Vitutusketju

  • 10 538 855
  • 56 130

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Suorastaan vituttaa se Happy -biisi. Joka paikassa kun joutuu tätä ränkytystä kuuntelemaan niin meinaa korvat tukkiutua verestä. Because I'm happyyyyyy... Pitäisikö tästä biisistä tulla jotenkin onnellisempi olo? Mulle aiheuttaa pelkästään vitutusta saatana.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Suorastaan vituttaa se Happy -biisi. Joka paikassa kun joutuu tätä ränkytystä kuuntelemaan niin meinaa korvat tukkiutua verestä. Because I'm happyyyyyy... Pitäisikö tästä biisistä tulla jotenkin onnellisempi olo? Mulle aiheuttaa pelkästään vitutusta saatana.

I feel you bro'.

No, jospa Parodia miellyttäisi enemmän?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Suorastaan vituttaa se Happy -biisi. Joka paikassa kun joutuu tätä ränkytystä kuuntelemaan niin meinaa korvat tukkiutua verestä. Because I'm happyyyyyy... Pitäisikö tästä biisistä tulla jotenkin onnellisempi olo? Mulle aiheuttaa pelkästään vitutusta saatana.

Mikäs se tuommoinen biisi on? En ole koskaan kuullutkaan, eikä soi missään missä minä olen tai liikun, joten taidat liikkua väärissä paikoissa.

Ei, älä suotta pistä mitään linkkiä sun muuta, en halua enkä aio tuollaista biisiä kuunnellakaan, jos se kerran on noin kova vitutuksen aiheuttaja. Pyrin skippaamaan musiikilliset vitutuksen aiheuttajat enkä kuuntele radiokanavien soittolistoja (tai ylipäätään radiota) sun muita kyseenalaisia musiikillisia turmeluksen pesiä.

Tähän ketjuun ei minulla oikeastaan ole kunnolla asiaa, sillä ei minua tosissani vituta juuri nyt oikein mikään. Toki moni maailman tola on viturallaan ja ihmiskunta kaipaisi suurta harvennusta alkaen ääri-islamisteista ja päätyen suomalaisiin kuntien ja valtion pamppuihin, mutta peruskestovitutus on jatkuvaa. No, ehkä se lasketaan.
 

kake619

Jäsen
Suosikkijoukkue
Caps, scholl
Junalla matkustaminen, en ymmärrä mikä tässä matkustusmuodossa (muukin kuin hinta) vituttaa, mutta joka kerta tämä on ihan yhtä hirveetä paskaa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Mikä vittu siinä on jottei voida kunnioittaa toisen työpistettä. Vajaan 2 viikon lomalta paluu töihin ja minun pisteeni taas räjäytetty aivan täysin. Vittuako sitä nyt kuormiakaan purkamaan, tuleehan se nönnönöö töihin taas joskus.

Haistakaa vittu saatanan laiskat mulkut.

Pitää varmaan antaa taas palautetta naamatusten, eipähän tartte sitten niidenkään kanssa jutella pariin viikkoon kuten kävi viimeksi.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Mikäs se tuommoinen biisi on? En ole koskaan kuullutkaan, eikä soi missään missä minä olen tai liikun, joten taidat liikkua väärissä paikoissa.

Tätähän joutuu kuuntelemaan jokaisessa marketissa, vaatekaupassa, ravintolassa, kahvilassa ja ties missä. Nyt kun olen ulkomailla täältä tulee TV:stä mainos, jossa tätä kyseistä biisiä rallatetaan taustalla. Ja se mainos tulee joka helvetin kanavalla! En kuuntele ikinä radiota pois lukien Yle Puhe ja YleX:n päivän höpötystuokiot koostettuna arki-iltaisin, ts. YleX Encore, koska kaikki musiikki mitä radiosta tulee on paskaa. Tai no Bassoradiosta tulee hyvää, muttei sieltäkään aina. NRJ ja YleX pahimpia vitutuksen aiheuttajia. Helpompaa ja mukavampaa se on kuunnella omasta puhelimesta musiikkia niin ei tarvitse elää epätietoisuudessa, että mitä sieltä radiosta seuraavaksi tulee (paskaa). Televisiotakaan en katso oikeastaan ikinä, koska sieltäkään ei tule ikinä mitään hyvää, paitsi A-studiota katson silloin tällöin, jos satun päätteen äärellä lähetyksen aikana olemaan.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuo biisi esitettiin siinä Maikkarin Tähdet, tähdet -ohjelmassa. Muualla en ole sitä kuullut. Joo en kuuntele teiniradioita enkä käy teinibaareissa.

En ole tuollaista ohjelmaa katsonut yhtään jaksoa, vältän moisia. En katso televisiosta muutenkaan kuin urheilun arvokisoja, laatudokumentteja sekä paria tv-sarjaa, jotka nekin pistän boksille ja skippaan mainokset.

Tätähän joutuu kuuntelemaan jokaisessa marketissa, vaatekaupassa, ravintolassa, kahvilassa ja ties missä. Nyt kun olen ulkomailla täältä tulee TV:stä mainos, jossa tätä kyseistä biisiä rallatetaan taustalla. Ja se mainos tulee joka helvetin kanavalla! En kuuntele ikinä radiota pois lukien Yle Puhe ja YleX:n päivän höpötystuokiot koostettuna arki-iltaisin, ts. YleX Encore, koska kaikki musiikki mitä radiosta tulee on paskaa. Tai no Bassoradiosta tulee hyvää, muttei sieltäkään aina. NRJ ja YleX pahimpia vitutuksen aiheuttajia. Helpompaa ja mukavampaa se on kuunnella omasta puhelimesta musiikkia niin ei tarvitse elää epätietoisuudessa, että mitä sieltä radiosta seuraavaksi tulee (paskaa). Televisiotakaan en katso oikeastaan ikinä, koska sieltäkään ei tule ikinä mitään hyvää, paitsi A-studiota katson silloin tällöin, jos satun päätteen äärellä lähetyksen aikana olemaan.

Huonoa tuuria, jos ulkomaillakin rallatus vainoaa. En ole koskaan tuohon kappaleeseen törmännyt. Tosin harvoin pyörin vaatekaupoissa, kahviloissa tai sellaisissa ravintoloissa, joissa soi joku taustapoppi. Isoissa jättimarketeissa on joskus vastenmielistä taustarallatusta, mutta en noteeraa taustamelua paitsi silloin jos se sattuu löytämään aukon henkisessä panssarissani. Saisi minusta kieltää lailla kaikenlaisen taustamelupaskan renkuttaminen julkisilla paikoilla.

Mainokset skippaan jos televisiota joskus aniharvoin katson. Jos ei ohjelma ole nauhoitettuna ja mainoksia ei voi kelata niin pistän joko äänettömälle tai menen keittiöön/vessaan mainostauon aikana, sitähän varten tauot muutenkin ovat.

Vitutusketjun aiheeseen mennäkseni on yksi paikka, jossa mainoksia ei voi skipata, nimittäin elokuvateatterit. Olen ahkera elokuvissa käyvä, ja elokuvien alussa tulevat mainokset vituttavat monesti hyvin suuresti. Niitä ei oikein voi välttääkään, ellei sitten taktikoi ja tule teatterisaliin vasta kun se on pimeänä ja mainokset ohi, mutta ei sitäkään viitsi ainakaan täysissä näytännöissä tehdä jos joutuu puskemaan ihmisrivien läpi.

Tuossa pari viikkoa sitten kävin neljän päivän sisällä viidessä näytännössä, joissa kaikissa pyörivät samat mainokset. Alkoivat jo tulla korvista ulos, varsinkin kun samaa Fortumin sähkömainosta on pyöritetty toista vuotta.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Vitutusketjun aiheeseen mennäkseni on yksi paikka, jossa mainoksia ei voi skipata, nimittäin elokuvateatterit. Olen ahkera elokuvissa käyvä, ja elokuvien alussa tulevat mainokset vituttavat monesti hyvin suuresti. Niitä ei oikein voi välttääkään, ellei sitten taktikoi ja tule teatterisaliin vasta kun se on pimeänä ja mainokset ohi, mutta ei sitäkään viitsi ainakaan täysissä näytännöissä tehdä jos joutuu puskemaan ihmisrivien läpi.

Tuossa pari viikkoa sitten kävin neljän päivän sisällä viidessä näytännössä, joissa kaikissa pyörivät samat mainokset. Alkoivat jo tulla korvista ulos, varsinkin kun samaa Fortumin sähkömainosta on pyöritetty toista vuotta.

Samaa mieltä olen. Varmaan olet törmännyt siihen Finnairin mainokseen, jossa Tsiik latelee latteempiakin latteuden latteuksia? Kävin muutana viikko sitten katsomassa kaverin kanssa Miljoona tapaa kuolla lännessä -elokuvan. Oli muuten K-16 eikä oltu huomattu sitä lippuja ostettaessa, mutta ei ikää kukaan kyllä tullut kyselemäänkään. Oli harvinaisen lattea sekin, komedialeffassa pelkkää pissakakka-huumoria, jolle koko sali hörähteli tasaisin väliajoin. Itseäni ei naurattanut, onko minulla vain huono huumorintaju?

Ainoa tapa torjua noita elokuvateatterien mainoksia on laittaa korvatulpat- ja/tai suojaimet päähän ja kyyristyä penkkirivien taakse.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Samaa mieltä olen. Varmaan olet törmännyt siihen Finnairin mainokseen, jossa Tsiik latelee latteempiakin latteuden latteuksia?

Tulinkin tuosta Cheekin Finnair-mainoksesta sekä kammottavasta juustonaksuräpistä avautuneeksi aiemmin "Ärsyttävin mainos"-ketjuun. Kauhea kombo: Cheekin latteudet ja räppäävä juustonaksu. Aivoverenvuodot saattavat yleistyä elokuvateattereissa tämän tason yhdistelmillä.

Kuten tuohon mainosketjuun totesinkin, niin Cheekin lässytys saa suosimaan mitä tahansa muuta lentoyhtiötä ja juustonaksuräp miettimään, että miksi tuote on "real cheese"? Mitä keinotekoista kemiallista paskaa noissa sitten ennen on ollut, jos nyt vasta on oikeaa, aitoa juustoa juustonaksuissa?
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Eikös tuo ole sitten ihan hyvä juttu?

Ei tuo toisaalta hirveän mukavalta työyhteisöltä kuulosta, jos palautteen jälkeen aletaan pitämään mykkäkoulua. Olettaen siis, että palaute on tullut hyvässä hengessä eikä ole mitään "vitun vitun" -huutelua.

Ihmiset tekevät virheitä, mutta kun niistä sanotaan (hyvässä hengessä) on se loistava paikka oppia ja kehittää omaa työskentelyä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Ihmiset tekevät virheitä, mutta kun niistä sanotaan (hyvässä hengessä) on se loistava paikka oppia ja kehittää omaa työskentelyä.

Voisin myös mutuilla että iso, ellei suurin osa työpaikoilla ja -yhteisöissä esiintyvistä ongelmista johtuu juurikin siitä sanomisen puutteesta. Eli kommunikaatio ei pelaa, vaan vaietaan ja kyräillään ja sitten lopulta vittuillaan. Pätee vertaisiin, johtajiin ja alaisiin. Jos jokin asia ihmetyttää, vituttaa tai askarruttaapaskarruttaa niin kyllähän se pitäisi pystyä pukemaan sanoiksi ja jakamaan työ-yhteisössä. Puhukaa toisillenne, muulloinkin kuin perskännissä pikkujouluissa.

Vituttaa olla sisällä kun sää olisi mitä mainioin oluen siemailuun terassilla. Pomminvarmasti työpäivän päättyessä sataa.
 

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit
Voisihan sitä vissiin perjantaista kesäiltaa jotenkin muutenkin viettää, mutta niin sitä vaan istutaan kiltisti opiskelemassa exceliä. Vieläpä siten, että käytössä oleva, homman kannalta varsin tärkeä materiaali ei toimi. Viisi tehtävää pitäisi tehdä, että tämän paskan saisi läpi, mutta aika heikolta näyttää...
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Taas jaksaa vituttaa se, kun on päätynyt käyttöautovalinnassa hieman iäkkäämpään jenkkilohjottimeen. Osia ei löydy mistään jenkkilää lähempää ja vaikka osat itsessään ovatkin (todella) edullisia, niin niiden toimittaminen Suomeen maksaakin sitten keskimäärin 1,5x osien hinta. Toki nämä ovat niitä elämän valintoja ja harrastusten hintoja yms, jos ajais -98 Corollalla tai -02 Golffilla ni ei ois varaosien ettimisessä minkäänlaisia ongelmia.

Eli vituttaako se sittenkin jälleen kerran oma tyhmyys?
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vituttaa tuollaset "teiden kuninkaat": https://www.facebook.com/photo.php?v=10203750848042099

Tuo heppu sentään saa varmaan vähän enemmältikin palautetta idiotismistaan, sen verran hyvin leviää video. Firman autolla vielä, aijaijai.

Hyvin saanut näkyvyyttä ja kyseisen firman toimari jo pahoittelee firman facebook-sivuilla asiaa.

Toivottavasti yksi mulkku ajaa jatkossa järkevämmin, tossa olisi voinut käydä pahasti.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On kyllä häkellyttävää törttöilyä tältä Skoda-mieheltä. Mikäs tuo hänen firman sitten on?

Äläs nyt. Tää ukko jarrutti ja kiilasi eteen vaan tarkastakseen onko sillä ohi menneellä pärräjannulla kaikki okei, ettei kaatunut tai vastaavaa. Vittu mikä tampio oikeasti. Kun paskat on housussa, niin turha siinä on lähteä selittelemään.

Eikös tää ollut sen firman edustajia jolla on se mainoskin "Kiiilto, puhdas koti vetää puoleensa".
 

Falling Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vituttaa ohareita tekevät ihmiset, jotka ei edes osaa kertoa asioita suoraan, vaan peittelevät totuutta tekosyillä. Piti olla porukalla hauskanpitoa ja sitten baariin katsomaan matsia. Kolme varttia ennen bileiden alkua peruutus. No, kait tonne voi yksinkin mennä.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vituttaa ohareita tekevät ihmiset, jotka ei edes osaa kertoa asioita suoraan, vaan peittelevät totuutta tekosyillä. Piti olla porukalla hauskanpitoa ja sitten baariin katsomaan matsia. Kolme varttia ennen bileiden alkua peruutus. No, kait tonne voi yksinkin mennä.

Tämä on aina mielenkiintoinen asia. Mikä vittu siinä on, että pitää aluksi luvata, jos ei kuitenkaan kiinnosta.

Vaikka se ei muka kenellekään kuulu, niin missä nämä ihmiset ovat sillä hetkellä, kun eivät ole siellä missä lupasivat olla? Se olisi kiva tietää mikä on niin paljon parempaa lopulta.
 

Kaiuni Alen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, kaikki menestyksekkäät jalkapallojoukkueet
Vituttaa ohareita tekevät ihmiset, jotka ei edes osaa kertoa asioita suoraan, vaan peittelevät totuutta tekosyillä. Piti olla porukalla hauskanpitoa ja sitten baariin katsomaan matsia. Kolme varttia ennen bileiden alkua peruutus. No, kait tonne voi yksinkin mennä.
Vielä enemmän vituttaa se, että olette porukalla menossa jonnekin, saavut paikalle, ihmettelet missä muut ovat, soitat heille useita kertoja, lähetät viestejä, odotat ja odotat. Sitten kun heitä ei näy, päätät mennä yksin ja myöhemmin saat tietää, että muut olivat muuttaneet suunnitelmaa ja päättäneet lähteä jonnekin muualle. Eikä sinulle vaivauduttu kertomaan, koska "kyllä sille joku sanoo".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös