Mulla ei suoraan sanottuna ole edelleenkään mitään käsitystä millaista peliä tuon joukkueen on tarkoitus pelata. Tirkkosella oli selkeä identiteetti ja tiesi mitä voi ja pitää odottaa hyvänä iltana. Nyt ei kyllä osaa edes arvata.
Kirjoittelin muistini mukaan tästä jo jossain ketjussa aiemminkin, mutta todetaan nyt uudestaan, että jos tämä on nyt "välikausi" tai "projektikausi", niin miksi Hamiltonille ja McFarlandille on sorvattu vuoden pahvit ilman optiota?Vaikka kuinka asian on tiedostanut että tästä kaudesta tulee "välikausi" tai "projektikausi", ihan sama miten sen itsellensä selittää, niin kyllä vituttaa katsoa tuota joukkueen peliä. Neljässä vuodessa oppi liian hyvään ja tekee pahaa katsoa tuota nykyrimpuilua. Jos tuohon peliin saisi sen jonkun idean tai liekin ja silti tulisi takkiin, niin olisi sekin helpompi ymmärtää. En mä ala ranteita vielä auki vetelemään, mutta yleensä kehityksessä on tarkoitus mennä eteenpäin, ei taakse.
Kirjoittelin muistini mukaan tästä jo jossain ketjussa aiemminkin, mutta todetaan nyt uudestaan, että jos tämä on nyt "välikausi" tai "projektikausi", niin miksi Hamiltonille ja McFarlandille on sorvattu vuoden pahvit ilman optiota?
Jos noin on nappulat, niin varmaankin vain ajan kysymys tällä menolla, milloin aukeaa ketju "Potkut Santaselle". Kuka tässä vaiheessa muka olisi vapaana? Ei varmaankaan kukaan. Minä en moisia ketjuja availe, mutta jos 15 pelin jälkeen oltaisiin 1.00 pisteen vauhdissa niin alkaa Santasen palli heilua jo hieman luottavaisemmankin kannattajan silmissä.Henkilökohtaisesti olin heti alkuun Santasen promoa vastaan. Tirkkosen teeseillä mentiin viime kaudet mikä nyt toimi ihan hyvin, mutta se mitali jäi silti haaveeksi. En millään usko, että Santanen tuo sitä uutta tuulahdusta tuohon joukkueeseen ja organisaatioon mitä se olisi ehdottomasti tarvinnut (esim. Kivi). Nyt meillä on uusi TJ sekä vanha kakkosvalmentaja päävalmentajana, joitten molempien pitäisi todistaa olevansa edes sillä tasolla missä edeltäjänsä olivat. Puntti tutisee molemmilla ihan varmasti. Kausi on vasta alussa, mutta mitä sisäpiiriläisiltä olen vähän kuulluut niin ei hyvältä näytä. Joukkue on tällä hetkellä kentällä aivan purjeessa. Toivottavasti jotain muutoksia alkaa tapahtua, muuten on aika kylmää kyytiä edessä loppukausi.
Eipä tässä nyt ihan totaalisti pidä luovutusmielialaa ruveta saarnaamaan. Katselin ja kuuntelin osin radiosta kiekkokierrosta ja kyllähän tuo peli on muillakin sekaisin. Näin äkkiseltään heittäisin Kärpät ja JYP katsomatta tulokseen, koska paskallakin pelillä voi voittaa. Sitten HPK ja TPS, joiden peli ihmeellisesti heittelee. Eli ei ne kuviot ole muillakaan vielä hioutuneet.Henkilökohtaisesti olin heti alkuun Santasen promoa vastaan. Tirkkosen teeseillä mentiin viime kaudet mikä nyt toimi ihan hyvin, mutta se mitali jäi silti haaveeksi. En millään usko, että Santanen tuo sitä uutta tuulahdusta tuohon joukkueeseen ja organisaatioon mitä se olisi ehdottomasti tarvinnut (esim. Kivi). Nyt meillä on uusi TJ sekä vanha kakkosvalmentaja päävalmentajana, joitten molempien pitäisi todistaa olevansa edes sillä tasolla missä edeltäjänsä olivat. Puntti tutisee molemmilla ihan varmasti. Kausi on vasta alussa, mutta mitä sisäpiiriläisiltä olen vähän kuullut niin ei hyvältä näytä. Joukkue on tällä hetkellä kentällä aivan purjeessa. Toivottavasti jotain muutoksia alkaa tapahtua, muuten on aika kylmää kyytiä edessä loppukausi.
Kyl on säälittävä ja munaton lammaslauma saatu kasaan. Alkaa kärsivällisyys loppua.
Santanen vastasi Tirkkosen aikaan YV:stä. Jos nyt on niin, että uusi apuvalkku hoitaa YV:tä. Siinä olis sitte korvaaja, jos tulee tarve vaihtaa Sanni. =)Olikos se nyt niin, että Santanen vastasi yv pelaamisesta myös Tirkkosen aikana? En vittu voi ymmärtää tuota ylivoiman surkeutta. On jo tällä kaudella hukattu yksi 5-3 yv ja nyt pelattiin 5 min ylivoimaa ja sen aikana vastustaja sai paremman myllyn aikaiseksi.
Tersa kerää kuulemma autoja. Näin aikoinaan jossain huutokaupassa jonkun öljysheikin kullataisen limusiinin olevan myynnissä hintaan 100 miljoonaa €. Ehkä kaikki tuloina saadut rahat on pistetty likoon, halli joukkueineen pantattu ja koko yhtiön osakkaiden omaisuus pistetty kultaseen limoon ja vielä päältä uupuva summa lisää velkaa. Vitsi vain.Hankkikaa nyt saatana se ykkössentteri. Tuosta Koskirannasta ei siihen ole ja nyt vielä Järvinenkin telakalle.
Aika vaikea se on saada toimimaan, kun päivääkään ei ole noilla yv-koostumuksilla treenattu/pelattu.Olikos se nyt niin, että Santanen vastasi yv pelaamisesta myös Tirkkosen aikana? En vittu voi ymmärtää tuota ylivoiman surkeutta. On jo tällä kaudella hukattu yksi 5-3 yv ja nyt pelattiin 5 min ylivoimaa ja sen aikana vastustaja sai paremman myllyn aikaiseksi.
Selittää tämän iltaisen mutta ei koko alkukautta.Aika vaikea se on saada toimimaan, kun päivääkään ei ole noilla yv-koostumuksilla treenattu/pelattu.