Pari peliä muistutuksena olisi suotavaa. Eipähän tupeksi jäällä enää niissäkään. Lappalaisen voisi ensi kaudelle lähettää lainalle vaikka Itä-Timoriin
Dear tolokku.
Valitettavasti nyt luulen, että et nähnyt edes koko tilannetta ja nyt täällä liiga.fi -tilastoniilona jalosti mieltä pelaajien turvallisuuden puolesta pahoittelet. Voimia.
Satuin näkemään tilanteen paikan päällä melko läheltä ja nyt hidastuksena jauhettuna useampaan otteeseen. Summa summarum: Isku kohdistuu ensiksi vastustajan mailaan, jonka jälkeen pieni kontakti ja sen jälkeen vihu kuolee kulmaan. Oikea rangaistus 2 min huitominen, mutta filmi nyt vähemmän yllättäen meni parin kolmen pelaajan ruuhkassa läpi. Betonille ripulimaali ja kalasteltu 5 min ylivoima. Hienosti.
Toisaalta olipa hyvä ettei menny käsi katki. Jos näin hassusti olis vaikka päässytkin käymään, olis varmaan ollu silti lohduttavaa, ettei olis senkään jälkeen ollu ainoa kädetön pelaaja tässä liigassa.
Ps. Mä vähän luulen, että sulle saattas olla tilaa samalle Itä-Timorin lennolle.