Sekin on totta, mutta läskikasan tekeminen maalin eteen olisi parempi metodi, kun tuo seisoskelu.Se on aivan sama vaikka sitä puolustusta valmentaisi Paul Coffey.
On ns. mopolla moottoritiellä nämä Mestis-miehet.
Kännissä kasattu jengi?
Sekin on totta, mutta läskikasan tekeminen maalin eteen olisi parempi metodi, kun tuo seisoskelu.Se on aivan sama vaikka sitä puolustusta valmentaisi Paul Coffey.
Kännissä kasattu jengi?
Minä jaksoin ajatella näin jonkin aikaa, kunnes ymmärsin, että SaiPan pelaaminen on kehittynyt kauden aikana vain huonommaksi.Se on aivan sama vaikka sitä puolustusta valmentaisi Paul Coffey.
Kännissä kasattu jengi?
Ei yllätä ettei Aaro Brännare näe mitään väärää videolta.Aloin jälkikäteen katsomaan ja tuon 1-0 - maalin tilanne on kyllä hämmentävä. Sompin maila tökkii piiroista juuri ennen laukausta, tuon selvempää häirintää ei mielestäni ole. Siitä Av josta 2-0 on todella vääryys.
Tulin mukaan kakkoserään tvn ääreen. Kakkoserä mun mielestä oikein hyvää peliä.
Sit alkaa kolmas ja alkaa samalla peri-Saipalainen meno johon olen aivan loputtoman kyllästynyt.
SaiPalla unelmapaikka - ei maalia (oli kolmas putkeen jos ajatellaan pelin jatkumoita tokasta erästä)
-> seuraavassa päädyssä Tapparan ukko sitoo mailan kainaloonsa = koukkausjäähy. Tappara painaa YVlla 4-1:n. (Me tehdään hitonmoinen työ yhtä maalia kohden ja kaveri räppää puoli-ilmaisia)
-> Tapparan Puhakka painanu Saipaa vastaan kauden ekat maalinsa (aina uran tai kauden ekan kirous vs Saipa) EDIT: tätä kirjoittaessa painaa hatullisen. Ai että.
Millä nää paskat kierteet katkotaan? Enää odotetaan "liikaa pelaajia jäällä" -jäähyä. Sit on kaikki nähty.
Saahan Hämäläinen valmentaa SaiPassa niin kauan kuin haluaa. Noilla näytöillä ei pääsisi edes Mestikseen päävalmentajaksi mutta SaiPaan kyllä 2v suora soppari. Vitun suojatyöpaikka.Peleihin valmistautumisesta kannattaisi lähteä liikkeelle. Peli ei kestä 5 tai 10 minuuttia.
Hämäläisen bravuuri on nämä luokattomat pelien alut. Luukuista tullaan ihan miten sattuu, joko lataus menee totaalisen yli tai sitten häntä koipien välissä.
Tätä osa-aluetta Hämäläisen tulee kehittää, mikäli meinaa jossain joskus valmentaa.
Saahan Hämäläinen valmentaa SaiPassa niin kauan kuin haluaa. Noilla näytöillä ei pääsisi edes Mestikseen päävalmentajaksi mutta SaiPaan kyllä 2v suora soppari. Vitun suojatyöpaikka.
Miksi se vituttaa?Miksi Ässät on noin hyvä?
Minua lähinnä koska löin vetoa Ässät vs SaiPa runkosarjassaMiksi se vituttaa?