Ymmärrät itsekin, että ei mene tyhmyyden piikkiin.Ottakaa vähän lisää täysin älyvapaita jäähyjä kapteeni Mattilan johdolla!
Minä laitoin jo. Ei viitti lauantai-iltaa tuota katselemalla pilata. Katellaan vaikka seiniä.Rumat lukemat tulossa. Ei ois Lekkaskaan tänään ottanut noita maaleja. Seuraavasta Kärppien maalista laitan ainakin itse vehkeet kiinni.
Tähän mennessä Jatkola on ollut kenties KalPan paras pelaaja tänään, mutta kokonaisuutena tällä kaudella Jatkola ei ole ollut niin hyvä kuin viime kaudella.Kyllä tällä palstalla häviö silti saadaan Jatkolan syyksi.
Tämäpä just . itseäni tuo eilinen 2 pinnaa tosin lohduttaa en odottanut mitään tältä viikonlopulta ,mutta toisaalta Hutskon menetys taas vituttaa ,mutta elän haavemaailmassa ,että ois nopeasti takas pelikunnossa anyway ei kehtaa tietentahtoen ärsyttää itseään tämmöisellä nöyryytyksellä.Minä laitoin jo. Ei viitti lauantai-iltaa tuota katselemalla pilata. Katellaan vaikka seiniä.
3-1 tilanteessa rallin pariin. Jossain sentään kulkee.Minä laitoin jo. Ei viitti lauantai-iltaa tuota katselemalla pilata. Katellaan vaikka seiniä.
Räsänen, Kiiskinen, Immonen, Tavernier ja Hutsko.Ketkä kaikki meillä onkaan nyt vempassa? Alkaa olla jo kausi menetetty valitettavasti
+Immonen , LappalainenRäsänen, Kiiskinen, Immonen, Tavernier ja Hutsko.
Lappalainen vain kipeänä.+Immonen , Lappalainen
Okei tätä en tiennyt luulin että jokin pieni vamma.Lappalainen vain kipeänä.
No ehken pitäisin Mattilan myös ensi kaudella, jos on mahdollista, mutta ei KalPa pysty näitä pelejä voittamaan, jos Mattilat ja Mäenpäät hävivät kaksinkampppailut niin kuin viimeisessä Kärppien maalissa.J. Mattila, vittu sä olet "hyvä"!
Siinä missä tuota jätkää pidetään tälläkin palstalla jonain messiaana, ei allekirjoittaneella jää kyllä yhtään ikävä tämän kauden jälkeen.
Kohta voidaan vaihtaa juoppohulluuden nimeksi kalpahulluus. Sen verran monella tuntuu tuo KalPan menestys korreloivan alkoholin kulutukseen.Korkki auki! nyt muuten vedetään ja isolla kädellä!