Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Kyllä oli voitettavissa ollut ottelu, mutta kurittomuus lahjoitti tänään 2 pistettä Vaasaan.
Ehkä Westis ei tänään ihan 100%-tikissä ollut, en toki häntä syytä mistään, etenkin kun Ankoilla kävi aikamoinen tuuri välillä noiden vetojensa kanssa, mutta ehkä vähän luki väärin tilanteita välillä.Kyllä tää vituttaa hävitä 2-0 ja vielä 3-2 kotijohdosta. Piste sentään tuli, mutta 3p oli täysin otettavissa. Jännää, että nyt kun on alkanut maalejakin vähän tulla, niin vastaavasti omiin menee nyt turhan helppoja.
Hyvänä päivänä olisi ottanut kiinni nuo kaikki. Tänään ei ollut vaan sellainen päivä. Toisaalta kyllähän siellä hölmöiltiin Sport mukaan peliin ihan itse eikä siitä voi Westistä syyttää.Ehkä Westis ei tänään ihan 100%-tikissä ollut, en toki häntä syytä mistään, etenkin kun Ankoilla kävi aikamoinen tuuri välillä noiden vetojensa kanssa, mutta ehkä vähän luki väärin tilanteita välillä.
Sport ei tehnyt pelaamalla yhtään maalia. Kaikki oli toivotaan toivotaan silmät kiinni maalille vetoja. Tuomarilinja oli aivan perseestä. Kannattaa SaiPan pelaajienkin ruveta kyykistelemään laidassa niin saadaan vastustajalle jäähyjä.
Näkyipäs ainakin paikan päällä, toiset vaan tarkenee vähemmällä vaatetuksella.Ei näkyny tissejä.
Mutta ei telkkarissa.Näkyipäs ainakin paikan päällä, toiset vaan tarkenee vähemmällä vaatetuksella.
Touché, hallille siis kannattaa mennä.Mutta ei telkkarissa.
No kyllähän Petman veti sellaista teatteria, että vitutti katsella vaikka olen SaiPan kannattaja.Sport ei tehnyt pelaamalla yhtään maalia. Kaikki oli toivotaan toivotaan silmät kiinni maalille vetoja. Tuomarilinja oli aivan perseestä. Kannattaa SaiPan pelaajienkin ruveta kyykistelemään laidassa niin saadaan vastustajalle jäähyjä.
No kyllähän Petman veti sellaista teatteria, että vitutti katsella vaikka olen SaiPan kannattaja.
Voimia.Mutta ei telkkarissa.
Ja jos siltä tuntuu, ne voi myös etsiä instagramista. Ko. henkilö jonkun verran on SaiPan postauksia kommentoinut.Touché, hallille siis kannattaa mennä.
Ja jos siltä tuntuu, ne voi myös etsiä instagramista. Ko. henkilö jonkun verran on SaiPan postauksia kommentoinut.