Viestin lähetti girlzilla
Haluun poikaystävän.
Tässä päästiin jälleen perimmäisten kysymysten ääreen.
Ensinnäkin. Minäkin olen halunnut koko ikäni Lamborghini Diabloa, mutta arvatkaapa mitä. Minä ajelen 1987 vuosimallin BMW 316:sella ja niille, jotka eivät tiedä mitä tämä tarkoittaa sanottakoon, että noi autot nyt ei vaan aivan vastaa toisiaan.
Toiseksi. Mitä sä teet jollain poikaystävällä? Kahden kuukauden jälkeen se joko jättää sut tai sitten sä itse löydät sen sängystä parhaan kaverisi kanssa.
Kolmanneksi. Mitä olet asian eteen tehnyt? No joo. Ei millään pahalla, mutta ei ole kovinkaan vakuuttava alku jos kertoo haluistaan jatkoajan vitutusketjussa.. Eräs arvoisa Red Armyn jäsen sanoisi, että hanki elämä tai osta piilolinssit.
Neljänneksi. Mitä hyötyä siitä jätkästä kuitenkaan on? Luin jonkun tutkimuksen, jossa sanottiin että 8 miestä kymmenestä ei pärjää vibraattorille sängyssä. Kaikenlisäksi miehet piereskelee ja puristaa hammastahnaa keskeltä tuubia ja nämä suuret asiat saavat naisten verenpaineet koholle.
Toisaalta. Kaikilla kunnon amiksilla on kunnon pirssit, joissa voi tehdä kaikkea kivaa. Yleensä vaihtoehtoina on kuoleminen liikenne-onnettomuudessa, kun auto lähtee hanskasta jäisellä tiellä ja osuu joko katulamppuun tai vastaantulevaan tukkirekkaan. Pahaa jälkeä tulee etten sanoisi. Tukkirekka vs. teinibemari kun ei ole kovin reilu kilpailutilanne. Jos sattuu käymään niin hyvin, että se poikaystäväsi on sellainen raukkis, että ei uskalla maantielle lähteä, niin ainahan sitä voi kuunnella jytkynjytkyn-musaa ja menettää kuulonsa. Ai niin. Eihän sitä silloin tule ajateltua.
Kyllä ihmistä voi vituttaa..