Vitutusketju

  • 1 187 019
  • 6 628

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Salmela. Ei yhtäkään oikeaa ratkaisua jäällä ollessaan. Hirveää katsottavaa.
Minun mielestä pelannut erittäinkin solidisti tähän asti. Monen mielestä on paska vaan sen takia kun on Salmela.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Peluuta nyt perkele Karjalainen ylivoimaa vaikka viidellä hyökkääjällä. Ei tuolla pakistolla kenelläkään riitä viivassa taidot eikä rohkeus. Tuliko v*ttu yllätyksenä, että Kärpätkin sen tietää ja iskee nopeasti paineen viivamieheen?
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Ei se huonosti ole, mutta jos vertaat edelliseen kauteen niin ei mies nyt ihan täydellä vedolla ole pelannut.

Tää oli hyvä jinx, nyt 0+2.
Kuka voi rehellisesti sanoa että odotti toista 50p kautta Rissaselta? En minä ainakaan, Rissanen on edelleen helvetin hyvä sentteri 2suuntaan, voittaa aloituksia ja kamppailuita. Lisäki naputtaa sen 33-43p
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Harvoin noita yli 50 pst kausia tulee kenellekään kalpalaiselle.
Viime kausihan oli tottakai upea Rissasella henk.koht tasolla( tais olla uran ennätyspisteet).Silti: Kehitys loppuu tyytyväisyyteen, sen takia vaatimustason täytyy olla KalPan selkeällä ykkösäijällä korkea. Jos vaatimustaso laskee, mitä veikkaat mitä nuoremmat tekee perässä?
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Kuka voi rehellisesti sanoa että odotti toista 50p kautta Rissaselta? En minä ainakaan, Rissanen on edelleen helvetin hyvä sentteri 2suuntaan, voittaa aloituksia ja kamppailuita. Lisäki naputtaa sen 33-43p
Kyllä mä jaksan uskoa, että kokemus ja selkeä liideripelaaja Rissanen on, sen takia kultapottaa odotin herranpäähän heti kauden alusta. Vaatia pitää, koska herra on myös kovapalkkaisin.

Edit. kirjoitusvirhe
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös