Vitutusketju

  • 1 188 119
  • 6 628

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
On se vaan niin vitun perseestä että meidän suuri unelma murskaantui samalla sekunnilla kun meidän oma puolustaja pistää Jatkolan polven paskaks... Ja ei, tietenkään ei ollut tarkoitus, mutta aika vitun kovaa hintaa tosta Pelsujen pelaajan Jatkolan päälle työntämisestä nyt maksettiin perkele. Todella surullista... Kyllä Rahmilla voidaan Pelsut varmasti voittaa jos KAIKKI menee oikein. Mutta valitettavasti turhat haaveet mestaruudesta voi kuopata Rahmin ollessa maalilla. Rahmia haukkumatta, niin onhan Slovakian sarjan finaalit aivan eri juttu kuin että siellä on joku KHL/EHT tason Tappara vastassa, jolla on todella laadukas veskari, ei maha minkään, vituttaa tää paska!
Kyllähän syyttävä sormi osoittaa Machovskyä. JOS herra olisi astellut KalPan toimistolle JA ilmoittanut lähtöhaluistaan kuten normaalisti on tapana, niin KalPa olisi voinut rauhassa kunnollista kakkosmokkea. Nyt toimisto joutui paniikissa etsimään ensimmäisen mahdollisen maalivahdin.

Eikä tämä tilanne tietenkään Rahmin vika ole. Varmasti herra tekee parhaansa joka ilta, kun tolppien väliin on päässyt.

Itse uskon, että huomenna pelataan Game6 lauantaille, mutta jollain ilveellä pitäisi voitto kairata myös Lahesta.
 

Pizza peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän syyttävä sormi osoittaa Machovskyä.
Totta
KalPa voisi olla nyt lähes täysin samanlaisessa tilanteessa on Pelicans, jos Machovsky olisi ollut tasollaan alusta asti. Ykkösenä kokeneempi tsekkivahti ja sitten kakkosena loistavaa tulokaskautta pelaava kakkosvahti. Runkosarja olisi mennyt puoliksi ja pleijareissa pitää päättää kumpi pelaa

Turhahan se on jossitella Machovsky pelas miten pelas ja Jatkolalle kävi miten kävi
 

Pärä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa jatkuva negailu.

Pelicans ihan voitettavissa, oli maalissa kuka tahansa. Huomenna sarja 2-2 ja lauantaina kotona KalPa lähettää lahtelaiset lomille.

Henkilökohtaisesti oon tyytyväinen siihen et maalilla on tarvittaessa Rahm eikä Machovsky.

Kai mä sit vaan oon hullu kun uskon myös mestaruuden olevan täysin mahdollinen tällä joukkueella, oli maalissa Jatkola tai Rahm..
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Vituttaa jatkuva negailu.

Pelicans ihan voitettavissa, oli maalissa kuka tahansa. Huomenna sarja 2-2 ja lauantaina kotona KalPa lähettää lahtelaiset lomille.

Henkilökohtaisesti oon tyytyväinen siihen et maalilla on tarvittaessa Rahm eikä Machovsky.

Kai mä sit vaan oon hullu kun uskon myös mestaruuden olevan täysin mahdollinen tällä joukkueella, oli maalissa Jatkola tai Rahm..
Yksittäinen ottelu kyllä. Tämä on vain kylmä fakta, että ilman Jatkolaa en näe sitä pienintäkään saumaa mennä päätyyn asti. Turha tätä on kaunistella, tämän tietää myös suurin osa tällä foorumilla, juuri siksi porukka on vittuuntuneita ja negatiivisia.
 

Hallipeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vituttaa jatkuva negailu.

Pelicans ihan voitettavissa, oli maalissa kuka tahansa. Huomenna sarja 2-2 ja lauantaina kotona KalPa lähettää lahtelaiset lomille.

Henkilökohtaisesti oon tyytyväinen siihen et maalilla on tarvittaessa Rahm eikä Machovsky.

Kai mä sit vaan oon hullu kun uskon myös mestaruuden olevan täysin mahdollinen tällä joukkueella, oli maalissa Jatkola tai Rahm..
Samaa mieltä. Joukkueen pitää vaan nyt auttaa maalivahtia: Pidetään ne miehet kiinni (ja siellä selän takana) maalin edessä ja blokataan mahdollisimman paljon laukauksia - ja vastahyökkäyksestä jokunen maali. Toki tuo maalineduspeli ja blokit pitäisi tapahtua jokaisessa pelissä...
 

Filimonov

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Nurmeksen Sepot
KalPa ja typerät jäähyt
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nuo on tilanteita, joissa annetaan mahdollisuus viheltää ulosajo. Todella huonoa tuuria Vileniltä kun päänsä löi pleksiin. Toivotaan että nuorukainen kunnossa.

Jännä tuo Gallet, harvoin se taklaa tai on fyysinen mutta sittenku taklataan niin pelikieltoa luvassa :D
 

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tästä jos tasurissa selvitään erätauolle niin se on voitto se. Kolmannes se 1 maali..
Jep, kyllä luulis että kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tuo jengi on henkisesti aivan kypsynyt tuohon. Toivottavasti Galletin taklaus herättää tuota jengiä, ei noin huolimattomasti voi maalin pelissä pelata ja lentää ulos.

Rahm ollut yllättävän jeba, toki en oo kun tän toisen erän kattonu ja torjuntoja ei taida vielä olla.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Pelicans ei todellakaan erikoinen jengi, ollaan kyllä paskottu huolella housuun jos tämän päivän jälkeen sarja on 1-3
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös