Eihän ne niitä paitoja itse tee vaan tilaa näköjään Jersey53:lta. Kun ovat saaneet valkoisetkin paidat suunniteltua, samalla se sininen tms. olisi/on varmasti hoitunut.Enpä usko että tuo valkoinen on kotipelien paidan väri. Annetaas nyt vähän ajan kulua.
Voisi kuvitella että kun operoidaan pienemmällä budjetilla niin henkilökuntaa asioita hoitamassa on myös vähemmän.
Jos seuraa aletaan kollektiivisesti kutsumaan Blegiksi, saavun paikalle ainakin kerran enemmän kuin nyt.
Vaikea olla seuraamatta ainakin jollain tasolla, kun tuossa hallissa käyminen on ollut niin pitkään iso osa elämää. Lisäksi ystäväpiiristä aika moni oli käynyt ainakin tässä ekassa pelissä hallilla, joten sitäkin kautta kuulee ja näkee kaikenlaista.Ei kai kenenkään ole pakko tätä seuraa seurata. Kummasti vaan kiinnostaa.
Sitä paitsi vahvempi statement se on huutaa peleissä Bluesia tai Kiekko-Espoota kuin jäädä pois.
Jännä juttu kyllä. Sinä et varmaankaan ollut mukana vaatimassa esim. kulman porukkaa jäämään kotiin ja boikotoimaan JE:n toimintaa, mutta tästä tuli kuitenkin tämä pieni roolien vaihtuminen mieleen. Silloin osa kannatti omaa jengiä hautaan saakka ja kävi hallilla, ja toinen osa päätti boikotoida. Nyt taas ainakin osa silloin boikottiin menneistä on saapumassa takaisin ja valittaa kulman jengille, että kannattakaa paikallista seuraa, mutinat pois ja hallille. Edelleenkään kumpikaan osapuoli tuskin tulee joustamaan omissa mielipiteissään.
Joo, ei tämä ollut mitenkään suunnattu sinua kohtaan. Satuit vaan tuomaan tuon asian mieleeni. Sinulla on täysi oikeus omaan mielipiteeseesi. Itse en vaan jaa tuota näkökantaa.En näe omassa toiminnassa epäloogisuutta koska kävin sillon hallilla ja käyn siellä edelleen. Mulle tää on edelleen se Espoon edustusjengi jota oon kannattanut vuodet, sanoit sinä, Jussi Salonoja tai Mika Rautio mitä tahansa.
En näe miksei sitä voisi kutsuakin blegiksi. Itse ajattelin käydä peleissä Bluesin tamineissa. Samaa seuraa kannatan. Kuori vaan muuttunut rumemmaksi.
Sitä paitsi vahvempi statement se on huutaa peleissä Bluesia tai Kiekko-Espoota kuin jäädä pois.
K-Espoo / Blegi nimen huutaminen matseissa ei ole mikään statement EU:n johdon suuntaan (jos sen siihen suuntaan pitäisi olla), ellei se ole johdonmukaista ja ison porukan suorittamaa myös visuaalisesti bandiksilla jne. Enkä tiedä mitä hyötyä siitä olisi. Haettaisiinko tuolla Blegi-nimellä jatkuvuutta vanhaan vai ohitettaisiin paska ja epäsopiva nimi?
Nämä tietyt nimimerkit on niin ihanan lutuisia. Nyt pari limpparia kurkkuun, kiukku pois ja ajoissa nukkumaan.
Ei kai kenenkään ole pakko tätä seuraa seurata. Kummasti vaan kiinnostaa.
1) Samaa mieltä tarjoilun laadusta, hinnasta ja tätä kautta loogisesti myös hinta/laatusuhteesta. Selostakaa nyt joku ydinkohdat Restel-sopimuksesta,on ihan oikeasti iso este, kun yrittää saada koko perhettä mukaan matsiin. Ja kun tässä kaupungissa olisi se Pohjanmaan grilli, jonka tarjoomuksilla katselisin vaikka viime kauden uusintaa jumbotronilta.
Eihän siellä ole noista mainitsemistasi enää kuin Subway. Hese lähti vuosi tai kaksi sitten ja Joy's jo silloin kun Restel tuli takaisin.Käsittääkseni Restel on sijoittanut Areenan infraan, joten sitä on hankala potkia pois. Kyseessä lienee samankaltainen sopimus, kuin hallin rakentamisen rahoittaminen aitoita myymällä. Restelillä taitaa myös olla yksinoikeus ravintolapalveluihin Areenalla, tosin saatan olla väärässä. Onhan siellä (kai vieläkin?) Subway, oli Hesburger ja Joy's. En tiedä toimivatko/ovatko sitten toimineet "Restelin alla".
Eihän siellä ole noista mainitsemistasi enää kuin Subway. Hese lähti vuosi tai kaksi sitten ja Joy's jo silloin kun Restel tuli takaisin.
Tietääkö kukaan, kuinka pitkään tämä nykysopimus on voimassa?
Niin no treenipaidathan ne kai onkin. En lähtisi luottamaan Mestiksen sivujen tietoihin. Sinne voi olla ilmoitettu mitä vaan. Uskon, että pelkaudelle tulee eri paidat ja harjoituspeleissä käytetään pikaisesti niitä varten hankittuja paitoja. Tuleehan noihin vielä mainoksetkin. En näe, että paitojen toimittajaa pitäisi sen takia vaihtaa, että harjoituspeleissä pelataan halvoilla paidoilla. Toimittajahan toimittaa sitä mitä asiakas tilaa. Eiköhän tuokin firma osaa tehdä ihan hyviä paitoja jos sellaisia tilataan.Joku tiesi toisessa ketjussa Mestiksen sivujen kertoneen, että kotipaidan väri tulee olemaan sininen. Samalla kun kotipaidan väri vaihtuu, voisi vaihtua myös paitafirma. Aidosti, treenipaidoilta näyttävät sublimaatiopainetut paidat edustusjoukkueella? Vaikka porukassa onkin paljon nuoria kavereita, niin voisi kai sitä edes yrittää saada joukkue näyttämään aikuisten joukkueelta. Varmasti ovat halvat, mutta siltä kyllä näyttävätkin. Eli päin helvettiä hoidettu tämäkin asia, ei tästä mitään tule.
Aika järjestään tuon firman paidat ovat kyllä ihan samaa kamaa.. Mä veikkaisin, että heidät valitaan toimittajaksi juuri halvan hinnan takia. Jos haluttaisiin laatua, paitatoimittajaksi olisi varmasti valittu joku ihan muu. Sama firmahan toimitti ainakin KooKoon ja käsittääkseni myös Pelicansin paidat viime kaudella. Itse olen sitä mieltä, että Mestiksessä ei tarvitsisi mitään preseason-paitoja.. Toki jos oikeat paidat saatiin tilattua myöhässä, on loogista ottaa jostain läheltä nopeasti kasaan saadut paidat siksi aikaa. Silti, näitäkin toimittajia on erilaisia ja laadussa on eroja.Toimittajahan toimittaa sitä mitä asiakas tilaa. Eiköhän tuokin firma osaa tehdä ihan hyviä paitoja jos sellaisia tilataan.
En tosiaan tiedä KO yrityksestä juuri mitään, mutta katsoin Facebookista niiden videon, jossa esiteltiin Sportin ensi kauden paitaa. Ihan laadukkaalta se vaikuttaa. Logo Brodeerattu suoraan paitaan ja numerot kohokuviolla. Muutenkin ihan asiallisen oloinen paita.Aika järjestään tuon firman paidat ovat kyllä ihan samaa kamaa.. Mä veikkaisin, että heidät valitaan toimittajaksi juuri halvan hinnan takia. Jos haluttaisiin laatua, paitatoimittajaksi olisi varmasti valittu joku ihan muu. Sama firmahan toimitti ainakin KooKoon ja käsittääkseni myös Pelicansin paidat viime kaudella. Itse olen sitä mieltä, että Mestiksessä ei tarvitsisi mitään preseason-paitoja.. Toki jos oikeat paidat saatiin tilattua myöhässä, on loogista ottaa jostain läheltä nopeasti kasaan saadut paidat siksi aikaa. Silti, näitäkin toimittajia on erilaisia ja laadussa on eroja.
Pitäisi hypistellä paitaa kädessä, että saisi paremman tiedon sen laadusta. Tuossa on tosiaan logo sekä numerot kunnossa ja on selkeästi haettu Reebokin/CCM:n paidoista vähän mallia muutenkin. Varmasti reilusti kalliimpi versio kuin tämä EU:lla nyt käytössä oleva. En ole kyseiseltä firmalta moisia ennen nähnyt. Ehkä heilläkin on tapahtunut hiukan tuotekehitystä valikoimassa.En tosiaan tiedä KO yrityksestä juuri mitään, mutta katsoin Facebookista niiden videon, jossa esiteltiin Sportin ensi kauden paitaa. Ihan laadukkaalta se vaikuttaa. Logo Brodeerattu suoraan paitaan ja numerot kohokuviolla. Muutenkin ihan asiallisen oloinen paita.