Vitutusketju

  • 10 567 663
  • 56 146

Lukkoseppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Voi viddu!

Lainaus UR:n verkkolehdestä:

"Rauman Lukon kakkosmaalivahti Dwayne Roloson ei lupauksistaan huolimatta palannut lomaltaan Suomeen sovittuna aikana eli maanantaina. Lukon toimitusjohtaja Jyrki Santalan mukaan Roloson pysyy ainakin toistaiseksi kotonaan Minnesotassa odottamassa NHL-liigan alkamista."

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
 

tiikeri

Jäsen
Voi vitun vittu kun ei saa nukutuksi.

Herätys aamulla klo 7 ja uni ei vaan tule silmään. Aika pirun hankalaa kyllä pystyä mitään töissä väsyneenä tekemään, mutta ei tässä muutakaan vaihtoehtoa ole. Viimeksi kun koitin mennä ajoissa nukkumaan, niin eikö sitä herää keskellä yötä pirteänä kuin peipponen ja pakkohan se oli sitten valvoa aamuun saakka. Eikä todellakaan ollut ensimmäinen kerta. Normaali unirytmi tuntuu olevan meikäläisellä täysin mahdotonta saavuttaa. Ei viitsisi alentua mitään nappejakaan vetämään tämän takia.

Että sellaista tällä kertaa. Voisi avautua monesta muustakin asiasta, mutta ei nyt vaan jaksa.
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Ted Raikas
Ensinnäkin ...
Harvassa on ne asiat jotka on puhtaasti jenkkien keksintöä.
Jack Bauer harmitteli sitä että mainitut juhlat on kopioitu 'amerikasta' Suomeen. Ja eivätkö muka ole? Se missä moiset juhlapäivät on alunperin keksitty ei asiaan suoranaisesti liity.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vituttaa kun musiikkimaun sanotaaan olevan "laidasta laitaan", vaikka tarkoitetaan, että musiikkimaku sisältää länsimaisen populaarimusiikin eri tyylisuuntia.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatan autoilijat Tukholmankadulla, kyllästynyt aamuisin jänskättämään että meinaako tällä kertaa joku ajaa päälle suojatiellä vai ei. No ainakin on sairaala lähellä.

Sitä paitsi eräs nimeltä mainitsematon narri-fani voisi tyhjentää postilaatikkoaan...
 
Vitutus koulun suhteen saa uusia ulottuvuuksia... Palautettavia tehtäviä on ihan uskomaton määrä. Ne kaikki liittyvät "tee-se-itse"-kursseihin; lähiopetusta ei ollenkaan vaan opettaja tunkee koulun nettisivut täyteen kaikkea turhantärkeää luentomateriaalia, jonka pohjalta pitäisi tehdä, aineesta riippuen, 4-7 analyysia tms., pituusvaatimuksena 10 sivua.

Ei helvetti.

Ja sitten yksi "pehmeiden aineiden" opettaja kehtasi sanoa minulle että "sullakin on tehtävien palautus myöhässä". Ei siinä mitään, tiedän sen itsekkin. Mutta palaute tuli koulutusohjelman palautetilaisuudessa, jossa ei ole tarkoitus mennä henkilökohtaisuuksiin. Ensin uhraan omaa aikaani luokkani puolesta 2,5 tuntia vain siksi että voisin kuunnella opettajan vittuilua. Lähdinkin tilaisuuden loputtua luokasta "karmit kaulassa"- tyylillä....

Vittu. Vuorokaudessa on vain 24 tuntia. Osa menee koulussa, osa töissä, osa tietenkin nukkuessa ja muihinkin aineisiin on tehtäväpalautuksia/kotitehtäviä/tenttejä. Lisäksi kotityöt vievät oman aikansa.

Onneksi koulua vain pari viikkoa jäljellä... Ei pää taitaisi kestää enempää vitutusta.....
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti MouseInTheHouse
Vitutus koulun suhteen saa uusia ulottuvuuksia... Palautettavia tehtäviä on ihan uskomaton määrä. Ne kaikki liittyvät "tee-se-itse"-kursseihin; lähiopetusta ei ollenkaan vaan opettaja tunkee koulun nettisivut täyteen kaikkea turhantärkeää luentomateriaalia, jonka pohjalta pitäisi tehdä, aineesta riippuen, 4-7 analyysia tms., pituusvaatimuksena 10 sivua.
Kuulostaa tutulta. Raportteja, esseitä ja referaatteja ilmestyy tehtäväksi sitä mukaan kun edellisistä pääsee eroon. Siihen kun lisää vielä sen, että nuo kielet eivät taivu ollenkaan. Saatana!
Välillä pitää motivaatio hakea todella kaukaa, mutta jospa tämä kaikki palkitaan ennemmin tai myöhemmin..
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
bisnesman & MouseInTheHouse:

Eikö kaikki nuo miljoonat etähommat ole kivoja? Ja koulut/valtio säästää isoja summia kun oppilaat joutuu itse kaivamaan tiedon. Mihin yleensäkään opettajia tarvitaan..
 

bisnesman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti kakkonen
bisnesman & MouseInTheHouse:

Eikö kaikki nuo miljoonat etähommat ole kivoja? Ja koulut/valtio säästää isoja summia kun oppilaat joutuu itse kaivamaan tiedon. Mihin yleensäkään opettajia tarvitaan..
Vittuilemaan, että tehtävät on tehty "liian hätäisesti".

Itselläni alkaa ainakin olemaan suht täyttä tämän ruuhkan kanssa.
Aika lähellä ollaan sitä tilannetta, että opiskellaan itseään, ei valmistumista varten.
Ja silloin nakataan matematiikka ja ruotsi hiuksista vi**uun!
Mutta myöskin haudataan toiveet tutkintotodistuksesta. Paska homma.

Jospa sitä opintojen loppuvaiheessa pääsisi hyviin hommiin ja säilyttäisi duunipaikan vaikka valmistuminen jää. Tai sit puliukoksi.
 

kissankarva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vituttaa kun työpaikan kahvihuoneessa ei ole taas tarjolla muuta kun jotain saippualta maistuvaa mansikka-sitruuna-yök-hyi-helvetti-mauste-teetä.
Vai joinkohan mä tiskiainetta? Se vituttais ehkä vielä enemmän.
 

Tep

Jäsen
Viestin lähetti kissankarva
Vituttaa kun työpaikan kahvihuoneessa ei ole taas tarjolla muuta kun jotain saippualta maistuvaa mansikka-sitruuna-yök-hyi-helvetti-mauste-teetä.

Ymmärrän tuskasi, oma kohtaisia kokemuksia löytyy. Maku oli sanalla sanoen hirveä.

Päättäisivät jo pelataanko sitä vitun NHL:ää vai ei, alkaa jo kyrsiä tämä vitkuttelu.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Just näin. Ei ihme, että ylioppilaskunnan hallituksen toimistolta katoaa tavaraa. Tänään olivat sitten luokkavarauksia ylläpitävät tyypit päästäneet jotkut opiskelijat omilla avaimillaan sisälle hakemaan opinnäytetöiden kannet ja kansittamaan ne. Tämä siis sillä aikaa kun me oltiin luennolla. Aamulla itse istuskelin siellä ja kymmenen ja lahdentoista tauoilla kävin. Jossain siinä välissä sitten joillekin iditooteille oli tullut hätä. Me kaikki hallituslaiset säilytetään tavaroitamme toimistolla, samoin siellä on esim tietokone, joka on jo kahteen kertaan varastettu. Vittu ei sitten yhtään voinut välähtää, ettei sinne vain voi päästää ulkopuolisia/ovi oli ihan syystä lukossa. Saatana mä vihaan noita ihmisiä tuolla koulussa.

Lisätään nyt sitten tähän perään vielä kohta tavaksi tuleva muistutus siitä, että tyhjätkääpä niitä postilaatikkojanne kullat rakkaat:)
 
Vitun Kärpät. Saatana kaksi peliä meni tänään väärin ja vetoja oli kuitenkin kohtalaisen suurella summalla. Ässät-HIFK 1-2 muutaman euron panoksella, no tottakai peli päättyy näin, mutta jatkoajan jälkeen. Perkele. Sitten Kärpät. Pitkävedossa oli taas kohtalaisen hyvä rivi:

Jokipojat-KooKoo 1, K-Vantaa-Haukat X, HPK-Jyp 1 ja
Saipa-Kärpät 2, panosta oli muutama tässäkin. Nämä pikkupaskat johti jo 3-1. Kärpät eivät ole aiheuttaneet minulle mitään muuta, kuin vitutusta. Vittu kun rupeaa vituttamaan näitä viime kauden pleijareita sun muita. Eikä tässä muuten mitään, mutta tottakai pitää sitten voittaa lähes heti jatkoajan alkuun. Ihan, kuin olisivat tahallansa hävinneet pisteen, ihan vaan mun kiusaksi.

Edit: Ja vitun Westcott. Hyvää alkua liigapörssille, Westcott maalaa, hetken myöhemmin alku ei olekaan niin hyvä, Westcott ottaa 10 min käytösrangaistuksen, lopussa Westcott ottaa automaattisen pelirangaistuksen käytöksestä. Että "haista vittu vaan, mulla sä et tee yhtään pisteitä!"

Ja tähän päälle kun tulee vielä ilmoitus, että NHL-lakko loppuu, niin mä aloitan loman tähän paikkaan.
 
Viimeksi muokattu:

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Vitun Lukko, vitun HIFK. Ettexte viittis edes joskus voittaa, varsinkin silloin kun se jeesais meitä? Ei sit.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvä että oli nostettu ketju kätevästi esille. Mua vituttaa huonot viinit.

Mä joskus junnuna luulin, että mikä vaan menee alas, mutta pyörrän päätökseni. Älä koskaan, KOROSTAN, älä koskaan osta halpaa ranskalaista valkkaria. Aivan kamalaa sontaa, vessapyttyyn tervemenemäst.

Muutoin mua ei ihmeemin vituta. Varsinkin kun tiedän, että onhan tuota parempaakin viiniä kaapissa.

PS. Pikku Myy, onko teillä ylioppilaskunnalla ihan lakisääteinen asema ? Jos näin niin saatte nuo varkaudet vakuutuksen puolesta helposti hoidettua.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti bozik
PS. Pikku Myy, onko teillä ylioppilaskunnalla ihan lakisääteinen asema ? Jos näin niin saatte nuo varkaudet vakuutuksen puolesta helposti hoidettua.
Kyllä ne vanhat varkaudet on jo hoidettu, mutta jatkossa mikäli jotain katoaa, asia saattaa vähän hankaloitua siitä syystä, että koulun oma henkilökunta päästää toimistolle sinne kuulumatonta porukkaa.
 

Dante

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt vituttaa smliigan tuomarilinjattomuus ja tuuliviiri hannuhenrikson. Äskeinen HPK-Jyp ei ollut mikään legendaarinen kiekkopeli muutenkaan niin tämä munapää puhaltaa kaikin puolin siistissä pelissä 17 kakkosta! Ja ainoa oikea vihellys oli linjatuomarin näkemä kuusmiestäjäällä. Vittuperkele, vaikka pelin päättymisestä on jo puoltoista tuntia niin kiristää vieläkin. Kaikki on kiellettyä paitsi kahvaus. Hannulle patsas. Vaikka korsoon.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät & Florida Panthers
Vituttaa kun nilkka meni paskaksi. Vituttaa kun Blues voitti Pelsut ja Tappara Lukon. Vituttaa myös Hifki- fanien kusipäisyys. Heti kun ollaan hankittu pari kovaa pelaajaa jengiin, niin ollaan pilvilinnoissa ja lähdetään kusi päässä joka peliin, missä ei ole sarjataulukossa ylempänä oleva joukkue.
 

Kaivanto

Jäsen
Viestin lähetti Pêr un pugno di dolari
Vituttaa myös Hifki- fanien kusipäisyys. Heti kun ollaan hankittu pari kovaa pelaajaa jengiin, niin ollaan pilvilinnoissa ja lähdetään kusi päässä joka peliin, missä ei ole sarjataulukossa ylempänä oleva joukkue.

Mahtaako tämä yhtään helpottaa, mutta Pohjois-Amerikasta kantautuvien huhujen mukaan pian saattaa taas olla aika nostaa The Pena Trophy -ketju ylös.
 

Carlos

Jäsen
IBM-laatu vituttaa!

IBM:n kannettava, jo kolmas kerta kun kovalevy hajoaa! Vitun vittu, etta tammosia helvetin paskoja ihmisille edes myydaan! IBM=Idioten Bezahlen Mehr. Tietaako kukaan kovalevyvalmistajaa jonka tuotteet kannettavissa kestaa????
 
Viestin lähetti bisnesman
Vittuilemaan, että tehtävät on tehty "liian hätäisesti".

Itselläni alkaa ainakin olemaan suht täyttä tämän ruuhkan kanssa.
Aika lähellä ollaan sitä tilannetta, että opiskellaan itseään, ei valmistumista varten.

Opettajia tarvitaan painostamiseen, tehtävien tason arvostelemiseen julkisesti ja muuhun paskaan. Yksi opettaja kehtasi sanoa, että tällaisten nettiluentojen järjestäminen on paljon kalliimpaa kuin luentojen järjestäminen. Eli siinä kohtaa, kun koulu haluaa säästää niin oppilaat istuvat luennoilla. Olenko ainoa, jonka mielestä tässä on ihan piskuisen ristiriitaa terveen maalaisjärjen kanssa...?

Ja sitten, kun kaikki opettajat pitävät omia tehtäviään tärkeimpänä, niin koita siinä miellyttää kaikkia. Mulla on ainakin sellainen tunne tällä hetkellä että minä käyn koulua opettajia varten... Eikös opettajien tehtävä ole olla koululla oppilaita varten... Korjatkaa, jos olen väärässä...

Vitun korkeakoulu.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Carlos
IBM:n kannettava, jo kolmas kerta kun kovalevy hajoaa!
En usko! Minulla on käytössä kohta kaksivuotias Ibari, ja siinä on vasta kolmas kovalevy menossa. Edellinen kovalevy kesti mittavat kaksi ja puoli kuukautta, kunnes simahti täysin ilman ennakkovaroitteluja. Ensimmäinen sentään metelöi pidemmän aikaa ennen levähtämistään. Tämä nykyinen on ollut käytössä kohta kaksi kuukautta, ja pitää välillä mielenkiintoisia konsertteja...
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Pêr un pugno di dolari
Vituttaa myös Hifki- fanien kusipäisyys. Heti kun ollaan hankittu pari kovaa pelaajaa jengiin, niin ollaan pilvilinnoissa ja lähdetään kusi päässä joka peliin, missä ei ole sarjataulukossa ylempänä oleva joukkue.

Älä ruoki trolleja.

Vituttaa kun on nälkä ja ruokataukoon on vielä pari tuntia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös