Mainos

Vitutusketju

• 1 295 359
  • 7 420

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa Larsen, niin vitun paska puolustamaan kokoisekseen ja melkeen hitaampi ku Lasse jopa……ja vaikuttaa todella leijalta, jotenkin tullu sellanen piittaamattomuus tunne Larsenista. Hänhän on ”stara” ja ei tarvi ku vetää puolivaloilla. Ja sitten ku tulee takaisku ei edes vituta vaikka tietää ihan tasan tarkkaan että itse sössi tilanteen. Ja ennenku joku tulee huutelemaan pisteistä, mulle on ihan sama tekeekö vähän pisteitä jos ei tippaakaan kiinnosta pelata logolle. Voi vaikka verrata Larsenia ja Currya. Siinä yö ja päivä ero miten pelataan logolle ja annetaan kaikki.

Tän kirjotuksen pointti siis, vituttaa Larsenin peli melkeen enemmän ku Lappalaisen viime kaudella tai vaikka Saku Salmelan peli pahimmillaan. Isot oli odotukset Larsenin suhteen. Eikä ole edes ollut se vaarallinen viivapyssy mitä odotti. Laukoo lähes aina ekaan jätkään…sellasta tänään :)

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämä MTV:n ohjaaja on ihan täysi lapanen. Eikä Jatkola ole tämän kauden perusteella missään määrin voittava maalivahti.

Lekkasta vaan tolppien väliin, kun halutaan joskus voittaakin.
Samaa mieltä! Mutta pakko tähän tuomarilinjaan taas puuttua, vituttaa aivan kympillä, kun meitä saa tuolla kamppia, mailoissa saa roikkua kiinni, poikkaria saa antaa…, jumalauta mitä paskaa!

Kurrin Pate

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa Larsen, niin vitun paska puolustamaan kokoisekseen ja melkeen hitaampi ku Lasse jopa……ja vaikuttaa todella leijalta, jotenkin tullu sellanen piittaamattomuus tunne Larsenista. Hänhän on ”stara” ja ei tarvi ku vetää puolivaloilla. Ja sitten ku tulee takaisku ei edes vituta vaikka tietää ihan tasan tarkkaan että itse sössi tilanteen. Ja ennenku joku tulee huutelemaan pisteistä, mulle on ihan sama tekeekö vähän pisteitä jos ei tippaakaan kiinnosta pelata logolle. Voi vaikka verrata Larsenia ja Currya. Siinä yö ja päivä ero miten pelataan logolle ja annetaan kaikki.

Tän kirjotuksen pointti siis, vituttaa Larsenin peli melkeen enemmän ku Lappalaisen viime kaudella tai vaikka Saku Salmelan peli pahimmillaan. Isot oli odotukset Larsenin suhteen. Eikä ole edes ollut se vaarallinen viivapyssy mitä odotti. Laukoo lähes aina ekaan jätkään…sellasta tänään :)
Ei se vittu siellä itekseen puolusta. Vituttaa tää jatkuva Larsenin haukkuminen, muutkin vois joskus jotain saatana tehä tuolla.

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Aivan täyttä ripulia edelleen tuo KalPan peli. Täysin yhden erän joukkue ja sillä ei pitkälle pötkitä. Ihmeellisen iso on ero viime kevään tekemiseen, vaikka vaihtuvuus oli pientä. Oliko viime kauden menestys suonenveto Karjalaiselta vai menestyikö KalPa Karjalaisesta huolimatta?

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Valitettavan heikkoa on Simontaipaleen tekeminen.

Saarelaista kaipaisi tilalle.
Tässä miettinyt ottelun aikana sitä, että näkeekö Simotaival ilman mitään muiden loukaantumisten sumaa vuoden 2025 vielä Kuopiossa. Sieltä kun Kiiskistä tulossa, on Saarelaista, Miettistä, niin mihin rooliin enää Simontaival menee? Ainoastaan katsomoon tuomaan leveyttä. Suostuuko Simontaival tuohon roolin, että esimerkiksi kevät kausi menisi katsomossa, vai haluaako itsekin pois Kuopiosta jos edellä mainittu skenaario toteutuisi. Miettinenkin pystyy tuohon samaan rooliin, eli olemaan kolmantena tuossa kolmosessa tuomatta siihen oikeastaan yhtään mitään panosta.

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Ei vaan vittu riitä. Olisi ollut joukkueelle henkisesti iso hakea tuollainen 2-3 taisteluvoitto Helsingistä. Nyt pitäisi kyllä lisäpiste saada, on ollut KalPalta jopa ihan hyvä peli kokonaisuutena, mutta vastustaja on myös kova.

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Ei vaan vittu riitä. Olisi ollut joukkueelle henkisesti iso hakea tuollainen 2-3 taisteluvoitto Helsingistä. Nyt pitäisi kyllä lisäpiste saada, on ollut KalPalta jopa ihan hyvä peli kokonaisuutena, mutta vastustaja on myös kova.
Kova? HIFK ei kyllä ole esittänyt taas mitään ihmeellistä. Kyllä tuo on mielestäni kaikkea muuta kuin kova. Ihan itse KalPa taas sössi kolme pistettä.

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Ei oo kyllä Simpalla mitään käyttöä enää KalPassa ei mikään onnistu ja millon lie viimeksi edes jonkun tehopisteen saanu? Suoraan sanottuna olisi ensimmäinen jonka tuosta löisin katsomoon kun Kisu palaa.
Itse löisin katsomoon jo nyt, jos Saarelainen olisi käytettävissä.

Brentti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Savon keltamustat
Kova? HIFK ei kyllä ole esittänyt taas mitään ihmeellistä. Kyllä tuo on mielestäni kaikkea muuta kuin kova. Ihan itse KalPa taas sössi kolme pistettä.
Kova vahvuuksissaan. Ei HIFK oikein missään kohtaa tätä kautta ole ollut mikään dominoiva yleispelissä, mutta on todella hyvä hyödyntämään maalipaikkansa. Ei tuo kuitenkaan mikään helppo vastustaja ole pelata ja täytyy olla iloinen että tuli edes se kaksi pistettä, joskin kolme olisi ollut toki otettavissa.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs Sport
  • 1.84
  • 4.50
  • 3.45
KooKoo vs K-Espoo
  • 2.24
  • 4.20
  • 2.74
Kärpät vs Jukurit
  • 1.49
  • 5.30
  • 5.20
Lukko vs KalPa
  • 2.08
  • 4.30
  • 3.30
Pelicans vs SaiPa
  • 2.74
  • 4.05
  • 2.28
TPS vs JYP
  • 1.73
  • 4.50
  • 3.95
Ässät vs HPK
  • 1.52
  • 4.90
  • 5.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy