Vitutusketju

  • 10 535 916
  • 56 130

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti Aksu
Vituttaa kaikki todelliset isänmaan ystävät, joiksi mm. skinit itsensä laskevat. Naurut netistä-ketjun saattelemana

Hehhehe, räyhhähh. Ajoi täydellisesti miinaan toweriseni.

Tämä on kys. sivuston sourcesta.


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
<html>
<!--
No niin, toivottavasti edes joku tajuaa lukea tämän. Parit FAQ:t:

- Tällä sivulla ei ole "troijalaista" tai "virusta" sen enempää
kuin julisteessa, jossa lukee "tapa ittes". Täällä vaan lukee sen
sijaan "echo j | format c:", joka kuulemma saa joidenkin pällien
kukkahattusoftat itkemään. Ihan oikein semmosille.

- Sivulle ei ole linkkiä etusivulla, koska 1) se ei vastaa muun
sivuston yleistä tasoa (ts. on paskaa) ja 2) sinne tulee ihan
riittävästi hittejä muutenkin. En tajua, mikä saa ihmiset levittämään
aina kaikkien mahdollisimman huonojen juttujen urleja :)

- Ei ole mitään isänmaallisuutta vastaan. Lähinnä vain niitä pellejä,
jotka kuvittelevat, että rasismilla, natsin leikkimisellä, ryssänvihalla
yms. olisi jotain tekemistä isänmaallisuuden kanssa.

- Kuvassa olevat henkilöt eivät liity hommaan millään tavalla. Kuva
vain on niin suloinen, että se oli pakko ottaa mukaan.
-->

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

K
 

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Viestin lähetti Aksu
Loppukaneettina vielä aivan uskomaton pätkä jonkun jampan elokuva-arvosteluista. Täky oli vielä ns. parhaasta päästä eli Amistad.

"Ja mitä tulee Pohjois-Amerikan nykyiseen neekeriongelmaan, on hyvinkin todennäköistä että jos amerikkalaiset olisivat tienneet kuinka paljon harmia neekereistä tulee olemaan, he olisivat itse poimineet puuvillansa."

Skinithän ovat itse sekoittaneet muiden rotujen vaikutuksia kansalliseen kulttuuriimme muun muassa suosimalla neekereiden kehittämää musiikkityyliä. Kyllä kunnon skinin tulisi johdonmukaisuuden nimissä näppäillä kannelta ja iskeä tahtia tuohivirsuun tungetulla jalalla. Ja miksei skinejä näy kansantanhuryhmissä, jossa kaljun kiillon sijasta heiluisi suomalainen polkkatukka? Sekavaa ja epäjohdonmukaista väkeä ovat.
 

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Kaiser Soze
Hehhehe, räyhhähh. Ajoi täydellisesti miinaan toweriseni.

Tämä on kys. sivuston sourcesta.


Itse asiassa siihen linkkiin, mikä ketjussa oli, en tutustunut vaan jatkoin matkaa eteenpäin googlen kautta. Jos ne muut löytämäni sivustot olivat paskaa niin siitä vaan. Skinien sivuilla nimittäin pyörin.

Edit: Isän maan puollustajat-sivuja ei kai kukaan täysijärkinen ota tosissaan. Ensimmäisenä silmien eteen hyppäävä kuva nuorukaisista vie kaiken uskottavuuden heti alkuunsa.
 
Viimeksi muokattu:

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jäipäs lippu saamatta illan IFK - Ilves otteluun. Kaiken tämän paskan kruunaa se että eräs toimittaja pääsee provinssiin vipillä ja tekemään juttua the distillersistä! Miksi maailma on näin julma prkl!
 
Suosikkijoukkue
Newcastle United, Duane Allman, LP-levyt
Äänipiiri emossa sanoi sopparin irti keskenlystin. Ei saatana että vituttaa, just olin saanu optisenkaapelinhommattua äännille ja hyvinhän se toimi kokonaisen viikon, nyt yhtäkkiä lopetti futaamisen. Ei toimi sitten millään, no onneksi wanha SB LIVE kortti toimii kuin enkeli. Meinas alkaa vituttamaan ihan niinkuin aikuisten oikeesti.
 

dee_snyder

Jäsen
Suosikkijoukkue
JJK
Vituttaa kyllä aivan törkeällä aisalla.

Eka syy: Oikea polvi, synnynnäinen rakennevika + liika punttien kanssa reuhaaminen kovimmassa kasvuiässä = Summaksi saadaan polvi, jolla ei juurikaan pysty liikuntaa harrastamaan. Erehdyin koulussa pelaamaan sählyä ja nyt taas viikon päivät saa klenkata eteenpäin.

Toinen syy: Naiset, miksi asiat niiden kanssa ei mene ikinä niinkuin pitää?

Kolmas syy: Koulu, ja erityisesti ohjelmointi. Hajottaa melko isosti. Onneksi viikonloppu alkaa...
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Vituttaa, kun olen tainnut hukata lompakkoni ja ruotsin kirjoitukset meni päin vittua. Onneksi läpyskässä ei ollut rahaa vaan pari korttia, jotka mitätöin.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Viestin lähetti Kopteri
Tämä tarkoittaa sitä että löydät lompakkosi pikapuoliin jostain ärsyttävän helposta paikasta.
Niinhän siinä usein tuppaa käymään. :) Tosiasiassa luulen, että läpyskä pöllittiin sillä välin kun olin väsäämässä yo-koetta. Samassa rakennuksessa kun on yläaste niin enpä ihmettelisi, toisaalta ihmettelen sitä, että kännykkä ei kelvannut. Vastahan se on viitisen vuotta vanha, ihme nirppanokkia tää nykyajan nuoriso.
 

Petu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers,TPS,UJK
Radio Nova vituttaa. Eritoten Sari Seppälän lässytykset. Myös kyseisen kanavan "musiikki"tarjonta vituttaa.
Minua vituttaa myös kusipäät jotka soittavat sinne suurinpiirtein kertoakseen kuinka ihanaa on kuunnella Novaa.
Jaa miksi minä kuuntelen? Tehdashallissa jossa työskentelen, ei muita kanavia saa kuulumaan radiosta.
Hyi vittu.
 

Myers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Dallas Stars
Vituttaa kun tekis mieli lähteä viihteelle, mutta ei näin vanhana jaksa yksin singahdella kaupungille. Niin ja graduakin pitäis tehhä, mutta sekin vituttaa. Ja sitte vituttaa Kimmo "sataa snögee" Kuhta. Sanakirjasta kohta stadin ääliö, niin KIBEhän se siinä nöpöttäs. Vituttas paljon vähemmän jos se ei osais pelata lätkää. Pakko vetää vissiin hakkeri/kalsarikännit kun niin paljon vituttaa. Vittu!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Tiuttaa kun telkkaria katsellessa saa tänne lauseeseen enemmän virheitä, kun siinä merkkejä! Pentele kun pitää paria virkettä korjata satakertaa.. Pitäisiköhän tohon ruutuun katsoakkin? 8)
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jumantsuigula, kun tekisi mieli suorittaa kahden miehen miestappo, tai ainakin joku kölin ali vetäminen ja terva ja höyhenet -kieritys...

Perkele, ensimmäinen nilkki nappaa minusta digikameralla kuvan juuri silloin, kun sitä vähemmän voisin odottaa. Seurauksena aivan totaalisen torspon näköinen pärstävärkki. Tämä toinen nilkki puolestaan menee, ja laittaa sen kuvan sellaiseen naamaläystäkkeeseen, missä kaikkien muiden naamat ovat suhteellisen normaaleita. Meikäläisen pölvästin näköinen naama sitten erottuu suhteellisen komeasti sieltä. No ei tässä vielä mitään, mutta kun tämä lappunen jaetaan suhteellisen moneen paikkaan ympäri Suomea...

Heidän henkensä pelastus on se, että minä oikeasti ymmärrän huumoria. Ja oikeasti tuo on ihan hyvä käytännön pila. Varmasti olisin itsekin käyttänyt tilaisuutta hyväkseni, jos olisi ollut vastaavat tsäänssit.

Jos joku näkee jonkun pölvästiltä näyttävän tyypin jossain naamaläystäkkeessä, se olen minä.

Niin, joku voi toki viilata pilkkua, että minä näytän normaalistikin pölvästiltä. Voi olla, mutta pölvästinkin saa näyttämään vielä enemmän pölvästiltä, jos ottaa kuvan silloin kun on pölvästi ilme naamalla. =)
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vituttaa ensinnäkin tämä viikon jatkunut sitkeä flunssa. Tuntuu kuin olisi pää täynnä räkää. Nenä vuotaa jatkuvasti, kurkku ja nielu on kuin santapaperia, keuhkoihin sattuu kun hengittää. Aivastuksia pärskähtelee tämäntästä. Kuumettakin muutama kymmenys. Väsyttää ihan älyttömästi!

Sitten vituttaa yks naisimmeinen joka ei perkule soikoon tajua jättää mua rauhaan. Olen hyvin selvästi sanonut sille että mua ei kiinnosta hänen seuransa. Mutta mitä tekee hän. Tekstiviestiä pukkaa säännöllisesti. Jumalauta sentään, pitäs varmaan huutaa sille pää punaisena että jätä mut rauhaan. Todella ärsyttävä tapaus. Kun kerran olen erehtynyt sanomaan sille "jotain kaunista", niin sitten tämä surkimus luulee että olen hänen elämänsä mies. Eli vituttaa!

Taidan ottaa lisää yskänlääkettä pullosta jossa lukee Long Drink, tai jotain vastaavaa...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Housujen osto on kamalaa. Kun pitää sovittaakin. Siispä farkkukaupaan lapun kanssa ostamaan tismalleen samoja byysiä kuin aiemminkin. Ja mitä sanoo myyjä?

- Ei noita valmisteta enää. Nykyään tyketään väljemmistä farkuista, tällaisista leveälahkeisista.

Vittu. Everton joutuu vielä sovituskoppiin, kunhan saa rohekutta kerättyä riittävästi.
 

Pikku Myy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaksaa vain vetää vakavaksi. Mulle saa aika paljon huutaa ja aika paljon haukkua, ennen kuin se isommin koskettaa. Kuitenkin se, että ihminen joka oli useamman vuoden hyvin hyvin tärkeä, huorittelee päivästä toiseen, tuntuu pahalta. Niinhän se on, että läheinen ihminen pystyy satuttamaan kaikkein pahiten. Väsyttää ja masentaa sen verta paljon, ettei ihmisten seurassa jaksaisi olla, mutta toisaalta nyt kun on yksin, kaipaisi vain seuraa ja syliä.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Imutin viime vuoden MM-kisojen Ruotsi- Suomi ottelun, joka oli ripattu Ruotsin Digi-tv:stä....ja sitten erehdyin katsomaan sen, vaikka olisi pitänyt polttaa se cd:lle ja rikkoa cd:t tuhanneksi palaseksi, syöttää palaset alueen koirille, etsiä koirien jätökset ja polttaa ne vähintään 2000 asteessa.

5-1...miten vitussa tosta voi...juuei. Ja sitten se hehkutus, onneksi en ymmärrä ruotsia juuri ollenkaan, joten kärsimyksen määrä väheni hieman.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tällä hetkellä vituttaa ennenkaikkea tuo Lukon järjetön penailu. Ensimmäistä kertaa kymmeneen vuoteen Lukon tilanne näytti siltä että tulevina vuosina voitaisiin kamppailla jopa siitä kirkkaimmasta mitalista. Sitten nämä neropatit eivät pääse yksimielisyyteen pelaajahankinnoista ja sen seurauksena Rautakorpi on lähdössä ja Lukon voidaan tulevina kausina odottaa jälleen taistelevan sijoista 9-13. Voi vitun vittu sentään. Kunhan tähän joku media vielä ilmoittaa että uusi valmentaja on joku vitun Ismo Lehkonen ja pelaajistossa jatkavat kaikki omat pojat projektin lukuisat helmet niin siirryn seuraavaksi tuonne hyvät naurut netistä ketjuun. Hohhohhoijaa mitä touhua.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti girlzilla
Haluun poikaystävän.

Täh? Ja huh huh.

Nuori kaunis tyttö avautuu tällaisesta asiasta vitutusketjuun?
Saatan olla hieman keski-ikäinen ja vanhahko, mutta nyt tuntuu siltä että joku kundi on tehnyt Sinulle ns. myyräntyötä.
Ikävä kyllä nuoren ihmisen elämään mahtuu kaikenlaisia "viddu mä tapan sen" - fiilareita, ja niitä välillä tulee kohdalle sellaiseen tahtiin, ettei oma tyyny ehdi koskaan kuivua katkeralta kyynelvirralta. Been there, done that - ei surkea fiilis ole pelkästään naisten "etuoikeus".

Tsemppiä!
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Predator
Täh? Ja huh huh.

Nuori kaunis tyttö avautuu tällaisesta asiasta vitutusketjuun?

Tsemppiä!

No jatkuva vitutus päällä kun ei löydy ketään ihanaa. Löytyy niitä inhottavia, löytyy niitä hirveen komeita ja yhtä tyhmiä, nössöjä jotka toteaa jokaiseen lauseeseen "ihan miten sä haluat, sä saat päättää" jne jne.
Uhh.

No kohta tulee kesä ja ihmiset hymyilee enemmän toisilleen. Bikinit päälle ja hietsuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös