Taikka Pitkästä ampumaan rankeille.Ei kannata vahingossakaan peluuttaa Okanya jatkoajalla. Sehän saattais vaikka olla itse perkele ja maalin iskeä!
Kapanen onnistunut tällä kaudella kolme kertaa kuudesta. Mielestäni aika selvää, että ampuu.Oliver Kapanen rankkareita toisena vetämään? Anteeksi, mutta mitä vittua? Kuka näistä on vastuussa?
Ei Pitkästä tai Rissasta edes vahingossa yrittämään?
OK, heh... Laitatko vielä Pitkäsen ja Rissasenkin onnistumisprosentit samaan? Ja miksei, laita toki vielä ekana vetäneen Räsäsenkin (kun tykkäät onnistuneista rankkareista puhua)?Kapanen onnistunut tällä kaudella kolme kertaa kuudesta. Mielestäni aika selvää, että ampuu.
Ilmeisesti kerkesi jo päivittyä tämän päivän rankkari eli 3/5 ennen tuota yritystä Kapasella.OK, heh... Laitatko vielä Pitkäsen ja Rissasenkin onnistumisprosentit samaan? Ja miksei, laita toki vielä ekana vetäneen Räsäsenkin (kun tykkäät onnistuneista rankkareista puhua)?
Ai että minä olen väsynyt näihin samoihin negatiivisiin viesteihin. Sanot hyvin, että "en oikein ymmärrä ja mitä en ymmärrä". Juuri tämän vuosi siellä tietyt henkilöt ampuvat rankkareita, kun valmennusjohto todellakin ymmärtää paremmin jääkiekkoa ja etenkin pelaajien tilannetta kullakin hetkellä paremmin, kuin kukaan meistä täällä keskustelussa. Tietysti tervetullutta olisi nähdä myös muita laukomassa, mutta ainakin itse luotan, että valmennusjohto tekee kyllä parhaansa.En oikein ymmärrä tuota Rissasen jatkuvaa rankkarien ampumista. Joka kerta yrittää sitä samaa rystyä ja onnistuu ehkä kerran viidestä. Maksetaanko tässä jotain osinkoja vielä Spengler Cup-mestaruudesta vai miksi Rissanen laitetaan kokoajan laukomaan.
Lappalainen on toinen mitä en ymmärrä. Näitä nuoria voisi kokeilla laittaa ampumaan, Okany jne
En kiistä valmennuksen osaamista ja varmasti tälle löytyy jonkinlainen syy, mutta kyllä tosiaan näkisin siellä muitakin vetäjiä ihan hyvinä kokeiluina. Voi toki olla, että harjoituksissa kukaan muu ei saa koskaan mistään sisään, mutta epäilen vahvasti. Tuskin täältä kukaan ymmärtää valmennusta paremmin näitä asioita mutta siksi täällä keskustellaankin muiden "sohva-asiantuntijoiden" kanssa. Näkisin mielelläni juuri esimerkiksi rankkareissa jotain uusia twistejä, mutta kyllä kokonaisuutena Karjalaisen johtama valmennusryhmä on saanut luottamukseni.Ai että minä olen väsynyt näihin samoihin negatiivisiin viesteihin. Sanot hyvin, että "en oikein ymmärrä ja mitä en ymmärrä". Juuri tämän vuosi siellä tietyt henkilöt ampuvat rankkareita, kun valmennusjohto todellakin ymmärtää paremmin jääkiekkoa ja etenkin pelaajien tilannetta kullakin hetkellä paremmin, kuin kukaan meistä täällä keskustelussa. Tietysti tervetullutta olisi nähdä myös muita laukomassa, mutta ainakin itse luotan, että valmennusjohto tekee kyllä parhaansa.
KOMPPAAN TÄYSIN! JUURIKIN NÄIN! :)En kiistä valmennuksen osaamista ja varmasti tälle löytyy jonkinlainen syy, mutta kyllä tosiaan näkisin siellä muitakin vetäjiä ihan hyvinä kokeiluina. Voi toki olla, että harjoituksissa kukaan muu ei saa koskaan mistään sisään, mutta epäilen vahvasti. Tuskin täältä kukaan ymmärtää valmennusta paremmin näitä asioita mutta siksi täällä keskustellaankin muiden "sohva-asiantuntijoiden" kanssa. Näkisin mielelläni juuri esimerkiksi rankkareissa jotain uusia twistejä, mutta kyllä kokonaisuutena Karjalaisen johtama valmennusryhmä on saanut luottamukseni.
Suoralla voitolla pinnan päässä kolmossijasta.Lukko voitti tänään ja tämä tod,näk tarkoittaa eträ KalPan joulutauon sijoitus tulee laskemaan aika rutkasti.
Ja tasoissa Lukon kanssa samalla pelimäärällä nelossijalla kolmen pisteen voitolla.Suoralla voitolla pinnan päässä kolmossijasta.