Vitutusketju

  • 1 188 751
  • 6 628

Pizza peku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oon täällä joka pelin jälkeen itkemässä samasta asiasta, mutta nyt ihan oikeesti!!!!

Arvatkaa kuka oli kentällä joka kerta kun tepsi teki yv-maali. NO HUGO GALLET!!!

Ensimmäisessä maalissa; pitikö Jasun vedon pois parhaasta sektorista?
No ei

Toisessa maalissa; Kuka höntyili ALIVOIMALLA kiekon perään kun joku D-junnu maalin väärältä puolelta.
No Galletin Hugo

Kolmannessa maalissa en edes tiedä mitä yritti tehdä, mutta aitiopaikalta senkin maalin katsoi.

Salmelakin tänään ihan paska ihan aiheesta istui viimeisen erän villassa. Antakaa nyt vaikka sen Puution pelata jos taso on tämä!!!
 

Boston -68

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa. Vahva sympatia "kasvattajaseura" JYPille.
Heppoinen oli Mattilalle vihelletty jäähy. Toisaalta ei olisi pitännyt antaa mitään saumaa viheltää, kun av-pelaaminen on tasolla 3/3
Jatkolan piikkiin maaleja ei nyt suoraan voi laittaa, mutta ei kokonaisvaltaisesti suoritustaso kuitenkaan ole syyskauden tasolla.
 
Viimeksi muokattu:

tipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Arvatkaa kuka oli kentällä joka kerta kun tepsi teki yv-maali. NO HUGO GALLET!!!

Mun mielestä tää yhden miehen lynkkaus menee jo yli. Enkä nyt hyökkää Peku pelkästään sua vastaan, oon itekki syyllistynyt tuohon (Kute jokanen palstavelikin lienee)

Jos mä ite oisin numero 18 jäällä, niin ei mulla ois luottoa herra 55 puolustuspeliin. Alivoimalla on mun mielestä absurdia peluuttaa kahta noin hidasta kaveria vierekkäin. Ei Karlssonkaan puhtaita papereita saa, Tepsin 2-1 maalissa blokkas joo hienosti vedon mutta sen jälkeen suoristu selkä kun ois pitäny puolustaa.

Yleisesti noista kahdesta KalPan tähti-alivoimapakista (LL55 ja Hugo). Pakin paikka on siitä mukava paikka, jottei sielä tarvii luistella kenttää ympäri karvaten. Joten hieman heikompijalkanenkin siinä pärjää. Näen vain ongelmana näiden herrojen kanssa pelisilmän: Kumpikaan ei tunnista tilanteita oikein, jolloin tuolla jalalla ollaan myöhässä. Se edes riittäisi, että reagoidaan puhumatta ennakoinnista. Sitä tuo kaksikko ei vain osaa. Sen lisäks Lappalaisen ainut ase on laukaus, hyökkäyspäässä muutoin täysin töhötonttu-mallisia jättöjä tai syöttöjä.

Salmelakin tänään ihan paska ihan aiheesta istui viimeisen erän villassa.

Tästä 100% samaa mieltä. Salmela tsemppaa hyvin, mutta tuon saman roolin pelillisesti ajais Puutio. Ensi kaudella Ruotsalainen painaa vasemmalta ja oikeelta ohi Salmelasta, niin vaikea nähä että viettäis joulun Kuopiossa.

Rankkareista sen verran, että tais Tps pelaajat kahdesti tehä suoralla vedolla maalin. Kämmen-rysty ei ole tehokas nykypäivänä, ellei kyseessä ole Patrik Kanen tai Crosbyn (Tai Oliver Kapasen 3-2 :) ) tyylinen taituri siinä. Maalivahdit osaa lukee tuon niin hyvin, peittää kulman ja ellei sitä vetoa saa ylös niin prosentit onnistumiseen mallia 1%. Suora veto taas on yllättävä, varsinkin kilpipuolelle alas. Mutta ei nuo rankkarit helppoja ole, Lehtinen psyykkas ittensä koko pelin ajan hyvillä torjunnoilla.

4. sija on ainakin viikonlopun ajan meidän, ja näen että tulevat vastustajat on juuri niitä mitä KalPa kaipaa. Haastetta, altavastaajana peliin lähtemistä sekä tiukkaa kamppailua.
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Kukahan tuosta valmennusporukasta ensisijaisesti vastaa alivoimapelaamisesta? Räsänen onneksi höpötteli ratiossa pelin jälkeen, että alivoimapelaamisen vika tiedetään ja homma on helposti korjattavissa...
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Kukahan tuosta valmennusporukasta ensisijaisesti vastaa alivoimapelaamisesta? Räsänen onneksi höpötteli ratiossa pelin jälkeen, että alivoimapelaamisen vika tiedetään ja homma on helposti korjattavissa...
Tuota on hoettu vuoroin kunkin toimesta aina presseissä. Elän toivossa, että Toma on niin kiero velho ja tarkoituksella peluuttaa paskaa alivoimaa runkosarjassa, iskien sitten lopulta tämän paljon mainostetun korjausliikkeen esiin ohveihin.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Elän toivossa, että Toma on niin kiero velho ja tarkoituksella peluuttaa paskaa alivoimaa runkosarjassa, iskien sitten lopulta tämän paljon mainostetun korjausliikkeen esiin ohveihin.
Tuon takia ei kannata edes pierua pidättää. Kyllä Tomalla on tarvittavat käärmekeiton ainekset kasassa, mutta minä uskon jo, että ei niistä oikeaa soppaa synny. Korjausliike on aika varmasti se, että mennään sen mukaan, mitä vastaan tulee ja toivotaan vastustajan huonoa päivää. Joku mato tuolla nyt (taas) jyystää psyykettä rikki. Hyvällä tuurilla pysytään kuuden joukossa, mutta luulen (en oikeasti toivo), että kevät jatkuu sääleissä ja siellä tulee seinä vastaan.

Pahasti pukkaa nyt pessimismiä päälle, mutta ei vaan nyt oikein joukkue anna eväitä posiinkaan.
 
Viimeksi muokattu:

KalPamies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuon takia ei kannata edes pierua pidättää. Kyllä Tomalla on tarvittavat käärmekeiton ainekset kasassa, mutta minä uskon jo, että ei niistä oikeaa soppaa synny. Korjausliike on aika varmasti se, että mennään sen mukaan, mitä vastaan tulee ja toivotaan vastustajan huonoa päivää. Joku mato tuolla nyt (taas) jyystää psyykettä rikki. Hyvällä tuurilla pysytään kuuden joukossa, mutta luulen (en oikeasti toivo), että kevät jatkuu sääleissä ja siellä tulee seinä vastaan.

Pahasti pukkaa nyt pessimismiä päälle, mutta ei vaan nyt oikein joukkue eväitä posiinkaan.
Samaa mieltä!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: AriL

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Hyvällä tuurilla pysytään kuuden joukossa, mutta luulen (en oikeasti toivo), että kevät jatkuu sääleissä ja siellä tulee seinä vastaan.
Kun viime kausi päättyi kuuteen peräkkäiseen tappioon, on meillä nyt tässä tosiaan "hyvä" aihio laittaa tänä keväänä vielä yhdellä paremmaksi...

KalPan alivoima (76,2%) on tällä hetkellä liigan neljänneksitoista parasta. Jukureilla se on enää vain 0,29 prosenttiyksikköä heikompaa, eli nykysuuntauksella voitetaan tämä tilasto kirkkaasti.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
KalPa
Näyttää siltä, että Miettisen johdolla tapellaan aina runkosarjan loppupuolelle saakka yllättävänkin hyvin ja jopa ylisuorittaen, mutta kun tulee se loppusuora, niin Miettisen pojat ne alkaa paskomaan housuun illasta toiseen. Jos tämä loppusuoran tappioputki nyt toistuu toista kautta peräkkäin, niin kyllä voi sanoa, että KalPa on erittäin huono oppimaan virheistään. Mikä siinä on, että varsinkin nämä pelit joissa kiekonhallinta on lähestulkoon täysin KalPalla, onnistutaan ryssimään kerrasta toiseen.
 

AriL

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sarjasijoitus nousi, vitutus kasvoi. Jääkiekko on jännä laji.
Eilinen peli oli kyllä sellaista tunteiden vuoristorataa, että voi luoja. Ensin oli että ei tule pistettäkään, sitten että piste on tästä todella hyvä ja sitten että jos tämä kolme pistettä kustaan, niin voi vittu. Sitten taas vitutti piste ja lopulta kahden pisteen menetys.

Jääkiekko on ihan helevetin ärsyttävä ja ihana laji ainakin tälle KalPan fanipojalle :)
 

A.P.Järvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jyväskylän Lohi
Wall of Famella olevat pelaajakuvat Pasi Kuivalaisesta ja Darius Rusnakista ovat historian ehkä hirveimmästä pelistä JyP HT-KalPa 11-2 (7.11.1991). Tuska ja ahdistus iskevät joka kerta Montun pitkää ja synkkää käytävää kävellessä, kun tulee vahingossa silmäiltyä näitä kahta kuvaa teini-iän fanipoikatraumojen noustessa mieleen.

Ottelu kokonaisuudessaan on nähtävissä täällä (linkki YouTubeen).
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Boomerit vittuun jatkikselta
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Wall of Famella olevat pelaajakuvat Pasi Kuivalaisesta ja Darius Rusnakista ovat historian ehkä hirveimmästä pelistä JyP HT-KalPa 11-2 (7.11.1991). Tuska ja ahdistus iskevät joka kerta Montun pitkää ja synkkää käytävää kävellessä, kun tulee vahingossa silmäiltyä näitä kahta kuvaa teini-iän fanipoikatraumojen noustessa mieleen.

Ottelu kokonaisuudessaan on nähtävissä täällä (linkki YouTubeen).
En tiedä kumpi on vittumaisempaa, kävellä siellä käytävällä vai huomata näitä linkityksiä ja palata traumoihin.
 

KiekkoMes

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Detroit Red Wings, KuPS
Vituttaa jo nyt toi Tapparan tuleva nousu takaa ja ohi. Entistä enemmän tulee yv-hyökkäyksiä omiin ja SIELLÄ!!!
Jep, tämä näytti liian hyvältä ollakseen totta.
 

PAKKI69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalpa
Seppälä Tapparassa vituttaa! On se vahva härkä, pitää vaan varoa voimiaan pienempiä pelaajia vastaan, kuten Kiiskisen heittely pitkin laitoja.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös