Epäuskoa tässä yritin kanavoida harjoitteisiin liittyen. Mikä minä toisaalta olen sanomaan, mutta huhhuh.En ole varma oliko tämä kielto kritisoida voiton jälkeen vai epäuskoinen toteamus harjoitteista? Harjoitteet nimittäin oli tässä totta.
Epäuskoa tässä yritin kanavoida harjoitteisiin liittyen. Mikä minä toisaalta olen sanomaan, mutta huhhuh.En ole varma oliko tämä kielto kritisoida voiton jälkeen vai epäuskoinen toteamus harjoitteista? Harjoitteet nimittäin oli tässä totta.
Ei ole sen viime kauden loukin jälkeen missään vaiheessa päässyt aiemmalle tasolleen. Onko vieläkin jotain pientä vaivaa, vai onko se ongelma korvien välissä? Veikkaan jälkimmäistä.Löysä->löysempi->Viitasalo. Vituttaa katsoa tuota löysäilyä. Toivottavasti löytää mieluisamman pelailupaikan maajoukkue tauolla.
Ihan turha viestinnässä on mitään tällaisia ulostuloja tehdä, jos niitä tukevia oikeita toimenpiteitä ei ole. Hämäläisen Ville päävalmentaa huomennakin ja omistajat odottelevat menestysaikoja.Ränttään tässä jo valmiiksi mediatiimille joka geneerisesti toteaa et "Harmillinen 9-0 -tappio Turussa mutta hei tulkaa Lauantaina 75v matsiin kaikki!" vähän niinkuin joku S-ryhmä konsanaan, vailla mitään tunnetta - Viljakainen & co tässä kohtaa sentään yrittivät ja tulivat ulos kriisiviestinnällä kertoen että nyt menee hommat päin vittua ja otetaan koko SaipaNationina ryhtiliike & yritettiin aidosti vakuuttaa että myös toimistolla tehdään kaikki kurssin kääntämiseksi.
fanikatsomon autistitsempparit chanttaavat vielä muiden 1700 katsojan jo poistuttua.
Jussin lähtö saipulista oli kyl iso menetys. Mie jo silloin sanoin et kukaa ei arvaakkaan ettei tommosia ukkoja kasva puissa. Viljakainen osas sopivalla huumorilla tasoittaa vitutusta. Ei selitelly ja ei todellakaa ollu mitää peruspaskaviestintää. Hienoa ja aitoa viestintää missä laitettii ittensäkki peliin ihan satasella.Ränttään tässä jo valmiiksi mediatiimille joka geneerisesti toteaa et "Harmillinen 9-0 -tappio Turussa mutta hei tulkaa Lauantaina 75v matsiin kaikki!" vähän niinkuin joku S-ryhmä konsanaan, vailla mitään tunnetta - Viljakainen & co tässä kohtaa sentään yrittivät ja tulivat ulos kriisiviestinnällä kertoen että nyt menee hommat päin vittua ja otetaan koko SaipaNationina ryhtiliike & yritettiin aidosti vakuuttaa että myös toimistolla tehdään kaikki kurssin kääntämiseksi.
No jopas nyt meni tunteisiin. Toki ymmärrän reaktiot täällä koska varmasti faniryhmästäkin porukkaa tänne kirjoittaa. Ainakin ne jotka kykenevät tuottamaan kokonaisia lauseita.Semmonen juttu, että autisti-sanan käyttäminen solvauksena on todella perseestä.
No jopas nyt meni tunteisiin.
Mistä ihmeen faniryhmästä tässä nyt edes puhutaan? Mikä siellä nyt on mennyt tunteisiin? Siis Lötjönen ja pari muuta kaveriako nyt on joku ongelma? Vaikka kritiikki todellakin on hyvästä niin sanon kulttuurista sen verran, että jos siellä päädyssä ei olisi enää ketään, ei seuraa voisi pitää pelastamisen arvoisena.No jopas nyt meni tunteisiin. Toki ymmärrän reaktiot täällä koska varmasti faniryhmästäkin porukkaa tänne kirjoittaa. Ainakin ne jotka kykenevät tuottamaan kokonaisia lauseita.
Pyydän anteeksi kaikilta autisteilta.
Joka tapauksessa SaiPan faniryhmä vaikuttaa suhteellisen mihinkään reagoimattomalta kasalta lapasia joista tulee ensimmäisenä mieleen Tyrionin impersonaatio Orson - serkusta. Jos ei aukea, tsekkaa YouTubesta.
Siellä oli joskus vielä jotain johtajuuttakin kait, mutta ovat ilmeisesti kyllästyneet ja poistuneet paikalta.
Ja hivenen kulunutta argumentointia että mene itse heiluttamaan lakanaa jos meno ei miellytä.
Faniryhmä on se minkä tehtävä juurikin on ottaa kantaa. Yksikään muu Liigan faniryhmä ei olisi katsellut tällaista menoa enää aikoihin tekemättä jotain selkeää mielenilmausta.
Olen ollut oikeastaan aina sitä mieltä ettei Lappeenrannassa ole mitään oikeaa jääkiekkokulttuuria ja nyt viimeiset ajat ovat kyllä sen hyvin vahvistaneet.
Ja tämän kritiikin autisti-sanan käyttöä kohtaan esittää kaveri, joka nimittää suosikkiseuraansa saattohoitopotilaaksi?Semmonen juttu, että autisti-sanan käyttäminen solvauksena on todella perseestä. Jos tarkoitat jotain oikeaa pelissä käyvää autistiporukkaa, niin perseestä on myös nälviä heitä tai ylipäätään ketä tahansa kannustajaa siitä että kannustavat. Ei heidän kannustuksensa ole se viimeinen este Hämäläisen potkujen tiellä, ja jos haluaa nähdä seisomakatsomossa jonkun haistakaa vittu -lakanan tyylisen mielenilmauksen, niin sopii järjestää sellainen sinne omalla porukalla.
Ei taida olla innokkaita lakanoiden tekijöitä. Willimiehet taisi olla noita aiempia lakanoita värkkäilemässä. Tämä vain oma ajatus asiasta.Minäkin olen ihmetellyt miksi ei ole näkynyt Villelle potkuja vaativaa lakanaa Kaukaan päädyssä. Hyvin herkästi oltiin kyllä vaatimassa potkuja valmentajalle, joka oli kaksi kertaa peräkkäin vienyt SaiPan jatkopeleihin runkosarjan jälkeen, mutta heti kun alkoi mennä huonommin alkoi lokakampanja...
Vuosittainen muistutusviesti Lehterän käytössä olleista suhteellisesti sekä absoluuttisesti SaiPan kaikkien aikojen ylivoimaisesti suurimmista resursseista ja tästä huolimatta tasaisesti laskeneesta urheilullisen tuloksen käyrästä. Ei tarvittu lokakampanjaa, hän teki sen ihan itse.Ja tämän kritiikin autisti-sanan käyttöä kohtaan esittää kaveri, joka nimittää suosikkiseuraansa saattohoitopotilaaksi?
Minäkin olen ihmetellyt miksi ei ole näkynyt Villelle potkuja vaativaa lakanaa Kaukaan päädyssä. Hyvin herkästi oltiin kyllä vaatimassa potkuja valmentajalle, joka oli kaksi kertaa peräkkäin vienyt SaiPan jatkopeleihin runkosarjan jälkeen, mutta heti kun alkoi mennä huonommin alkoi lokakampanja...
Joo siellä taitaa olla vakio kannattajakunta enemmänkin sellaista (Petri Matikaista lainaten) "syödään paska ja mennään eteenpäin"-tyyppistä.Päädyssä on enää kannattamiseen uskonnollisen kaltaisesti suhtautuvaa sakkia. Kukin tavallaan ja kiva, että on harrastuksia, mutta en odottaisi heiltä mitään kriittistä lakanaa.
Kiitos huomautuksesta. Kuten ehkä luittekin, pyysin anteeksi autisteilta ja muutin vertaustani todenmukaisenpaan suuntaan. Nyt ovat taatusti kaikki tyytyväisiä.Vaikka ajat ovat kovat niin näitä autisti- ja koulukiusaajajuttuja ei tarvita palstalle. Niistä voi seurata kurinpitoa ja sitten voi vasta päähän ottaakin.
T. Modet
On sillä hyvä pelisilmä ja rytmityksen taju kuten Armstrongilla. Lisäksi hänellä on hyvä laukaus. Nämä ominaisuudet eivät vaan riitä nykypäivän luisteluliigaan.Sanokoon kuka mitä tahansa, niin Helewka on ihan paska, hyvä että kestää luistimillaan.
Eikös tänään kuitenkin 0+2 kerännyt?On sillä hyvä pelisilmä ja rytmityksen taju kuten Armstrongilla. Lisäksi hänellä on hyvä laukaus. Nämä ominaisuudet eivät vaan riitä nykypäivän luisteluliigaan.