En tiä mikä siinä on mutta aina kun näen Cheekin naaman telkusta tai kuulen sen äänen niin alkaa vituttamaan.
Jos vituttaa, niin vedä shotti päähän: Kurt Cobain. On se niin oivaltava ja nokkela poika tuo koko kansan kaappihomo.
En tiä mikä siinä on mutta aina kun näen Cheekin naaman telkusta tai kuulen sen äänen niin alkaa vituttamaan.
Se tässä rivitaloelämässä on vittumaista, että joutuu kuuntelemaan naapurita takapihan terassilla. Nytkin pari kännistä naista kiljuu tuossa muutaman metrin päässä. Ei voi olla pihalla. Saatanan känniääliöt.
Ei taida tytöt tietää, että olis patukkaa tarjolla nurkan takana. Vanha mainos, mutta paikkansa pitävä.
Jos tietäisivät ja saisivat sitä patukkaa, niin sittenhän sitä ulinaa kuunneltaisiin siellä naapurissa, josta se ulina oli alunperin lähtöisin.
Johtuisikohan tämä siitä että näissä maissa on yksinkertaisesti niin paljon ihmisiä, että siellä on ns. pakko rynniä jos haluaa jotain? Muuta järkevää selitystä tälläiselle vittumaiselle käytökselle en keksi.
Millä tavalla tämä on uusi asia, että eri maissa ja kulttuureissa on erilaiset jonotuskäytännöt? Maassa maan tavalla. Ei niille voi opettaa muuta jonotustekniikkaa, ainoa vaihtoehto olisi jättää viisumi myöntämättä.
Huoh... Maassa maan tavalla niinkuin totesitkin, eli mikseivät he voineet jonottaa rauhassa muiden seassa, vaan piti etuilla ja poukkoilla sinne tänne. Huutokin oli aivan järkyttävä.
Ihan uteliaisuudesta kysyn, tuliko missään vaiheessa mieleen opastaa näitä aasialaisia turisteja englannin kielellä, ja ohjastaa heitä jonon perukoille?
Ei sillä että he olisivat välttämättä ymmärtäneet, mutta omakohtainen kokemukseni kertoo, että aasialaiset ovat keskimäärin hyvinkin kohteliaita ihmisiä ja useinmiten haluavat sopeutua maan tavoille, sikäli kun ovat niistä tietoisia.
Ei tullut, sillä heitä oli oikeasti aivan järkyttävä määrä, joten opastamisella ei tuskin olisi ollut vaikutusta asiaan.
Reilu vuorokausi, kaksi sympatisoimaani joukkuetta, kaksi lisäajan maalia näitä vastaan.
Vittu.
Muuten osaatteko sanoa ilman googea kuka on ollut edellinen mies liikenneministeri ja koska ?
Itse olisin veikannut Matti Auraa ennen vuosituhannen vaihdetta. Sitten katsoin Googlea, ja edellinen on ollut Kimmo Sasi Lipposen II-hallituksessa, eli pesti päättyi 2003.
Itse olen mies, eikä minua haittaa, että virkaa hoitaa nainen. Sukupuoli ei tässä asiassa tee automaattisesti pätevää tai epäpätevää. Vituttaa tuollainen jo historiaan kuuluva ajatusmaailma, joka sinulla on.
Hain tässä sitä "ajatusta" että siinä hommassa olisi joku sellainen joka "laittaisi" alaisensa ruotuun eikä antaisi heidä viedä itseään kun "litran mittaa". Mutta kai mä sitten olen kusipää sovinisti...
Olet. Nykypäivänä monella naisella on enemmän "munaa" kuin monella miehellä.
Tulitko juuri Thaimaasta, vai miksi asia on nyt noin pinnalla. Pettymyksiä matkalla?
Hain tässä sitä "ajatusta" että siinä hommassa olisi joku sellainen joka "laittaisi" alaisensa ruotuun eikä antaisi heidä viedä itseään kun "litran mittaa". Mutta kai mä sitten olen kusipää sovinisti...