Vitutusketju

  • 1 188 198
  • 6 628

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Ei tuo täysin tavatonta ole että odotukset suuremmat kun realiteetti. Vähän kun tuon Kantnerin harkkakauden jälkeen. En usko että Jatkola pelaa nyt omalla tasollaan joten sitä todellista tasoa tuskin nähty. Siellä on varmasti monta asiaa jotka yhessä vaikuttaa tuohon vireeseen. Ne pitäs vaan pystyä ratkomaan aika nopeesti koska kauaa ei pinnalla pysytä eikä epävarmuus ainakaan vähene mitä pidemmälle mennään. Täällä esitettykin muutamia skenarioita mikä siellä mättää mutta huolestua tässä hiljalleen alkaa. Jotenkin tuo mv. tilanne ollu niin monta kautta epävakaa että todella toivos välillä sellasta perusvarmaa ja luotettavaa. Vai onko tämä vaan mun vääristynyttä muistelmaa?
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Ei tuo täysin tavatonta ole että odotukset suuremmat kun realiteetti. Vähän kun tuon Kantnerin harkkakauden jälkeen. En usko että Jatkola pelaa nyt omalla tasollaan joten sitä todellista tasoa tuskin nähty. Siellä on varmasti monta asiaa jotka yhessä vaikuttaa tuohon vireeseen. Ne pitäs vaan pystyä ratkomaan aika nopeesti koska kauaa ei pinnalla pysytä eikä epävarmuus ainakaan vähene mitä pidemmälle mennään. Täällä esitettykin muutamia skenarioita mikä siellä mättää mutta huolestua tässä hiljalleen alkaa. Jotenkin tuo mv. tilanne ollu niin monta kautta epävakaa että todella toivos välillä sellasta perusvarmaa ja luotettavaa. Vai onko tämä vaan mun vääristynyttä muistelmaa?
Kilpeläinen oli toiseksi viimeisellä kaudellaan vielä hyvä, parinaan epävarma Godla. Sen jälkeen on ollut melkoista säätöä maalivahtiosastolla.
 

hessum63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa, Jokipojat ja SuKiKa
Helppo meni taas Jatkolalle. Vire on hakusessa. Kalpalla kyllä riittävästi paikkoja maalintekoon muttei nyt maistunut kenellekään.
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
Kaikki haukkuu Jatkolaa, varmaan melko oikeutetusti, vaan Simontaival, Korhonen jne ei tee avopaikoista maalia.
Eiköhän tuo Simontaival ole osansa haukuista saanut. Eikä se nyt enää yllätä ketään, ettei kiekko hänen lavastaan maaliin mene. Ainoa odotus Simontaivalta kohtaan on pikainen monon kuva persuuksille.
 
Kilpeläinen oli toiseksi viimeisellä kaudellaan vielä hyvä, parinaan epävarma Godla. Sen jälkeen on ollut melkoista säätöä maalivahtiosastolla.
Oikeastaan kun miettii, ne kaudet kun on runkosarjassa menestystä tullut, on sapluunaan kuulunut liigan parhaisiin kuuluva maalivahti. Ahonen, Koskinen, Kilpeläinen ja toki Oksa/Järvinen tandemi myös tarjosi avaimet voittoon.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Ei tuo täysin tavatonta ole että odotukset suuremmat kun realiteetti. Vähän kun tuon Kantnerin harkkakauden jälkeen. En usko että Jatkola pelaa nyt omalla tasollaan joten sitä todellista tasoa tuskin nähty. Siellä on varmasti monta asiaa jotka yhessä vaikuttaa tuohon vireeseen. Ne pitäs vaan pystyä ratkomaan aika nopeesti koska kauaa ei pinnalla pysytä eikä epävarmuus ainakaan vähene mitä pidemmälle mennään. Täällä esitettykin muutamia skenarioita mikä siellä mättää mutta huolestua tässä hiljalleen alkaa. Jotenkin tuo mv. tilanne ollu niin monta kautta epävakaa että todella toivos välillä sellasta perusvarmaa ja luotettavaa. Vai onko tämä vaan mun vääristynyttä muistelmaa?
Itse olen sitä mieltä, että todellinen taso näkyy parhaillaan. Olen valmentanut useita nyrkkeilijöitä kenen tason romahtaminen on ollut pitkäaikaista / pysyvää, kun itsetunto on kerran romahtanut. Urheilijan suurin haaste on usein hän itse. Huippu tason yksilöt kasaa itsensä nopeasti. En tiedä jääkiekko maalivahti valmennuksesta juuri mitään, kehonkieltä osaan lukea.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lekkas tilalle, saa jatkola miettiä loppu päin menikö hyvin..
Tällä lasku opilla se 6- 7 omissa ja kymmenen torjuntaa..
Laittaisin itsekin Lekkaksen maalille toiseen erään mutta luuletko sinä/te että Karjalaisella riittää pallit siihen? Itse en ainakaan usko, ei ole tarpeeks pelisilmää ukolla. Sehän ollaan nähty jo näiden "naulattujen" ketjujen muodoissa.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllä minä tuonkin laittaisin osittain Jatkolan piikkiin. Miten vitussa sinä onnistut tekemään itsestäsi noin pienen tuossa tilanteessa? Valmennuksen tulisi nyt naulata Lekkas ykköseksi ja antaa aikaa laittaa Juhalle paketti takaisin kuntoon...
Tästä 100% samaa mieltä! Nyt olis ollut aiheellista jo erätauolla vaihtaa veska, mutta ei näköjään riitä valmennuksella pallit moiseen.
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Jos hävittäisiin hyvällä pelillä niin ei se vituttaisi. Mutta jos syy on siinä, että maalivahti on luovuttanut henkisesti ja valmennus vain toivoo käänteentekevä peliä niin se panee vituttamaan.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Näitä rooleja ja odotuksia kun miettii niin Simontaival selkeesti haettu sisään kehittyvänä lupauksena ja Korhonen taas kasvatuksen kautta noussut hitaasti mutta varmasti neloskentän (ja alivoiman) puurtajaks. Vielä kehittyvä pelajaa. Roolillakin on merkitystä näissä "arvosteluissa". Korhonen hoitaa oman hommansa enkä oikeen keksi miten voisin ihan hirveen kriittisesti kommentoida noita hukattuja paikkoja. Missä Simontaival on niin hyvä että se korvaa tehottomuutta?
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Räsäseltä taas erittäin typerä jäähy. Monesko jo tällä kaudella?
 

Siisel1

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juuso Mäenpää, Arsenal FC
Ei mitään asiaa hifkin maalille, KalPan äijiä heitellään kun märkää rättiä maalilta pois, nyt vittu asennetta tuohon peliin!
Yritä siinä 170 senttiä sulka päässä mennä maalille, jos siellä on vastassa kavereita 190 senttiä ilman luistimia.
 
Kauden ennätysyleisö ja nätisti kairataan kakkoseen. Hyvähän tästä vielä voisi tulla viime kauden jälkiliukkailla, kun laitettaisi kättä taskuun ja hankittaisi yksi kärkihyökkääjä ja saataisi maalivahtipeli kuntoon.
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
3/3 Hifk maaleista n. 2m säteellä maalista. Sanoin jo ennen kautta, että tuo tulee olemaan ongelma. Varsinkin hyökkäyspäässä.

Sitä laiturihankintaahan ei tarvitse tehdä. Tuo peli on aivan kamalan näköistä ollut koko kauden ajan :D Empä usko että hankinta sitä merkittävästi muuttais, ehkä nipin napin sääleihin voitais nousta.
 

P.P.

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalmanPallo
Äkkilaskemalla tän kauden 10 pelistä 6 pelissä joko enemmän lauottu tai 2 saman verran kun vastustaja. Tonttia on ollut suhteessa vastustajaan siis hyvin. Kuten tänäänkin. Tekijää kaipaa tai sitten timanttista mv peliä.
 

HokiHero

Jäsen
Kyllähän tuota kokoonpanoa katsoessa on pakko ihmetellä miksi ei voi edes yrittää laittaa kolmea top 6 pelaajaa samaan kentälliseen niin saataisi meidän kärkiyksilöistä paras irti.

- Ykkösessä Tavernier ei ole millään mittarilla riittävän tehokas pelaaja Rissasen vierelle.

- Kakkosessa Korhonen on ottanut hienosti kehitysaskeleita, mutta on silti enemmänkin kahden alemman kentän pelaaja (niin kuin tänään on viimeistelyssä nähty)

- Kolmosessa Simontaipaleen kamppailupelaaminen ja jalka ei vaan pysty tuottamaan pitkiä kulmaralleja joita Mäenpää vauhdilla ja Räsänen älyllä pystyy tuottamaan.
 

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Räsäseltä taas erittäin typerä jäähy. Monesko jo tällä kaudella?
Itse aina tykännyt Räsäsestä ja pohtinutkin pari kautta sitten paidan ostoa. Noh, tällä hetkellä tuntemukset ovat ainoastaan että toivon Aapelille hyvää elämää jossain muualla. On kyllä jälleen kerran näkymätön ja en näe mitä lisä-arvoa tuo joukkueeseen enää. Maiseman vaihto vois varmasti tehä gutamaisteria. Ens kaudella sitten sinne Tampereelle takaisin mitä tässä nyt ollaan huhuiltu puolin ja toisin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös