Vitutusketju

  • 10 542 961
  • 56 130
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tyttöystävä on edelleen täysin perheensä "alaisena". Heidän sana on laki.

No mikset sinä sano. Aikuisten pitää saada suu auki epämiellyttävissä tilanteissa. Jos pistävät välit poikki niin kertoo vaan enemmän heistä kun teistä.


Mä olen aloittanut työurani satamassa kämäsessä lounasruokalassa. Muutamat reikämunkki- jutut tullut kuitattua paskasilta ahtaajaäijiltä.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tyttöystävä on edelleen täysin perheensä "alaisena". Heidän sana on laki.

Ymmärrän tilanteen, mutta en koskaan hyväksyisi sitä omalle kohdalle. Kyllä meille on kylään tervetullut lähes kuka tahansa, mutta yllätysvieraita vihaan yli kaiken. Tämän tietävät omassa suvussani ja ystäväpiirissäni kaikki, eikä asiasta ole mitään ongelmia tullut. Olen myös vaimoni lähisukulaisille kertonut, että meille on kuka tahansa heistä tervetullut, mutta yllätysvieraillessa jää soittamaan ovikelloa. Hyvin tuntuivat ymmärtävän.

Mites jos vaan ottaisit asian puheeksi tyttöystävän tai miksei noiden sukulaistenkin kanssa? Kyllähän nyt aikuiset ihmiset ymmärtävät, tai jos eivät ymmärrä, niin siitäkin voi vetää johtopäätöksiä.
 

Freya

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, TPS & M.Koivu
En taas muistanutkaan miten vituttamaista on olla kolmaspyörä. Miten on niin vaikea muistaa ettei ehkä kannata lähteä alkuhuumassa olevan pariskunnan kanssa kolmestaan mihinkään. Siitä ei seuraa mitään muuta kuin armoton vitutus, ja kiusaantuminen. Jatkossa painan tämän syvälle päähäni!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
En tiedä kumpi vituttaa enemmän tennismatsia katsellessa, Vinkuheinä Sharapovan ääntelyn kuunteleminen vai Yle Femman ruotsinkielinen selostus?

Tuollaista vinkujaa vastaan pelaaminen olisi todella ärsyttävää.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
En tiedä kumpi vituttaa enemmän tennismatsia katsellessa, Vinkuheinä Sharapovan ääntelyn kuunteleminen vai Yle Femman ruotsinkielinen selostus?

Tuollaista vinkujaa vastaan pelaaminen olisi todella ärsyttävää.

Katselin ja kuuntelin tuota. Itse yrittäisin osua pallolla vain ja ainoastaan Sharapovaan.

Enkä loppujen lopuksi ymmärrä miksi sen ulkonäköä edes hehkutetaan. Joo, kivat jalat, noin 1,5 metriä pitkät. Pienet tissit ja slaaviksi melko keskinkertainen naama. Parempia löytyy ja monta. Pienet tissitkin vielä menisi, mutta naamassa ei ole oikein mitään kerrottavaa.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Onko se muuten vieläkään voittanut mitään? Joskus muutama vuosi sitten, kun Sharapova-hössötys alkoi tuolla julkisuudessa, niin aattelin, että sehän on varmaan hyväkin pelaaja. Sitten jossakin kohtaa vilkaisin vanhoja tuloksia, niin ei se nyt mitään glooriaa ollut. Semmoista jarkkoniemis-tasoa pikemminkin.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko se muuten vieläkään voittanut mitään? Joskus muutama vuosi sitten, kun Sharapova-hössötys alkoi tuolla julkisuudessa, niin aattelin, että sehän on varmaan hyväkin pelaaja. Sitten jossakin kohtaa vilkaisin vanhoja tuloksia, niin ei se nyt mitään glooriaa ollut. Semmoista jarkkoniemis-tasoa pikemminkin.

No ainakin tänään voitti Ranskan avoimet.

Lisätään vielä, että näköjään Wimbledonin (2004), US Openin (2006) ja Australian avoimet (2008) on voittanut. Eli vähän paremmin kuin Nieminen

Tosin ei nuo voitot sitä ulkonäköä mihinkään muuta ja siitähän sitä hypeä on ollut.

Tiedot muuten Wikipediasta.
 
Viimeksi muokattu:

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko se muuten vieläkään voittanut mitään? Joskus muutama vuosi sitten, kun Sharapova-hössötys alkoi tuolla julkisuudessa, niin aattelin, että sehän on varmaan hyväkin pelaaja. Sitten jossakin kohtaa vilkaisin vanhoja tuloksia, niin ei se nyt mitään glooriaa ollut. Semmoista jarkkoniemis-tasoa pikemminkin.

No nyt on niin paksua tekstiä ettei mitään rajaa, puhutaan pelaajasta joka kuuluu niihin kuuteen naispelaajaan jolla on meriittinään ns. Career Grand Slam eli voitto kaikista Grand Slam -turnauksista.

Ulkonäöstään en minäkään mitään hehkutettavaa löydä, mutta eihän siitä ole kuin vasta 10 vuotta kun Sharapova 17-vuotiaana voitti Wimbledonin, eli kai tuo tusinakisan voitto tennismaailmassa ainakin sinne Bermuda-turnauksen tasolle arvostetaan.

Sharapova voitti tuona samana vuonna 2004 kauden päättävän ns. mestaruusturnauksen, oli maailmanlistan ykkönen ensimmäistä kertaa vuonna 2005 vasta 18-vuotiaana, on pelannut uransa aikana 9 kertaa Grand Slam -turnauksen loppuottelussa ja viisi kertaa sellaisen voittanut eli Wimbledon 2004, US Open 2006, Australian avoimet 2008 ja Ranskan avoimet 2012 ja tänään viimeisin voitto siis vuodelta 2014.

Urallaan 32 turnausvoittoa WTA-kiertueella ja pelkkiä palkintorahoja voittanut nyt 27-vuotiaana jo yli 28 miljoonaa dollaria.

Ei ole mikään oma suosikkini, on rasittavan kuuloinen pelaaja huutoineen ja kuten mainittu ylihehkutettu ulkonäkönsä suhteen, mutta kyllä minulle aukeni jo 10 vuotta sitten tuota Wimbledonin kisaa katsellessani että kyseessä on aika helvetin kova pelaaja, eivätkä vuodet ja voitot ole tuota kuvaa yhtään heikentäneet mitä nyt ajoittain on tullut notkahduksia ja loukkaantumisia jne. Ihmettelenkin, miten olet Sharapovan tilastoja tarkistamalla löytänyt sellaista dataa ja faktaa, että kyseessä olisi joku keskinkertainen ura ja pelaaja ilman kummempia saavutuksia.
 

Jippo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihmettelenkin, miten olet Sharapovan tilastoja tarkistamalla löytänyt sellaista dataa ja faktaa, että kyseessä olisi joku keskinkertainen ura ja pelaaja ilman kummempia saavutuksia.


Luulen, että tämä on monelle eräänlainen illuusio. Miesten tenniksessä koko 2000-luku on menty parin, kolmen dominoivan pelaajan hallinnassa, mutta naisilla on toisin. Niinpä Williamsien, Šarapovan ja parin muun venäläisen sekä Belgian kaksikon saavutukset ovat jotenkin "menneet ohi", kun eivät ole hallinneet vuosikausiajoka turnausta, kuten Federer, Nadal ja Djokovic.

Mun mielestä on ihan siistiä, että naisten tenniksessä ei pysty etukäteen sanomaan, kenen kolmen joukosta mestari satavarmasti löytyy. Eikä se vähennä näiden muutaman kestomenestyjän saavutuksia.
 
Voi vittu että on hammas kipeä ja huomenna vasta pääsee lekurille... ehkä.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tämä voisi mennä myös tuonne itkeä vai nauraa ketjuun, mutta laitetaan nyt tänne, kun itseäni tämä tällä hetkellä vituttaa, vaikka aluksi vähän huvittikin. Tästä tosin joku voi jo repiä komediankin piirteitä irti.

Tarinan taustoiksi sen verran, että mutsi ja faija erosivat, kun olin noin vuoden vanha. Syynä aikanaan tai ainakin viimeinen niitti oli mutsini höynähtäminen helluntailiikkeeseen. Faija sanoi tätä myötä sopimuksen irti ja jäin faijan luokse asumaan. No nyt on vuosia vierinyt. Faija on mullissa, mutta mutsi vielä porskuttaa. Meni 90-luvun alussa naimisiin helluntaipiireissä kasvatetun miehen kanssa, jota kuitenkin tästäkin huolimatta olen tuossa perheessä jonkunlaisena järjen äänenä pitänyt. Yhteyttä pidetään oikeastaan niin vähän, kuin mahdollista puheluita lukuunottamatta. Heidän elämäntapansa on vain allekirjoittaneelle liian raskas ja välimatkaakin on se reilut 400 km. Kaikkea tarinaa sitä olen vuosien mittaan kuullut maailman pahuudesta ja muusta, mutta nyt repesi taivas, jos tälläinen termi tässä tilanteessa hyväksytään.

Muutamia kuukausia sitten aloin ihmettelemään, kun mutsini alkoi kyselemään prepaid-liittymistä ja miten ne toimivat. Selitin niistä ylimalkaisesti ja mainitsin myös, että rikolliset käyttävät niitä monesti telekuuntelun ja -valvonnan pelossa yms. Ajattelin että kun mutsilla on tapana soitella ympäriinsä, niin tätä pyrittäisiin hillitsemään prepaideilla, mutta voihan sitä hillitä varsinaisen liittymänkin kanssa, joten uteliaisuuteni heräsi moisesta kiinnostuksesta. Sain vastaukseksi, että Venäjän mafia seuraa heitä ja kuuntelele heidän puhelintaan. Kävi ilmi, että he olivat yksi päivä pysäköineet jonkun venäläisen auton luo kaupungilla ja he olivat saaneet tästä pahoja katseita. Tämän jälkeen puhelin on pitänyt outoa rätinää ja olivat vielä yksi päivä erään näistä venäläisistä sattumalta nähneet jossain kaupassa. Näistä oli laskettu yhteen 1+1 ja saatu tulokseksi jotain ihan muuta. Puhuin järkeä heille, että he ovat ehkä viimeiset ihmiset koko planeetalla, jota joku haluaisi kuunnella tai seurata ja tämä ei ole kaukana totuudesta. Luulin jotenkin saaneeni homman hanskaan ja heidät vakuutetuksi.

No nyt on kuukausia kulunut ja vaimon kanssa päätettiin, että lähdetään kesälomalla muksujen kanssa mutsin lähellä olevalle paikkakunnalle, että saa mutsikin edes muutamana päivänä tavata lapsenlapsiaan. Mutsi aina valittelee, kun niin harvoin käydään. Tuo reilut 400 km 1- ja 5-vuotiaan muksun kanssa ei ole mikään huviajelu, vaikka mutsin mielestä se on matkan varrella ihan joka paikkaan mentäessä. No mutsi oli alkuunsa ihan äärettömän innostunut ajatuksesta. Sitten eräänä paivänä vähän siitä ohjelmasta keskusteltiin ja sanoin, että varmaan yhtenä päivänä siinä kaupungillakin pyörähdetään kaupoilla ja syömässä. Se oli mutsin mielestä hirveän hyvä idea ja sanoi, että tulette sitten käymään täällä meidänkin luona. No minä tähän, että ei todellakaan tulla mihinkään kuumaan kaupunkiasuntoon, kun sieltä on 130 neliön mökki varattu ja te olette sinne tulossa ainakin kahtena päivänä. Vastaus: Ei me taideta sinne mökille uskaltaa tulla, kun meitä seurataan ja me pelätään, että sillä mökkitiellä meidät väijytetään. Menin ihan sanattomaksi. En oikein pystynyt sanomaan mitään. Sanoin jotain, että palaillaan ja suljin luurin. Kerroin puhelun sisällön vaimolleni, jolle olin kertonut myös aiemmista puheluista riemastui. "Vittu jos minä istun sinne saatanan korpeen yli 400 km, niin saavat kyllä vittu tulla sinne mökille! Alkaako siellä perkele viheltämään niin kovaa, että pitää alkaa psykiatriselle lähetettä hankkimaan!Ei vittu lähdetä sinne kohta ollenkaan".

Päivän keräilin itseäni, että mitä mä sanon mutsille. Soitin sitten ja sanoin, että nyt on sellanen juttu, että jos teitä oikeasti teidän mielestä seurataan niin se juttu sitten selvitetään, jos ei järkipuhe riitä. Sanoin ,että jos koulussakin lapsia kiusataa, niin sitten pitää selvittää taustat, eikä jäädä voivottelemaan. Otatte auton rekisterinumerot ylös ja tarvittaessa valokuvat. Sitten selvitetään kuka niitä autoja ajaa ja selvitetään asia. Voin henk. koht. käydä kyseisten henkilöiden kanssa selvittämässä ja tehdä tarvittavat kyselyt. Paikallisella poliisiasemalla oli kuulemma käyty. Naurettu varmaan ulos ja en kyllä yhtään ihmettele.

Vähän nyt miettinyt, että mitä tässä on takana? Tietysti vanhemmiten päät alkavat pehmenemään ja mielenterveysongelmat eivät ainakaan helpotu. Mitä näitä juttuja kuunnellut "uskonveljien" tarinoista, niin aika rajua tarinaa sieltä tulee. Pelotellaan ties millä: Maailmanlopulla ja Venäjän invaasiolla. Molemmista "uskonveljet" tehneet jo kymmenet "varmat" ennustukset. Näilläkö sitten pelotellaan, että saadaan kymmenykset kerättyä ja oma mielikuvitus hoitaa sitten loput? Onhan se tietysti mahdollista, että jotkut paikalliset räkänokat ovat vähän pilailleet vanhusten kustannuksella ja eihän se sitten muuta vaadikkaan, kun pää on muutenkin jo sekaisin kaikesta paskasta.

Varsinainen A Beautiful Mind. "Eihän ne meitä miksikään huumekauppiaksi luule?" No ei varmaan luule joo.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varsinainen A Beautiful Mind. "Eihän ne meitä miksikään huumekauppiaksi luule?" No ei varmaan luule joo.

Pitää tässäkin muistaa, että tässä on vain yksi näkökulma asiaan, mutta olihan tarina. Myönnän nauraneeni ääneen parissa kohdassa, mutta ymmärrän ettei tilanteessa ole mitään hauskaa, jos se omalle kohdalle osuu. Mulla ei ole mitään kosketuspintaa mihinkään uskontojuttuihin, mutta on kai se ihan loogista, että jos aikanaan on ratas lyönyt parin hampaan verran tyhjää ja on "höynähtänyt" tuollaisiin, niin nyt jo hihna luistaa isommin. Mutta että tuollaiset harhakuvitelmat ovat "perheen yhteisiä"... huh huh. Olisi todella mielenkiintoista kuulla miten tarina jatkuu ja lähtee selviämään, jos sellaista on edes tapahtumassa, rahaa en sille vaihtoehdolle sijoittaisi. Voimia Apassille, ei ihan kaikkein helpoin tilanne.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Nuoruuteni vietin aika kiinteästi vapaiden suuntien mukana, joten kosketuspintaa on ihan riittävästi. En yhtään epäile, etteikö tuo olisi totta juuri tuollaisenaan, koska aikamoisia sankareita siellä tuli vastaan, mitä junnuna muistan tavanneeni. Tosin suurin osa niin hellareista kuin muistakin vakiintuneiden vähemmistökristittyjen yhteisöjen jäsenistä on ihan täyspäisiä. Ymmärrän kyllä, ettei se varsin äänekäs vähemmistö kyllä tätä väitettäni tue. Pienissä piireissä innokkaat hosujat pääsevät suureen rooliin ja osalla näistä on ihan oikeasti nuppi sekaisin. Melkein voisin sanoa, että mitä pienempi puulaaki, sen sekaisempaa sakkia niissä liikkuu, yleistämättä nyt kuitenkaan kaikkiin. Isoissa opiskelijakaupungeissa taas hellarit yms. ovat aikalailla pääosin fiksua porukkaa, toki sielläkin ne omat katuevankelistansa ja maailmanlopun julistajansa aina on.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Hammas on aivan helvetin kipeä ja se tarkoittaa sita, että tänään on edessä juhlava kokemus legurin muodossa. Hienoa toki, etta pääsen kivuista eroon, mutta eipa tuollainen keikka koskaan naurata.

Eiköhän mennä taas. Hammas korjattiin viime perjantaina, mutta tänään pääsee uudestaan, koska kivut ovat itsensä saatanan järjestämiä. Vasen puoli leuasta ja vasen poski turvoksissa, mitään kiinteää ruokaa ei tarvitse kuvitella syövänsä, koska nieleminen sattuu helvetisti.
Ehkä tänään sitten sitä ilokaasua.

Kiitos SamSpadelle vinkistä.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Toivottavasti kyse on vain liikekohtaisesta poistosta, koska muuten vanhan suosikkijuoman kohtalo vituttaa ankarasti. Pöytiäisen voimalla vietettiin aikanaan monta vauhdikasta iltaa.
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    7,9 KB · kertaa luettu: 737
Viimeksi muokattu:

Nick Neim

Jäsen
Tulipa heitettyä supermoniveto (4 kohdetta) kotimaisesta futiksesta....

85 minuuttia matseja pelattu, ja kaikki on menossa oikein. Kuopion Palloseura oli yllättämässä VPS:ää, HJK nyhjäämässä tasuria RoPSin kanssa ja SJK johti MyPaa 0-3. Jaron peli oli käytännössä jo "varma", koska kumpikin sai tehdä maalin, Inter vaikkapa parikin kappaletta.

Noh, KuPS siirtyy 0-2 johtoon 87. minuutilla. Mun rivissähän oli lukemat 1 ja 3 KuPSille, joten johan alkoi vituttamaan ja kirottua sitä, kuinka tää on niiiiin tätä. KuPS kuitenki kuittasi parin minuutin jälkeen vielä toisenkin maalin, ja 0-3 löytyi mun riviltä. Jälleen kaikki menossa oikein, eikä peliaikaa ole jäljellä kuin viitisen minuuttia. MyPa - SJK matsi laahasi hieman perässä, ja about 30 sekuntia KuPSin kolmannen maalin jälkeen MyPa kavensi tilanteeksi 1-3. Noh, mulla oli MyPalle 0 ja 2, joten vielähän ne ehtii toisenkin tekemään. HJK:n 0-0 nyhjäys, KuPSin komea 0-3 vierasvoitto ja SJK:n 3 maalia vieraissa nostaa rivin arvon korkeaksi, joten en ihmettelisi vaikka aika suuri summa sieltä tulisi rahaa. Kunhan se MyPa tekee sen toisen maalinsa.

Ei muuten tehnyt. Abdulahi mun rivini kusi, 89. minuutilla. Vitun homo.

E: Joo o, oikealla rivillä olisi 0,05 sentin panoksella (joka on minimi ja mulla oli) voittanut tuollaiset 22000 euroa. MyPan nollalla summa olisi todennäköisesti ollut vielä pari tonnia korkeampi. Vittu mitä paskaa.
 
Viimeksi muokattu:

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Vituttaa avokonttorit ja ennen kaikkkea ihmiset, jotka eivät osaa, ymmärrä tai halua pitää turpaansa kiinni.

Vittu haluan oven, jonka voin sulkea.
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vituttaa avokonttorit ja ennen kaikkkea ihmiset, jotka eivät osaa, ymmärrä tai halua pitää turpaansa kiinni.

Vittu haluan oven, jonka voin sulkea.
Kuulosuojaimet tai Earit päähän antaa suht vahvan statementin.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Nämä MM-kisojen lähetysajat aivan persiistä.
Ei jaksa olla töissä väsyneenä ja normaalisti kun tulee mentyä nukkumaan jo joskus 21 pintaan, tarkoittaa se tietysti sitä, että jää suurin osa matseista näkemättä.
 

dorka

Jäsen
Tulipa heitettyä supermoniveto (4 kohdetta) kotimaisesta futiksesta....

Minä tunnen tuskasi. Vedonlyönti on niin raakaa, aina muistaa ne täpärät ja kirvelevät häviöt, mutta voitot vaipuvat unholaan. No, 20tonttua sinne tai tänne, pikkurahojahan ne on.

Alkoi vituttamaan tämä iPhone femman akku sen verran tänää, että kävin hakemassa tälläisen varavirtalähteen. Ei ainakaan akku lopu enää kesken!

Linkki vie verkkokauppan sivuille.
 

Nick Neim

Jäsen
Minä tunnen tuskasi. Vedonlyönti on niin raakaa, aina muistaa ne täpärät ja kirvelevät häviöt, mutta voitot vaipuvat unholaan. No, 20tonttua sinne tai tänne, pikkurahojahan ne on.

Nimenomaan. Normaalisti tuollainen vähän päälle parinsadan euron voitto - joka siis toisesta voittoluokasta tuli - lämmittäisi mieltä mukavasti. Eilen tuollainen rupuvoitto pisti vain vituttamaan. Turhaa jossittelua toki, mutta tuollainen vähän vajaan vuoden nettopalkka olisi kelvannut oikein mukavasti. Neljästä saatanan minuutista se jäi kiinni.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös