Vitutusketju

  • 10 549 721
  • 56 138

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Vituttaa taas huolella, kun kaikki päivät on niin vitun samanlaisia. Nimimerkillä, ostetaan elämä.
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa tällä hetkellä Lukon touhun ryssiminen. Kerrankin oli valoa näkyvissä ja nyt ilmeisesti kutsuu taas pohjasakka. Kukahan mahtaa olla ensi kauden "huippuvalmentaja" Raumalla? Timppa Tuomi? No, se on vaan jääkiekkoa.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Ted Raikas
Poikaystävät on yliarvostettuja.

Aivan. Esimerkiksi ns. jonkinlainen julkkis Mappela Lehtonen Suomen Robinson kisasta todistaa, että tytölle tyttöystävä on "must".
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti Pikku Myy
Saat mun

Onx tää juttu nyt ihan perusteellisesti mietitty?

Minulla ei henkilökohtaisesti ole kokemuksia lempatuista poikaystävistä, mutta tyttöystävistä niitä kokemuksia kyllä on.

Olen joutunut elämäni aikana aivan erityisesti kerran toteamaan naisen pystyvän olemaan ns. totaalinen bitch. Tuon nartun takia jouduin hoidattamaan ns. seurustelutautia antibiooteilla ja asiaan liittyen muuan kultainen kihlasormus on jossakin meren pohjassa Suomenlinnan lähettyvillä.
Siitäkin alhosta selvisin... ja näistä alhoista tulee jokainen vuorallaan selviämään. Ei tarvitse etsiä Valamon bussin aikatauluja, vaan voi miettiä vaikkapa tätä:

- olen olemassa, joten olemassaolollani on tarkoitus
- itse minä teen elämästäni vaikean, ei minua tule kotoani kukaan tanssiin hakemaan
- puhu kumppanisi kanssa
- it takes two to tango
- enkö minä olekkaan täydellinen?
 

JanJ

Jäsen
Alho tarkoittaa portugalin kielellä valkosipulia.
Ja minua vituttaa se että eilen valkosipulihärkä oli niin kuumaa että kitalaki paloi. Se haittaa vieläkin syömistä, sattuu. byhyy.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Everton, tuo veikkajien vittumainen painajainen. Lapulla oli Aston Villan voitto, West Hamin voitto, Tepsin voitto, Hifki-Kärpät tasuri ja Evertonin voitto. No mitä nää vitun scouserit tekee? Menettää johtonsa!! Ja pelaa yllättäen tasurin! Veikkaus sais jättää tollaiset jokkueet pois pitkävetolistoilta.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti girlzilla
Haluun poikaystävän.
Kuvasi nähneenä voisin todeta että menes avaamaan ovesi. Ehdokkaita on kaiken järjen mukaan jonoksi asti oven takana. Jos olisin about 10v nuorempi niin minä ainakin jonottaisin...
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti girlzilla
No jatkuva vitutus päällä kun ei löydy ketään ihanaa. Löytyy niitä inhottavia, löytyy niitä hirveen komeita ja yhtä tyhmiä, nössöjä jotka toteaa jokaiseen lauseeseen "ihan miten sä haluat, sä saat päättää" jne jne.
Uhh.

No kohta tulee kesä ja ihmiset hymyilee enemmän toisilleen. Bikinit päälle ja hietsuun.

Bikinit päällä Hietsusta löytääkin melko varmasti todellisen sielun kumppanin.
 

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Viestin lähetti Master Chief
Everton, tuo veikkajien vittumainen painajainen. Lapulla oli Aston Villan voitto, West Hamin voitto, Tepsin voitto, Hifki-Kärpät tasuri ja Evertonin voitto. No mitä nää vitun scouserit tekee? Menettää johtonsa!! Ja pelaa yllättäen tasurin! Veikkaus sais jättää tollaiset jokkueet pois pitkävetolistoilta.

Turha sinun Master Chief on valittaa, jos sulla on kvintettiveto. Pelaa single- sekä duovetoja. Kvintettiveto on silkkaa tyhmyyttä.

Lisäys: Jos on esim. 5 oletusarvoltaan hyvää kohdetta, kannattaa tehdä silloin kaikista variaatioista duot (Veikkaus). Tässä tapauksessa teen kyllä ns. suoran kvintettiputken pienellä panoksella. Mutta tärkeintä on, että ne duot on tehty kaikista variaatioista. Jos neljä kohdetta osuu, tulee jo hyvä voitollinen peli ja silloin tällainen kvintettiputken osumattomuus pienellä panoksella ei vituta.
 
Viimeksi muokattu:

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Viestin lähetti Kempes
Turha sinun Master Chief on valittaa, jos sulla on kvintetti-veto. Pelaa single- sekä duovetoja. Kvintettiveto on silkkaa tyhmyyttä.

Jep.. Jorma Vuoksenmaa sanoi monta vuotta sitten jo, että kaikki laput, joissa on yli kolme kohdetta, ovat amatöörien lappuja. Olen tätä neuvoa yrittänyt noudattaa.
 

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Viestin lähetti girlzilla
Haluun poikaystävän.
Tässä päästiin jälleen perimmäisten kysymysten ääreen.

Ensinnäkin. Minäkin olen halunnut koko ikäni Lamborghini Diabloa, mutta arvatkaapa mitä. Minä ajelen 1987 vuosimallin BMW 316:sella ja niille, jotka eivät tiedä mitä tämä tarkoittaa sanottakoon, että noi autot nyt ei vaan aivan vastaa toisiaan.

Toiseksi. Mitä sä teet jollain poikaystävällä? Kahden kuukauden jälkeen se joko jättää sut tai sitten sä itse löydät sen sängystä parhaan kaverisi kanssa.

Kolmanneksi. Mitä olet asian eteen tehnyt? No joo. Ei millään pahalla, mutta ei ole kovinkaan vakuuttava alku jos kertoo haluistaan jatkoajan vitutusketjussa.. Eräs arvoisa Red Armyn jäsen sanoisi, että hanki elämä tai osta piilolinssit.

Neljänneksi. Mitä hyötyä siitä jätkästä kuitenkaan on? Luin jonkun tutkimuksen, jossa sanottiin että 8 miestä kymmenestä ei pärjää vibraattorille sängyssä. Kaikenlisäksi miehet piereskelee ja puristaa hammastahnaa keskeltä tuubia ja nämä suuret asiat saavat naisten verenpaineet koholle.

Toisaalta. Kaikilla kunnon amiksilla on kunnon pirssit, joissa voi tehdä kaikkea kivaa. Yleensä vaihtoehtoina on kuoleminen liikenne-onnettomuudessa, kun auto lähtee hanskasta jäisellä tiellä ja osuu joko katulamppuun tai vastaantulevaan tukkirekkaan. Pahaa jälkeä tulee etten sanoisi. Tukkirekka vs. teinibemari kun ei ole kovin reilu kilpailutilanne. Jos sattuu käymään niin hyvin, että se poikaystäväsi on sellainen raukkis, että ei uskalla maantielle lähteä, niin ainahan sitä voi kuunnella jytkynjytkyn-musaa ja menettää kuulonsa. Ai niin. Eihän sitä silloin tule ajateltua.

Kyllä ihmistä voi vituttaa..
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti girlzilla
Löytyy niitä inhottavia, löytyy niitä hirveen komeita ja yhtä tyhmiä, nössöjä jotka toteaa jokaiseen lauseeseen "ihan miten sä haluat, sä saat päättää" jne jne.
Uhh.
Tässä on muuten yksi helvetin loputon suo. Jos mies sanoo naiselle: "ihan miten sä haluat, sä saat päättää", mies on tahdoton nössö, sitten kun mies ilmaisee selkein sanankääntein tahtonsa ja se sattuu sotimaan naisen jo valmiiksi järkeilemää tahtoa vastaan, nainen sanoo "voi vittu sä olet kamala!".

Näin olen itseni antanut tässä vuosien varrella ymmärtää.
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Viestin lähetti BigRedBob
Tässä on muuten yksi helvetin loputon suo. Jos mies sanoo naiselle: "ihan miten sä haluat, sä saat päättää", mies on tahdoton nössö, sitten kun mies ilmaisee selkein sanankääntein tahtonsa ja se sattuu sotimaan naisen jo valmiiksi järkeilemää tahtoa vastaan, nainen sanoo "voi vittu sä olet kamala!".

Näin olen itseni antanut tässä vuosien varrella ymmärtää.

Amen. Näin se menee, olet antanut ymmärtää oikein.
Toinen vaihtoehto naisen kommenteille jälkimmäisessä kohdassa on joko:" Sää olet liian määräilevä" tai "Miksi sää tuollaista haluat?".

Näinhän se homma etenee...
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Viestin lähetti Kempes
Turha sinun Master Chief on valittaa, jos sulla on kvintettiveto. Pelaa single- sekä duovetoja. Kvintettiveto on silkkaa tyhmyyttä.

Lisäys: Jos on esim. 5 oletusarvoltaan hyvää kohdetta, kannattaa tehdä silloin kaikista variaatioista duot (Veikkaus). Tässä tapauksessa teen kyllä ns. suoran kvintettiputken pienellä panoksella. Mutta tärkeintä on, että ne duot on tehty kaikista variaatioista. Jos neljä kohdetta osuu, tulee jo hyvä voitollinen peli ja silloin tällainen kvintettiputken osumattomuus pienellä panoksella ei vituta.

Joo, no enemmän mua itseasiassa vitutti että mä yleensäkin laitoin sen Evertonin lapulle. Vanhat kokemukset olis pitänyt opettaa. En kuitenkaan uskaltanut laittaa joka lapulle Saintsien voittoa, vaikka olis pitänyt. Ja melkein kaikki voittoni ovat tulleet vähintään 4 kohteen lapuilla, paitsi se suurin (kolme ruksia NBA-koriksessa).
 

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti BigRedBob
sitten kun mies ilmaisee selkein sanankääntein tahtonsa ja se sattuu sotimaan naisen jo valmiiksi järkeilemää tahtoa vastaan, nainen sanoo "voi vittu sä olet kamala!".

Näin olen itseni antanut tässä vuosien varrella ymmärtää.

Jaa, minä taas pidän sellaisista vähän määräilevimmistä miehistä. Jotka ns. näyttävät kaapin paikan.


Jaska85, jos luulit että minä kirjoituksellani eilenillalla halusin saada sen poikaystävän esimerkiksi täältä, niin olet väärässä. Mutta onpa tänne valitettu paljon turhempiakin asioita.
 

Sakallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu
Antti Tuisku - En haluu tietää

En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. Kappaleen sanoin voisin todeta Antille: "Et vain osaa"

V*tutusta lisää Radio Novan pakkosyöttö ja sen tekopirteät "juontajat." "Kaikki on mahdollista"- höpötykset tulevat myös ulos korvista. Mieluummin olen hiljaisuudessa, kun kuuntelen tuommoista paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Sakallio
Antti Tuisku - En haluu tietää

En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. Kappaleen sanoin voisin todeta Antille: "Et vain osaa"

Pikkusiskot ränkkää Idols-levyä ja tuota uutta rainaa. Eipä tarvitse tulla kylään kovin usein. Voi vittu että voi vituttaa koko jätkä. Vittu et olet surkea laulaja, voi vitun vittu.
 

Viima

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Sakallio
Antti Tuisku - En haluu tietää

En tiedä pitäisikö nauraa vai itkeä. Kappaleen sanoin voisin todeta Antille: "Et vain osaa"
Arvaas, mä en olisi koskaan halunnut tietää mitään tuosta ihmisestä(?) tai sen biisistä. Hirveetä renkutusta.
En tajua miten jotku voi tykätä siitä. Hrr.
 

Miguel

Jäsen
Rajallisten tietoteknisten taitojeni vuoksi en tiedä tarkkaan missä vika on, mutta nettiyhteys on tökkinyt ihan perkeleesti viime päivinä. Hyvä jos tämä viestikään tulee perille.
 

AnaMasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahko
Parhaillaan Canal plussalta tuleva Arsenal - ManU kuvataan näköjään ihan naurettavalla zoomilla. Kenttää näkyy parhaimmillaan pallon ympäriltä ehkä 10m suuntaansa. Vittu ei mitään hajua pelaajien sijainneista.

Pitäisköhän työntää nenä ulos välillä, kun alkaa naama palaamaan tän töllön kanssa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti #99#
Kävin työhaastattelussa. Meni päin persettä! VITTU!!!
mä taasen kerran livahdin kesken kaiken pois työhaastattelusta, kun haastattelija oli puhelimessa, kun työpaikka oli niin paska. :-O
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös