Vitutusketju

  • 10 543 469
  • 56 130

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Karsee flunssa päällä. Meni koko juhannus plörinäksi tämän takia. Viimeiseen 48h tullut nukuttua ehkä 4h ja sekin tollasta horros unta. Väsyttää ihan saatanasti, mutta nukkumisesta ei tule yksinkertaisesti mitään. Syytän systerin uhmaikäistä tyttöä jolla oli justiinsa tämä lenssu ja kiusallaan hönkäili ja päristeli kaikkia kohti, kun tuli oltua käymässä siellä.

Pitäisi ärrältäkin käydä ostamassa tupakkaa, mutta eihän tässä kehtaa saatana ulos astua, kun ulkonäkö on kauheineen silmänalusineen kuin narkkarilla.

E: Alkomahooli sentään vähän lievittänyt olotilaa. Buranatkin yhtä puolikasta vaille loppu.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eilen tuli saatua pizza väärillä täytteillä. En jaksanut soitella perään. Äsken vetäsin loput naamariin.

Ja harmittaa kun viimeksi matkakorttia ladatessa en tajunnut ladata sitä reissun alkamispäivään asti, eli neljän viikon sijasta viis viikkoa. Nyt tohon ei saa viikkoa ladattua kun kaks viikkoa on minimi, joten kuukauden taas lataan. Kahdeksan reissupäivän aikana teen tappiota 8 x noin 1.50 = 12 euroa. Noh.
 
Suosikkijoukkue
Vastajännärit
Olin juhannuksen ruotsinlaivalla, joka oli "täynnä" jotain kiinalaisia tms. vinosilmiä. Vitutti kun kyseiset henkilöt eivät osanneet esimerkiksi jonottaa ruokaa otettaessa, vaan he poikkeuksetta änkäsivät muiden eteen. Johtuisikohan tämä siitä että näissä maissa on yksinkertaisesti niin paljon ihmisiä, että siellä on ns. pakko rynniä jos haluaa jotain? Muuta järkevää selitystä tälläiselle vittumaiselle käytökselle en keksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Johtuisikohan tämä siitä että näissä maissa on yksinkertaisesti niin paljon ihmisiä, että siellä on ns. pakko rynniä jos haluaa jotain? Muuta järkevää selitystä tälläiselle vittumaiselle käytökselle en keksi.

Millä tavalla tämä on uusi asia, että eri maissa ja kulttuureissa on erilaiset jonotuskäytännöt? Maassa maan tavalla. Ei niille voi opettaa muuta jonotustekniikkaa, ainoa vaihtoehto olisi jättää viisumi myöntämättä.

Syy on varmaankin tosiaan se, että nopeat syö hitaat, kun sitä porukkaa riittää.
 
Suosikkijoukkue
Vastajännärit
Millä tavalla tämä on uusi asia, että eri maissa ja kulttuureissa on erilaiset jonotuskäytännöt? Maassa maan tavalla. Ei niille voi opettaa muuta jonotustekniikkaa, ainoa vaihtoehto olisi jättää viisumi myöntämättä.

Huoh... Maassa maan tavalla niinkuin totesitkin, eli mikseivät he voineet jonottaa rauhassa muiden seassa, vaan piti etuilla ja poukkoilla sinne tänne. Huutokin oli aivan järkyttävä.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Huoh... Maassa maan tavalla niinkuin totesitkin, eli mikseivät he voineet jonottaa rauhassa muiden seassa, vaan piti etuilla ja poukkoilla sinne tänne. Huutokin oli aivan järkyttävä.

Ihan uteliaisuudesta kysyn, tuliko missään vaiheessa mieleen opastaa näitä aasialaisia turisteja englannin kielellä, ja ohjastaa heitä jonon perukoille?

Ei sillä että he olisivat välttämättä ymmärtäneet, mutta omakohtainen kokemukseni kertoo, että aasialaiset ovat keskimäärin hyvinkin kohteliaita ihmisiä ja useinmiten haluavat sopeutua maan tavoille, sikäli kun ovat niistä tietoisia.
 
Suosikkijoukkue
Vastajännärit
Ihan uteliaisuudesta kysyn, tuliko missään vaiheessa mieleen opastaa näitä aasialaisia turisteja englannin kielellä, ja ohjastaa heitä jonon perukoille?

Ei sillä että he olisivat välttämättä ymmärtäneet, mutta omakohtainen kokemukseni kertoo, että aasialaiset ovat keskimäärin hyvinkin kohteliaita ihmisiä ja useinmiten haluavat sopeutua maan tavoille, sikäli kun ovat niistä tietoisia.

Ei tullut, sillä heitä oli oikeasti aivan järkyttävä määrä, joten opastamisella ei tuskin olisi ollut vaikutusta asiaan.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ei tullut, sillä heitä oli oikeasti aivan järkyttävä määrä, joten opastamisella ei tuskin olisi ollut vaikutusta asiaan.

Siinä tapauksessa ymmärrän "yskän".

Nyt vituttaa kaipuu ihmistä kohtaan, josta ei ole vuosiin kuullut yhtään mitään.
Kyseessä on pelkästään entinen työkaveri(vaikkakin hyvin läheinen sellainen), jota ei edes kovin usein tule ajateltua, mutta silloin kun tulee, niin päälle iskee epätoivoinen ikävän tunne.

Melkein tulee harkittua Facebook-tilin perustamista, ihan vain kuullakseni mitä hänelle nykyään kuuluu. Melkein.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Reilu vuorokausi, kaksi sympatisoimaani joukkuetta, kaksi lisäajan maalia näitä vastaan.

Vittu.

Reilu vuorokausi, kaksi sympatisoimaani joukkuetta joista kumpikin onnistui tekemään lisäajan maalin vähemmän sympaattisia joukkueita vastaan.

Ei vituta ollenkaan.

Se voisi periaatteessa vituttaa, että pienimuotoinen tulos- ja pitkävetolappuni meni pieleen, mutta sama se eurosta tai parista.

Sää minua vituttaa, eivät MM-kisojen tulokset, tuli niistä minkäläisia tuloksia tahansa. Aivan loistavat kisat toistaiseksi. Paljon maaleja, uskomatonta dramatiikkaa, isojen nimien konttaamista ja viime hetkien ratkaisuja. Ei paremmasta väliä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Työt, sää, väsymys sekä se, että lyhensin etusormeani keittiöveitsellä. Siinäpä niitä vitutuksen aiheita tähän vuoden hienoimpaan maanantaihin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ja nyt pamahti sitten vatsa sekaisin juhannuksen herkuista. Vittu, taidan lähteä kotiin sohvalle toipumaan. Taisi sinne jääkaappiin jokunen olut jäädä.

Kiva päivä.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Ja liikenneministeriksi taas Nainen ! Kiitti vaan Stubbi. Ei minulla ei ole mitään naisministereitä vastaan, mutta eikö nyt j*lauta siihen ois miestä löytynyt. Tässä vuosien saatossa on ollut jos jonkinlaista akkaa tossa virassa ja mikä on ollut lopputulos yksittäisen autoilijan osalta tai liikenteeseen liittyvää yrityistoimintaa harrastavilta yrityksiltä. Tuhon tiellä ollaan oltu jo pitkään ja voisin vaikka lyödä vetoa että ei mitään muutosta parempaan ole tulossa.
Kyllä ministerinä pitäisi olla sellainen mikä tietää autoista muutakin kuin, että siinä on 4 pyörää ja ratti...

Muuten osaatteko sanoa ilman googea kuka on ollut edellinen mies liikenneministeri ja koska ?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Muuten osaatteko sanoa ilman googea kuka on ollut edellinen mies liikenneministeri ja koska ?

Itse olisin veikannut Matti Auraa ennen vuosituhannen vaihdetta. Sitten katsoin Googlea, ja edellinen on ollut Kimmo Sasi Lipposen II-hallituksessa, eli pesti päättyi 2003.

Itse olen mies, eikä minua haittaa, että virkaa hoitaa nainen. Sukupuoli ei tässä asiassa tee automaattisesti pätevää tai epäpätevää. Vituttaa tuollainen jo historiaan kuuluva ajatusmaailma, joka sinulla on.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
^^Eipä sitä Suomen fantastiseen tieverkkoon ole tulossa hallitusohjelmasta pennin pyörylää, eli sikäli ihan sama autoilijan kannalta kuka sitä tyhjää kättä ojentaa.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Itse olisin veikannut Matti Auraa ennen vuosituhannen vaihdetta. Sitten katsoin Googlea, ja edellinen on ollut Kimmo Sasi Lipposen II-hallituksessa, eli pesti päättyi 2003.

Itse olen mies, eikä minua haittaa, että virkaa hoitaa nainen. Sukupuoli ei tässä asiassa tee automaattisesti pätevää tai epäpätevää. Vituttaa tuollainen jo historiaan kuuluva ajatusmaailma, joka sinulla on.

Hain tässä sitä "ajatusta" että siinä hommassa olisi joku sellainen joka "laittaisi" alaisensa ruotuun eikä antaisi heidä viedä itseään kun "litran mittaa". Mutta kai mä sitten olen kusipää sovinisti...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hain tässä sitä "ajatusta" että siinä hommassa olisi joku sellainen joka "laittaisi" alaisensa ruotuun eikä antaisi heidä viedä itseään kun "litran mittaa". Mutta kai mä sitten olen kusipää sovinisti...

Olet. Nykypäivänä monella naisella on enemmän "munaa" kuin monella miehellä. Ei se sukupuolta ole katsonut enää aikoihin.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tulitko juuri Thaimaasta, vai miksi asia on nyt noin pinnalla. Pettymyksiä matkalla?


Taidat kyllä tietää että Thaikkulan tytöillä mukaan ei tarvita lainausmerkkejä.

Kirjainhirviön viesti pitää paikkansa. Nainen pomona ei ole sen löysempi kuin mieskään.

Se että joku silti ajattelee noin kertoo ajattelijasta paljon
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
Tämän ketjun viimeinen sivu on kyllä täysin "junttimaisinta mitä tiedät" kamaa. On se käsittämätöntä että näkee erilailla käyttäytyviä ihmisiä ja vielä nainen liikenneministerinä. Uskomatonta. Se että itse piereskelet räkäverkkarit jalassa, järkyttävässä kännissä siinä ruokajonossa voi myös jossain kulttuurissa herättää ihmetystä ja jopa mielipahaa.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
En asu Helsingissä, kotimainen jalkapallo ei juuri kiinnosta ja HJK-HIFK -fanipoikien keskinäinen pissimiskilpailu on aivan yhdentekevää niin vituttaa sen ravintolan puolesta, jonka nämä "fanit" tuhosivat eilisellä tempauksellaan. Ja vituttaa niiden sivullisten puolesta, ketkä saivat mustelmaa siinä sivussa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
En asu Helsingissä, kotimainen jalkapallo ei juuri kiinnosta ja HJK-HIFK -fanipoikien keskinäinen pissimiskilpailu on aivan yhdentekevää niin vituttaa sen ravintolan puolesta, jonka nämä "fanit" tuhosivat eilisellä tempauksellaan. Ja vituttaa niiden sivullisten puolesta, ketkä saivat mustelmaa siinä sivussa.

Tämähän on sitä oikeaa futiskulttuuria eikä mitään hemmetin mieshuoraamista.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tämähän on sitä oikeaa futiskulttuuria eikä mitään hemmetin mieshuoraamista.

En tiedä onko tämä trollausta, sarkasmia vai oletko tosissasi, mutta tämä kuvaa nykymenoa suomalaisessa jalkapallon faniudessa aika hyvin, onneksi tosin vain osan mielestä. Jossain baarimyllytyksessä ei ole sekunnin murto-osaa mitään kulttuuriin viittavaakaan. Mitä "mieshuoraamiseen" tulee, niin enpä itsekään ymmärrä jos haukkuu suomalaista jalkapalloa päivästä toiseen ja fanittaa jotain Espanjan maajoukkuetta ja Barcaa/vastaavaa. Mutta ymmärrän kyllä jos se oman kaupungin joukkue on ykkönen, mutta silti tykkää katsoa ulkomaisia futissarjoja ja ottaa sieltä jonkun tietyn joukkueen seuraamiseen tarkemmin, tuossa mitään vikaa ole. Tai sitten arvokisoissa toivoo voittoa jollekin tietylle maalle, kun se oma maa ei kisoissa pelaa.

Mutta mikäli oli sarkasmia, unohda edellinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös