3. Tänään ajoin pyörätiellä duunista kotiin. Keskellä pyörätietä oli joku teinilauma, yhdellä polkupyörä POIKITTAIN keskellä tietä ja loput sitten sen pellen ympärillä. Kukaan ei kiinnittänyt huomiota kun soitin pirikelloa... jes jes.
Tämän lisäksi joku maahanmuuttajanainen (varmaan suomalaisetkin pellet voisivat samalla tavalla toimia) kantoi kevyen liikenteen väylällä lapsensa kanssa kenkätelinettä. Toinen oli tien oikeassa laidassa ja toinen vasemmassa - kenkäteline vei koko vitun tien tilaa. Soitin kelloa - eivät noteeraneet mitenkään. Jouduin ohittamaan ojan kautta.
Siis pyrin välttämään, että rasistiselta kuulostaisin - ei siis mitään ole maahanmuuttajia vastaan. Monesti vaan tutuvat olevan erityisen pihalla liikenteessä iästä huolimatta, kun eivät varmaan ole ihan samanlaisessa kulttuurissa/liikenteessä kasvaneet. En tiedä, muuta tuo kenkätelineen kantaminen oli lähinnä huvittavaa. Eivät mitenkään reagoineet edes sillon kun ojan kautta ohitin :)Ehkäpä tässä oli kielimuuri syynä? "Ring ring" saattaa tarkoittaa maahanmuuttajanaisen kielellä vaikka "kuljevaankokotienleveydeltäeimullamihinkäänkiireole".
Ens kerralla teen näin! Lähes päivittäis tossa samassa kohdassa ne hengailee siinä samassa kohdassa. Todisteena siitä pullomummot kerää siitä varmaan 50 ES-tölkkiä/päivä.Tällaisessa tilanteessa ihan pokkana vaan pysähtyy siihen häröpallon kylkeen ja sanaakaan sanomatta jää siihen pälyilemään porukan angstailua. Sitten, kun joku urho alkaa ihmettelemään et "mitä vittuu sä siin kyttäät" niin voi tuumata, että jäin tähän, kun ei ohikaan päässyt.
Voiko se muuten olla haitaksi, että harjaan aftoja harjalla aina kun pesen hampaat? Aftat ovat siinä ikenen alapuolella melkein leuan ja posken limakalvojen "taitekohdassa". Aftan pinnalle/siihen kohtaan jossa on näitä haavaumia tulee päivän mittaan valkoista katetta (bakteereja?), joten minusta ne kannattaa kumminkin harjata pois?
Voi vittu kun nyt vituttaa tää mun suuongelma! Kävin tänään siellä lääkärissä jossa sain huomiselle labra-ajan verikokeiden ottoon.
Aftat ovat myös sellainen vaiva että harvoin enää "aikuisena" vaivaavat. Joten vaikka nyt onkin niin luultavasti iän karttuessa vaivasta pääsee eroon.
Aftat ovat myös sellainen vaiva että harvoin enää "aikuisena" vaivaavat. Joten vaikka nyt onkin niin luultavasti iän karttuessa vaivasta pääsee eroon.
Näinhän se asia varmaan on, mutta ei oikein innosta ajatus, että nämä aftat olisivat mulla vielä vuosia... Sain verikokeiden tulokset ja kaikki on kunnossa, huoh. Olisi nyt edes joku ollut pielessä niin edistyisi tämä asia! Seuraavana sitten lähete ihotautilääkärille, mutta eivät välttämättä edes ota sinne jos ei vaikuta tarpeeksi kiireelliseltä. Noh, kärsitään tässä sitten pari vuotta...Tää on kyllä aivan totta. Itsellä oli myös aika useasti teini-iässä aftoja, jossain parikymppisenä aftat hävisivät, eikä oo enää hetkeen ollut.
Vielä kun nuo ottavat tuosta avioeron niin onhan se hienoa tämä elämä. Riitelemistä kuullut taas heti, kun tulivat kotiin.
Näinhän se asia varmaan on, mutta ei oikein innosta ajatus, että nämä aftat olisivat mulla vielä vuosia...
Näinhän se asia varmaan on, mutta ei oikein innosta ajatus, että nämä aftat olisivat mulla vielä vuosia... Sain verikokeiden tulokset ja kaikki on kunnossa, huoh. Olisi nyt edes joku ollut pielessä niin edistyisi tämä asia! Seuraavana sitten lähete ihotautilääkärille, mutta eivät välttämättä edes ota sinne jos ei vaikuta tarpeeksi kiireelliseltä. Noh, kärsitään tässä sitten pari vuotta...
Vituttaa antaumuksella lokit. Miksei niitä saa ampua? Kävelin kaikessa rauhassa Aleksilla kun yht'äkkiä PLÄTS! Lentomiina suoraan jokerilippiksen logoon. Saatananperkele, lähteeköhän jynsäämälläkään ja jos lähtee niin onko syövyttänyt värit pois. Perkeleen ilmojen rotat!
Vituttaa antaumuksella lokit. Miksei niitä saa ampua? Kävelin kaikessa rauhassa Aleksilla kun yht'äkkiä PLÄTS! Lentomiina suoraan jokerilippiksen logoon. Saatananperkele, lähteeköhän jynsäämälläkään ja jos lähtee niin onko syövyttänyt värit pois. Perkeleen ilmojen rotat!
Everi hallitsee jo lokkejakin.
Vapiskaa!
Tosiaan hyvä kuvaus 1ügaan jääneiden joukkueiden kannattajakunnasta ;)Maybe it was a Sign..
mulla on sellainen vaiva että suupieli halkeilee usein tosta toiselta puolelta.
Mulla oli sama, eikä korjaantunut vaikka miten laitoin huulirasvaa ja mitä lie mömmöjä. Apteekissa kerran esitin ongelmani ja sieltä sain ohjeen juoda Beroccaa, jos vaikka joku vitamiinien puutos tuota aiheuttaa. En tiedä aiheuttiko, mutta tolla monivitamiinivalmisteella ongelma korjaantui noin kolmessa vuorokaudessa. Suosittelen kokeilemaan, eipä siinä pahimmillaankaan häviä kuin sen Berocan hinnan. Nykyään hörppään tuollaisen Beroccajuoman pari-kolme kertaa viikossa, eikä ole enää halkeilevista suupielistä tietoakaan.