime hetkillä tasoihin ja vielä käsittämättömämpi tapa hävitä peli juuri sillä samalla hetkellä kun jollain ihmeellä oltiin saatu momentum ratkaista voitto itselle ylivoimalla.En tiedä edes vituttaako. On vaan niin tyhjä olo, ettei koskaan ole lätkämatsin jälkeen tällaista ollut. Ei koskaan.
Siirtäisiköhän Aron Olli pelejä vapun jälkeiselle viikolle, jos kiltisti kysyisi?
Mä missasin lauantain ja tän päivän pelit kokonaa että telkkaristakaan en nähnyt, niin nyt perkele ei siirrellä kun viimeset 2 tai 3 sopii erinomaisesti omaan kalenteriin. Siistiä kyllä mennä keskiviikkona hallille!Vituttaa kun olen perjantaina ja lauantaina reissussa ja jää peli(t) väliin.
Siirtäisiköhän Aron Olli pelejä vapun jälkeiselle viikolle, jos kiltisti kysyisi?
"Ahdistuksesta voimaa" on meidän sanamuoto ollut 20 vuotta ;)”Vitutuksella voittoon” oli selvästi päivän teema.
Ite olen iloinen siitä, että sua vituttaa. Kertoo seuran merkityksestä.Ei löydy sanoja tällä hetkellä, ei vittu löydy. Miten aina niissä peleissä joissa satun olemaan paikalla, tulee nämä "vuosisadan oudoimmat ratkaisut" juuri silloin ja vastustajalle tietenkin. Lukon propellikiekko 2014 ja nyt tämä.
Sehän se varmaan on. Eilinen voittokin maistui jotenkin makeammalta kuin aikaisemmin. Ehkä se Bluesin aikojen tunne on palaamassa vähitellen kohti entistä. Hallilla käyminen lauantaina jotenkin laukaisi ja palautti vanhoja fiiliksiä. Ihan jo pelkkä hallin tuoksu, Liigaan verrattavissa oleva tunnelma, Aki Eurolan ääni ym. pikkujutut avasi niitä mielen nostalgisia, alitajuisia sopukoita.Ite olen iloinen siitä, että sua vituttaa. Kertoo seuran merkityksestä.
Samaistun. Myös ollut kuitinmäentien ja merituulentien bussipysäkeillä ja lyhtypylväissä prkl..Ei suoraan liity Kiekko-Espooseen, mutta vituttaa kaikki IFK katumainokset mitä tänään näin autolla ajaessa Espoonlahdessa. Jos olisin eurojaska miljonääri niin maksaisin henkilökohtaisesti siitä, että IFK tai muiden jengien mainoksia ei kuntarajojen tälle puolelle laitettaisi ainakaan seuraavaan 10 vuoteen ja ne korvattaisiin Kiekko-Espoo mainoksilla. Ei muuta.
No IPK:n veskari seisoi tänään päällään. Ei hätää.Vituttaa että Iso-Kuortti mättää maaleja KiVassa samaan aikaan kun meillä vain puhallellaan muniin.
No IPK:n veskari seisoi tänään päällään. Ei hätää.
Myös Lemberg pelaa vähän liian hyvin tällä hetkellä naapurissa.Vituttaa että Iso-Kuortti mättää maaleja KiVassa samaan aikaan kun meillä vain puhallellaan muniin.
Aika näyttää. Mutta kyllä siellä on potentiaalia.Sori, ei mee läpi. Kuka meillä tällä kaudella tekee rumat maalit?