No jos täältä kysyt niin ilman muuta, mutta jos Anssilta tai Peteltä kysyt, niin ei missään nimessä.Beni Korhonen tuntuu olevan tällä hetkellä täysi riippakivi, ei pärjää millään osa-alueella.
Saisiko Komben kehiin ja Korhosen sivuun?
No jos täältä kysyt niin ilman muuta, mutta jos Anssilta tai Peteltä kysyt, niin ei missään nimessä.Beni Korhonen tuntuu olevan tällä hetkellä täysi riippakivi, ei pärjää millään osa-alueella.
Saisiko Komben kehiin ja Korhosen sivuun?
Se jos mikä on KalPan kannattamisessa pysyvää, on vitutus.KalPa-kannattajan onnellisuus on sitä, että ei ihan joka päivä vituta.
Jos ei pieni kävelymatka haittaa niin Kuopio-Hallin parkkiin tullu ainaki muutamia kertoja jätettyä auto eikä oo tullu mitää.Tänä viikonloppuna KalPan pelaamisessa ei vituttanut mikään. Olin peliä katsomassa 5v poikani kanssa ja meillä oli tosi kivaa... eipä sitä reissua ilman vitutusta, nimittäin parkkisakko... Voi h*lvetti.. :D Nuo sakot saakeli pilas muuten mukavan illan... Toki sakothan on yleensä omaa hölmöyttä ja nostan tässäkin käden pystyyn virheen merkiksi. Mutta yhen jutun voisin kysyy kokeneemmilta NIiralan kävijöiltä, jotka autolla sinne tulee. Sielä on aivan perkeleen huonosti nimittäin parkkipaikkoja, joten onko heittää lisää vinkkejä minne parkkeerata?
Tänää parkkihalli oli täynnä. Perinteinen paikka mihin oon vienyt on vanha Hesburgerin paikka ja sekin täynnä. Teatterin luona olevat parkit oli täynnä...
Oikeustalon parkkiksellehan porukka taitaa autoja viiä, mutta käsittääkseni siihenkään "ei saisi" viedä kuin siihen ensimmäiseen riviin, jossa on muutamia paikkoja? Jätin kyll viime kaudella sinne muuutamaan otteeseen auton, eikä tullut sakkoa, mutta aina pelin jälkeen jänskätti kui käy :D
Kuopio-hallin parkkis tai sitten jonnekkin Niiralaan kadun (ei Niiralankadulle) varrelle (jos pieni kävely ei haittaa). Ja onhan siinä se ortodoksinen(?) kirkko ja pesäpallostadionin iso parkkipaikka suht lähellä.Tänä viikonloppuna KalPan pelaamisessa ei vituttanut mikään. Olin peliä katsomassa 5v poikani kanssa ja meillä oli tosi kivaa... eipä sitä reissua ilman vitutusta, nimittäin parkkisakko... Voi h*lvetti.. :D Nuo sakot saakeli pilas muuten mukavan illan... Toki sakothan on yleensä omaa hölmöyttä ja nostan tässäkin käden pystyyn virheen merkiksi. Mutta yhen jutun voisin kysyy kokeneemmilta NIiralan kävijöiltä, jotka autolla sinne tulee. Sielä on aivan perkeleen huonosti nimittäin parkkipaikkoja, joten onko heittää lisää vinkkejä minne parkkeerata?
Tänää parkkihalli oli täynnä. Perinteinen paikka mihin oon vienyt on vanha Hesburgerin paikka ja sekin täynnä. Teatterin luona olevat parkit oli täynnä...
Oikeustalon parkkiksellehan porukka taitaa autoja viiä, mutta käsittääkseni siihenkään "ei saisi" viedä kuin siihen ensimmäiseen riviin, jossa on muutamia paikkoja? Jätin kyll viime kaudella sinne muuutamaan otteeseen auton, eikä tullut sakkoa, mutta aina pelin jälkeen jänskätti kui käy :D
Ennen jäähallin parkkihallia KalPakin taisi mainostaa Haapaniemen kadun parkkihallia että on ilmainen pelien ajan. Pari kertaa olen sinne ajanut tällä kaudella ilman maksua ja ilman sakkoja.onko heittää lisää vinkkejä minne parkkeerata?
Ite oon vienyt siihen yhdelle riville poliisiaseman luokse auton, mutta siihen ei saa parkkeeroida viikonloppuisin, nimimerkillä en tiennyt ja parkkisakot saatu. eli ma-pe saa siihen yhdelle riville parkkeeroida poliisiaseman luokse. Lauantai peleissä oon vienyt sit parkkihalliin auton. Sen verran vaa aikasemmin tullu hallille että siellä paikkoja riittääTänä viikonloppuna KalPan pelaamisessa ei vituttanut mikään. Olin peliä katsomassa 5v poikani kanssa ja meillä oli tosi kivaa... eipä sitä reissua ilman vitutusta, nimittäin parkkisakko... Voi h*lvetti.. :D Nuo sakot saakeli pilas muuten mukavan illan... Toki sakothan on yleensä omaa hölmöyttä ja nostan tässäkin käden pystyyn virheen merkiksi. Mutta yhen jutun voisin kysyy kokeneemmilta NIiralan kävijöiltä, jotka autolla sinne tulee. Sielä on aivan perkeleen huonosti nimittäin parkkipaikkoja, joten onko heittää lisää vinkkejä minne parkkeerata?
Itsekkin olin siinä uskossa että pelin aikana sinne saa jättää, viikonloppuisinkin. Vein siihen poliisiaseman parkkipaikalle 3 kautta putkeen auton kukaan ei valitellut yhtään mitään, jätin yleensä varatuille paikoille, eikä tullut sakkoa. Nyt sitten tuli syksyllä lauantain hifki pelissä sakot kun jätin niille ns, maksullisille paikoille, sen jälkeen en oo jättänyt sinne enää viikonloppuisin autoa kun sakot tulee.Tää on hyvin jännä asia kun KalPan nettisivuilla luki (ainakin joskus) että poliisiaseman parkkipaikka on käytössä otteluiden aikana. Kuitenkin viime kaudella (jätin siis varmaan kaks vuotta suhkoht säännöllisesti auton sinne) tuli eräs järkkäri sanomaan että sakon uhalla saat jättää. Jätin silti eikä sakkoa.
Siinä Asemakadun ja Haapaniemenkadun risteyksessä on p-talo joka yleensä on tyhjänä, matkaa hallille about puolkilsaa mutta jättämällä tuonne välttää ruuhkat mitkä syntyy jäähallin sekä Kuopiohallin läheisyyteen kun kävelijät ja autoilijat purkautuu samaan aikaan pois hallista.
Viikkopeleissä täytyy tuntia aikasemmin olla jäähallin parkkihallissa kärkyllä, koska uimahallissa sattuu olemaan vesijumppatunti samaan aikaan. Kerta tuo parkkihalli on sinne rakennettu niin olisi kerralla tehnyt sellaisen mikä palvelisi tarkoitusta, samalla ois vaikka voinu jäähalliin lisätä ”yläkerroksen” jonne vaikka iso fanikauppa tai muuta kivaa.
Tänä viikonloppuna KalPan pelaamisessa ei vituttanut mikään. Olin peliä katsomassa 5v poikani kanssa ja meillä oli tosi kivaa... eipä sitä reissua ilman vitutusta, nimittäin parkkisakko... Voi h*lvetti.. :D Nuo sakot saakeli pilas muuten mukavan illan... Toki sakothan on yleensä omaa hölmöyttä ja nostan tässäkin käden pystyyn virheen merkiksi. Mutta yhen jutun voisin kysyy kokeneemmilta NIiralan kävijöiltä, jotka autolla sinne tulee. Sielä on aivan perkeleen huonosti nimittäin parkkipaikkoja, joten onko heittää lisää vinkkejä minne parkkeerata?
Sama homma itellä tulee sen tunnin aikasemmin kun peli alkaa sen löytyy hyvin parkkitilaa ja kerkee yks-kaks olutta ottaa ennen ku peli loppuuMinä oon aina tuntia ennen tullut autolla hallille. Kerkee yhen oluen oluen ottaa ja polttaa promillet 2h aikana.
(Varoituksen sana niille joilla yhden naukun jälkeen hankalaa vaihtaa kahviin.)
Joo kävely ei itselle haaste, mutta lapsen kanssa on turhan pitkä matka.Kuopiohallille tullut ajeltua, eilenkin vartti ennen pelin alkua oli vielä tilaa autolle. Siitä suhteellisen lyhyt matka kävellä hallille.