Vitutusketju

  • 1 354 572
  • 7 506

redpecka

Jäsen
Mut näillä mennään, eiköhän sieltä paras löydy oli systeemi mikä hyvänsä.
Arvoisat paikalle saapuneet. Anteeks jos olen olemassa taas häiritsemässä teidän saunailtaa. Mutta tervetuloa kumminkin huimien keksintöjen pariin. Tämänkertainen keksintöni on varmasti tulevan kauden hitti. Tämä keksintö koskee meitä ylipainoisia ihmisiä - eihän meitä nyt montaa ole, mut sitäkin tärkeämpiä.

Kaikki tämmöset lukeneet professorit ja lääkärit ja ravintolaterapeutit ja mitä niitä onkaan niin ne väittää, että hallissa käyminen on huono asia ja epäterveellistä ja yks neuvo mitä yksi lääkäri sanoi minulle kerran, että ei se jääkiekko itessään lihota vaan se kuinka monta makkaraa hallilla syöt, se on se juttu, siinä niitä kaloriineja on.

Nyt minä olen kehittänyt tällaisen yksinkertaisen näköisen, mutta hyvin tehokkaan ehkäisymenetelmän siihen. Sanotaan, että jos meillä on tämmönen erittäin herkullinen karsintapeli, näitähän normaalisti olisi kerran keväässä niin otetaan semmonen tanakka ote tästä Liigasta ja suljetaan se. Ja nuin! Näin se tapahtuu ja kukaan ei enää kärsi ylipainosta.

En minä ihan varma ole toimiiko tämä, mutta saahan sitä kokkeilla.

*Raikuvia aplodeja ja n**kerihuoran tilausta*

Rip jope ja keksinnöt
 
Viimeksi muokattu:

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Arvoisat paikalle saapuneet. Anteeks jos olen olemassa taas häiritsemässä teidän saunailtaa. Mutta tervetuloa kumminkin huimien keksintöjen pariin. Tämänkertainen keksintöni on varmasti tulevan kauden hitti. Tämä keksintö koskee meitä ylipainoisia ihmisiä - eihän meitä nyt montaa ole, mut sitäkin tärkeämpiä.

Kaikki tämmöset lukeneet professorit ja lääkärit ja ravintolaterapeutit ja mitä niitä onkaan niin ne väittää, että hallissa käyminen on huono asia ja epäterveellistä ja yks neuvo mitä yksi lääkäri sanoi minulle kerran, että ei se jääkiekko itessään lihota vaan se kuinka monta makkaraa hallilla syöt, se on se juttu, siinä niitä kaloriineja on.

Nyt minä olen kehittänyt tällaisen yksinkertaisen näköisen, mutta hyvin tehokkaan ehkäisymenetelmän siihen. Sanotaan, että jos meillä on tämmönen erittäin herkullinen karsintapeli, näitähän normaalisti olisi kerran keväässä niin otetaan semmonen tanakka ote tästä Liigasta ja suljetaan se. Ja nuin! Näin se tapahtuu ja kukaan ei enää kärsi ylipainosta.

En minä ihan varma ole toimiiko tämä, mutta saahan sitä kokkeilla.

*Raikuvia aplodeja ja n**kerihuoran tilausta*

Rip jope ja keksinnöt
Sillee tietenkin olen eri mieltä, että uskon ettei menis yhtään paremmin avoimessakaan sarjassa. Isojen ja pienten kuilu olis entistä suurempi.
Mut voin tokkiinsa olla väärässäkin.
 

redpecka

Jäsen
Sillee tietenkin olen eri mieltä, että uskon ettei menis yhtään paremmin avoimessakaan sarjassa. Isojen ja pienten kuilu olis entistä suurempi.
Mut voin tokkiinsa olla väärässäkin.
Voisihan se olla, mutta mitä sitten. Divarikiepin kautta silti tuntuisi pitkästä aikaa hienolta se pelaaminen jämäsijoistakin. Ja onhan Valio-Liigassakin jengejä, joilla ei ole ikinä minkäänlaista mahdollisuutta voittaa mestaruutta, mutta silti se tuntuu siellä kiinnostavan pikkuseurojen faneja.

Tai jos on kerran suljettu sarja niin tehtäisi sitten kunnolla eli palkkakatot, pelaajakaupat, varaustilaisuudet. Muuttuisi heti astetta kiinnostavammaksi.
 

Caballero76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kookoo
Voisihan se olla, mutta mitä sitten. Divarikiepin kautta silti tuntuisi pitkästä aikaa hienolta se pelaaminen jämäsijoistakin. Ja onhan Valio-Liigassakin jengejä, joilla ei ole ikinä minkäänlaista mahdollisuutta voittaa mestaruutta, mutta silti se tuntuu siellä kiinnostavan pikkuseurojen faneja.

Tai jos on kerran suljettu sarja niin tehtäisi sitten kunnolla eli palkkakatot, pelaajakaupat, varaustilaisuudet. Muuttuisi heti astetta kiinnostavammaksi.
No joo, itseä kiinnostaa ihan näinkin. Ehkä tää on vielä niin uutta, että jaksaa kiinnostaa. En kuitenkaan nää sitä avointa sarjaa pelastuksena, joten sitä kaipaa. Mut jos se tulee niin sitte mennään niillä.
 

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tässä on nyt pari kertaa tullut muisteltua minkälaista tuo nousukarsintahuuma on sählyn puolella. Naisten jengi voitti pari vuotta about kaiken runkosarjassa ja tälläkin kaudella hävisi ratkaisevasti nousukarsinnoissa ekat pelit ja se siitä. Nyt miehillä on käynnissä karsinnat ja eka sarja laitettiin lauantaina poikki kotona. Enää ei tarvitse voittaa playoff-sarjoja, kuin muutama, jotta nousisi.

Vaikka karsinnat kuulostaa aika romanttiselta, niin ainakin sählyn puolella tuo tuntuu aika hemmetin kiviseltä tieltä nousta ylös, kun yksi menee pelaamaan sarjaa alempien kanssa. Meinaa vaan sitä, että mitä jos sinne alakertaan jämähdetään, kuinka pitkään nousun yrittäminen edes jaksaa lopulta kiinnostaa?
 

emz1

Jäsen
Meinaa vaan sitä, että mitä jos sinne alakertaan jämähdetään, kuinka pitkään nousun yrittäminen edes jaksaa lopulta kiinnostaa?
Katso kuinka monelle 3 vuoden projekti on jo sietämätön ajanjakso ja mieti kuinka monta "vittu tää on tätä samaa paskaa vuodesta toiseen, en aio ostaa kausikorttia ensi kaudella" -viestiä tulisi. Todennäköisesti hallissa kävisi ne samat tyypit jotka siellä olivat tämänkin kauden loppupuolella, eli kausikorttien kanssa laskettuna n. 2000.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kohtahan meillä on ehkä Jokereiden muodossa jonkinlainen testilaboratorio siitä, että miten se joukkue kasaa itsensä uudelleen matkalla kohti kirkkaita valoja, tällä hetkellä kun on jäljellä enää savuavat rauniot (sadly pun intended).
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisihan se olla, mutta mitä sitten. Divarikiepin kautta silti tuntuisi pitkästä aikaa hienolta se pelaaminen jämäsijoistakin. Ja onhan Valio-Liigassakin jengejä, joilla ei ole ikinä minkäänlaista mahdollisuutta voittaa mestaruutta, mutta silti se tuntuu siellä kiinnostavan pikkuseurojen faneja.
Totuus on silti että avoin sarja tuo tullessaan taloudellisia katastrofeja huomattavasti enemmän ja avoimet sarjat tekee sitä maailmalla. Se on hieno ajatus nähdä Ketterä käymässä Liigassa mutta se voi olla tällaiselle jengille enemmänkin edustusjoukkueen loppu divareita korkeammalla tasolla joksikin aikaa.

Tai jos on kerran suljettu sarja niin tehtäisi sitten kunnolla eli palkkakatot, pelaajakaupat, varaustilaisuudet. Muuttuisi heti astetta kikiinnostavammaksi.
Nämä on kyllä maailman epäurheilullisimpia asioita. Saadaan joukkueista toistensa kopioita ilman oikeita brändejä. Ja kasvattitoiminnan muuttuminen turhaksi. Ei kiitos, meillä on kulttuuria.

Toki itsekin mieluusti näkisin myös sen avoimen Liigan mutta se nyt taitaa olla mennyttä.
 

redpecka

Jäsen
No niin. Sen kerran kun yritän olla pro-maajoukkue ja kiva-nämä-harkkamatsit-niin kaikilla sitten polvi paskana.

Ens kauden syysleirillä voisi sopimuspelaajilta kysyä haluaako edustaa palkanmaksajaa vai jotain hömppäturneen satunnaista ukkelia. Ahistaa tämmönen.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
No niin. Sen kerran kun yritän olla pro-maajoukkue ja kiva-nämä-harkkamatsit-niin kaikilla sitten polvi paskana.

Ens kauden syysleirillä voisi sopimuspelaajilta kysyä haluaako edustaa palkanmaksajaa vai jotain hömppäturneen satunnaista ukkelia. Ahistaa tämmönen.
Hienoahan se on että pelaajia pääseen majuun mutta sen sanon että nää höpöhöpö pelit pitäs kieltää. Katoin ekaa Tanska peliä sieltä täältä mutta ei sitä jaksanu seurata kun lopputuloksella ei ole mitään väliä.

Jos lopulliseen joukkueeseen pääsee niin hyvä, mutta palkanmaksajan ei pitäs sitä touhua kattoa. En tiedä mitä Viitasalolle tapahtunu mutta jos loukkaantu niin ei muutaku Jääkiekkoliitto maksaa rahat siihen asti että pääsee SaiPassa pelaamaan. En kyllä sitäkään ymmärrä että porukka maksaa lipun pelistä jossa ei ole mitään panosta. Sama kai heittää 20 vessan pönttöön.
 

redpecka

Jäsen
Hienoahan se on että pelaajia pääseen majuun mutta sen sanon että nää höpöhöpö pelit pitäs kieltää. Katoin ekaa Tanska peliä sieltä täältä mutta ei sitä jaksanu seurata kun lopputuloksella ei ole mitään väliä.

Jos lopulliseen joukkueeseen pääsee niin hyvä, mutta palkanmaksajan ei pitäs sitä touhua kattoa. En tiedä mitä Viitasalolle tapahtunu mutta jos loukkaantu niin ei muutaku Jääkiekkoliitto maksaa rahat siihen asti että pääsee SaiPassa pelaamaan. En kyllä sitäkään ymmärrä että porukka maksaa lipun pelistä jossa ei ole mitään panosta. Sama kai heittää 20 vessan pönttöön.
En ole ihan varma onko viestisi sarkasmia. Minä saatan toisinaan laittaa sarkasmia peliin, mutta yritän tehdä sen niin ettei jää arvailun varaan lukijalle. Nyt olen ihan välitilassa oman viestini kanssa että sinun vastauksen. Täytyy laittaa kirjainmerkkeihin ja lukee selvinpäin joskus.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Loukkaantuneiden palkka menee vakuutuksesta, ei SaiPa sitä joka tapauksessa joudu maksaa. Huonompi puoli on, että Viitasalon tasoinen korvaaja ei lähde Viitasalon palkalla. (Tämä toki mutu)
 

emz1

Jäsen
Nyt jos Nuutilla meni polvi sellai, että 9kk menee korjatessa niin menee ens kauden rosteri ihan päälaelleen.
Samalla on hyvä vähän rauhoittua ennen kuin virallista tietoa on. Polvi voi vääntyä yhtälailla niin että jalalla ei oteta askeltakaan seuraavaan 5 minuuttiin mutta se ei tarkoita että se olisi tuhannen palasina.
 

Läts

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Samalla on hyvä vähän rauhoittua ennen kuin virallista tietoa on. Polvi voi vääntyä yhtälailla niin että jalalla ei oteta askeltakaan seuraavaan 5 minuuttiin mutta se ei tarkoita että se olisi tuhannen palasina.
Tämä on ihan tiedossa, se voi myös mennä niin että kaikki tukisiteet katkeaa. Odotellaan siis tietoa. Tässä on vaa lähihistoriassa kaksi esimerkkiä tuosta pitkän mallisesta polvivammasta, niin ekana tulee mielee että eikai taas.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Toivottavasti vain polvi sijoiltaan (ristisiteet paskana tms). Minulta mennyt kymmenkunta kertaa ja ei tuo mikään kovin vakava juttu ole.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Paska juttu tuo Nuutin jalka, mutta toivotaan ettei vamma ole niin paha kuin miltä näytti. Ja onhan tässä se "hyvä" puoli, että jos loukkaantua pitää, niin mieluummin keväällä kauden viimeisessä kuin syksyllä kauden ensimmäisessä ottelussa. Nyt on vielä melkein 5 kuukautta seuraavan Liiga-kauden avaukseen.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
En ole ihan varma onko viestisi sarkasmia. Minä saatan toisinaan laittaa sarkasmia peliin, mutta yritän tehdä sen niin ettei jää arvailun varaan lukijalle. Nyt olen ihan välitilassa oman viestini kanssa että sinun vastauksen. Täytyy laittaa kirjainmerkkeihin ja lukee selvinpäin joskus.
Ei ole sarkasmia. Kuten sanoin en tiedä mitä on tapahtunut. Jos pelaajat on vapaata käyttö varaa majulle niin mielestäni voisivat sitten osallistua kuluihin.
@Läts pelaajan palkka ei aina mene vakuutuksesta. Riippuu mitä on sovittu. Joukkueen johto arvioi aina tapauskohtaisesti.
 

Kämmenrumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston
Hienoahan se on että pelaajia pääseen majuun mutta sen sanon että nää höpöhöpö pelit pitäs kieltää. Katoin ekaa Tanska peliä sieltä täältä mutta ei sitä jaksanu seurata kun lopputuloksella ei ole mitään väliä.

Jos lopulliseen joukkueeseen pääsee niin hyvä, mutta palkanmaksajan ei pitäs sitä touhua kattoa. En tiedä mitä Viitasalolle tapahtunu mutta jos loukkaantu niin ei muutaku Jääkiekkoliitto maksaa rahat siihen asti että pääsee SaiPassa pelaamaan. En kyllä sitäkään ymmärrä että porukka maksaa lipun pelistä jossa ei ole mitään panosta. Sama kai heittää 20 vessan pönttöön.

Ei pelaajan pakko noihin ole mennä, jos ei halua.. Voithan sinäkin vapaa-ajalla loukkaantua ja sen jälkeen töistä sairauslomalla.. Sikäli mikäli töitä teet..

Ja panoksettomista peleistä, oli kisapuistossakin se 700 ihmistä paikanpäällä loppukaudesta vaikka olisi sen rahan voinut vessan pönttöön heittää.. Ja tuhannen luokkaa oli kausarit ostanu tuohon päälle, ne ilmeisesti oli pönttöön heitetty kun ei kisapuistossa olleet
 

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä käyn useinkin katsomassa erilaisia harjoitusotteluita tms. merkityksettömiä pelejä lajista riippumatta. Sitä kutsutaan viihteeksi ja itseni tavoin moni muukin on valmis maksamaan siitä. Oikeasti kaikki viihde ja kaikki harrastukset ovat rahojen heittämistä vessanpönttöön. Elääkseen tarvitsee suojaa, vettä ja ruokaa. Kaikkeen muuhun rahan käyttäminen on turhaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös