Vitutusketju

  • 1 352 723
  • 7 506

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Kannattaisi jakaa ämpäreitä

Ämpäreitä jaettiin spontaanisti keväällä 2017, kun halvat kausikortit tuli myyntiin ja Tero Lehterän sopimus julkaistiin. Ulkona oli hyvä jono jo 45 min ennen myynnin alkua, ja Viljakaisen Jussi kulki naureskellen ohi, että täällähän on hyvä meininki. En muista, kuka ämpärit otti puheeksi, mutta Viljakainen tuli muutaman minuutin päästä takaisin ja toi jokusen löytämänsä keltaisen ämpärin siihen jonoon jaettavaksi.

Muistaakseni aurinko paistoi, ämpärihomma huvitti spontaanisti kaikkia ja tulevaisuus näytti valoisalta. Iloitsin myös silloin Tero Lehterän palkkaamisesta. Tässä tilaisuudessa Lehterä heitti sen maininnan, että hän soitti itse SaiPalle edellisenä syksynä lokakuussa (?). Tarkensi kyllä heti perään, että tiesi Santasella olevan yhden vuoden sopimuksen.
 

Tupaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa ja Saimaan Kurra.
Ompahan taas peli. Karmeita oman pään munauksia ja tämän pitäisi olla ammattilais sarja.
 
Turhauttaa kyllä tää jatkuva kyntäminen. Miten hyvältä maistui kun Pekka Virta itse tänne valmentamaan ja Kikon kaltaisia Liigan tähtipelaajia. Mutta mitä vielä, molemmat jo kaukana täältä. Eikä jää tähän tämänKÄÄN kauden osalta. En ole vihainen, olen kirjaimellisesti pettynyt.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Turhauttaa kyllä tää jatkuva kyntäminen. Miten hyvältä maistui kun Pekka Virta itse tänne valmentamaan ja Kikon kaltaisia Liigan tähtipelaajia. Mutta mitä vielä, molemmat jo kaukana täältä. Eikä jää tähän tämänKÄÄN kauden osalta. En ole vihainen, olen kirjaimellisesti pettynyt.
Itseä kyllä vituttaa olla jokakeväinen naurunaihe. Siis en minä, mutta SaiPa, mutta ehkä minäkin vähän. Ehdotan ensi kauden sloganiksi "Operaatio Toivon palautus", kuten jenkeillä Saddamia vastaan, muistelisin. Tai ehkä parempi olisi puhua uskottavuuden palauttamisesta.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Itseä kyllä vituttaa olla jokakeväinen naurunaihe. Siis en minä, mutta SaiPa, mutta ehkä minäkin vähän. Ehdotan ensi kauden sloganiksi "Operaatio Toivon palautus", kuten jenkeillä Saddamia vastaan, muistelisin. Tai ehkä parempi olisi puhua uskottavuuden palauttamisesta.
Jos toiminta niin kentällä kuin konttorissa ei tee suurta ryhtiliikettä, niin ensi kauteen voidaan lähteä operaationimellä: Tavoitteena meidän mestaruus (15.sija).

Ikävää olla näin negatiivinen heti uuden vuoden alkuun, mutta tilanne organisaatiossa on tällä hetkellä sellainen, että valoa on näkyvissä ihan yhtä paljon kuin Utsjoella kaamosaikaan.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Ikävää olla näin negatiivinen heti uuden vuoden alkuun, mutta tilanne organisaatiossa on tällä hetkellä sellainen, että valoa on näkyvissä ihan yhtä paljon kuin Utsjoella kaamosaikaan.
Tämähän on tavallaan ihan positiivinen näkökanta. Utsjoellakin on kaamosaikaan pimeää, mutta samaan aikaan siellä tiedetään ilman pienintäkään epävarmuutta, että ei tämä synkkyys loputtomiin kestä. Kohta aurinko paistaa taas.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Tämähän on tavallaan ihan positiivinen näkökanta. Utsjoellakin on kaamosaikaan pimeää, mutta samaan aikaan siellä tiedetään ilman pienintäkään epävarmuutta, että ei tämä synkkyys loputtomiin kestä. Kohta aurinko paistaa taas.
Ja sitten kun se paistaa se ei enää laske ollenkaan. Voi veljet mikä meitä odottaakaan auringonnousun jälkeen!
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Jos joku vituttaa on se, että itte tyritään 2-0 hyökki ja sit sohelletaa omissa iha käsittömässä tilanteessa. Jaa no se ei onneks menny, mutta lähellä oli.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Väärin voitettu?
Toi mun kommenttihan kuvasi kahden ensimmäisen erän esitystä niinkuin varmasti tajusit niin mikähän tarve tulla jälkikäteen vääntämään seuraavana päivänä? Ei liity pelin lopputulokseen mitenkään jos kommentoi peliesitystä 40 minuutin jälkeen vaikka sekin lienee kiellettyä. Nyt oli onneksi niin huono vastustaja ettei omiin heilahtanut tuota yhtä enempää kahdessa erässä. Kiva kuitenkin et jotku täällä oikee odottaa sitä että pääsee harvojen voittojen jälkeen kaivelemaan viestejä. 12 pistettä edelleen 10.sijaan.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Eihän tätä varmaan saisi sanoa, mutta aika vastenmielinen ilmiö tuo saman joukkueen kannattajille vittuilu voittopelin jälkeen.

Ja en kyllä itsekään heittänyt mitään viestiä eilen pelin jälkeen tyyliin "iso W!". Ja miksi en? En katsonut koko peliä, joten tuntuisi feikiltä laittaa joku kiitosviesti hienosta illasta.

Ja miksi en katsonut? En asu Leprassa enkä tilaa tällä hetkellä CMorea. Ja mitään faktatietoahan minulla ei ole, mutta voi olla muutama muukin SaiPan kannattaja, joilla ei tällä hetkellä ole tilausta voimassa. Se kuitenkin maksaa jonkin verran, eikä peleissä ole sen kummempaa panostakaan. Itse voisin kyllä sitten tilata taas kun Mestarien liiga jatkuu, mutta nyt ei jaksa maksaa CMoresta. En usko olevani yksin sen kanssa, etten nyt katso pelejä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös