Vitutusketju

• 1 611 111
  • 9 030

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raimon Rakuunat
Eipä ole muuten hallilla näkynyt
Eikö seuran kannattaminen enää kiinnostakaan kun ei ole itse päällikkö?

Jokainen entinen omistaja jos tulisi vielä lähivuosinakin esiin ja toteaisi ettei homma vaan toiminut, toteaisin ainakin itse että vettä Imatrankoskessa ja hienoa jos tuutte peleihin kannustaan. Laitetaan vaikka vielä isot aplodit kaikelle mitä olette seuran eteen tehneet ja maksaneet.

Markkasen Turkin jutuista aina joku kouvolalainen tai vastaava mitätön pelle tulee tänne huutelemaan varmasti vielä kymmenenkin vuoden kuluttua. Koska on helppo huudella.

Itse vain muistelen Jussin uraa ja viimeisiä pelivuosia SaiPassa, sekä sitä tosiasiaa että poltti omia rahojaan seuraan kohtalaisen summan. Oli lopputulos sitten mikä hyvänsä niin se on kokonaisuudessaan silti enemmän kuin harva on tehnyt.

Toki isoin kiitos tällä hetkellä kuuluu uusille omistajille.

kunnonjykit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Vittu mitä touhua. Joku IFK fani hyökkää SaiPa paitasen kimppuun, kenellä kaks pientä lasta mukana. Peli on peliä, eikä väkivalta kuulu fanitukseen. Häpeällistä ja säälittävää.
Jahas. Ei näin. Mitähän jäi lapsille mieleen matsista?
Propsit siitä miten muu ketju reagoi viestiin. 100% tuomio omilta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy